15quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:22 schreef Schnitzels het volgende:
Hoeveel plekken straf is een versnellingsbak?

5quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:22 schreef Schnitzels het volgende:
Hoeveel plekken straf is een versnellingsbak?

Dat bleek maar weer ja. Typisch een rookie mistake van iemand die te gretig is. Lewis gaat dit binnenslepen op ervaring ondanks de mindere auto.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spreek met wat meer respect over meervoudig wereldkampioen Lewis ‘the goat’ Hamilton
Snotneus Verstappen komt pas net kijken

Volgende keer zal Verstappen liften. Harde lesquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als er 1 ding duidelijk is dit seizoen dan is het rammen van je concurrent beslissend voor de uitslag.
Nu max 1 foutje maakt is dat ineens beslissend voor een heel seizoen, maar de rest van het seizoen wat bol staat van fouten en goed wegkomen van Hamilton is abrupt niet meer geldig

Back at yaquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:51 schreef Predator40 het volgende: aaah Lewis klap toch een keer tegen de muur joh

Dit dus. Hamilton weet inmiddels wel wat je moet doen om wereldkampioen te worden. Verstappen is daarin gewoon nog een noob. Hele dure fout dit. Gaat de GOAT toch weer winnen..quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bleek maar weer ja. Typisch een rookie mistake van iemand die te gretig is. Lewis gaat dit binnenslepen op ervaring ondanks de mindere auto.

Max had de pole met een halve seconde gepakt als hij die fout niet had gemaakt. De RB is gewoon de snelste hier.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef Zwoerd het volgende:
Je ziet wel dat Mercedes ook hier sneller is. Max moest echt 100% op de limiet om kans op pole te pakken. Ik weet zeker dat Lewis' pole lap niet zo ver op de limiet zat.

Denk dat hij er met pole meer uit gehaald had dan er in zat ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef Zwoerd het volgende:
Je ziet wel dat Mercedes ook hier sneller is. Max moest echt 100% op de limiet om kans op pole te pakken. Ik weet zeker dat Lewis' pole lap niet zo ver op de limiet zat.

Goede kans ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bleek maar weer ja. Typisch een rookie mistake van iemand die te gretig is. Lewis gaat dit binnenslepen op ervaring ondanks de mindere auto.

En daarom vind het gros van de mensen het ook niet erg dat het bij Ziggo weg gaat. Die zijn daarin echt doorgeslagen de afgelopen drie jaar…quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die max-bril bij Ziggo is wel echt vervelend. Goddelijk rondje, lmao.

Dit heeft ook niet zoveel met de druk te maken denk ik. Het was gewoon zwaar op de limiet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:38 schreef Mansjester het volgende:
Max heeft tot op heden altijd wel laten zien goed onder druk te kunnen presteren,dus deze blunder verbaast me wel.
Toch ook weer enorm knap van Lewis

Ik deed ongeveer hetzelfdequote:

In principe maakt het dan ook niet zo heel veel meer uit. 2 punten achterstand is nog steeds gewoon één plek.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zie Max morgen hooguit 3e worden eerlijk gezegd.
Dat zou inhouden dat Hamilton dan zelfs met een kleine voorsprong in het kampioenschap richting de laatste race gaat.
Nou ja, laten we maar afwachten.

Om pole te halen moest hij wel dit risico nemen. MB is gewoon sneller. Zeker met Bottas op 2 en Perez nog achter een Ferrari staat zegt genoeg hoeveel Max uit die RBR kan halen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef Zwoerd het volgende:

Jammer dat dit te weinig wordt erkend. Alleen maar blinde Lewis haters. Verdient meer respect, ook voor uitspraken mbt mensenrechten, waar andere rijders hun ogen voor sluiten.quote:

Halve seconde? Hoeveel denk je dat hij in de laatste sector nog kon pakken? Lewis pakte daar in zijn ronde de meeste winst.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Max had de pole met een halve seconde gepakt als hij die fout niet had gemaakt. De RB is gewoon de snelste hier.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |