Leuk voor de kleine wedstrijdenquote:Op zondag 5 december 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
Linssen is toch wel een garantie op 15 goals.
quote:Op zondag 5 december 2021 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leuk voor de kleine wedstrijden
vorige week en woensdag niet gezien
ik zag dessers al na 20 minuten warmlopen
Bij dezenquote:Op zondag 5 december 2021 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord nu scoort staat het 4-0.
Ter info.
Done deal.quote:Op zondag 5 december 2021 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord nu scoort staat het 4-0.
Ter info.
Daar was hij wel echt heel erg goed, ja. Maar dat laat hij totaal niet zienquote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Die Alireza. Ik heb nooit op hem gelet bij AZ, maar was het bij hun wel een gekke vliegelflitser ofzo? Ik zie echt niets in hem wat hem bijzonder kan maken.
Volgens mij was ie wel iets sneller toen, maar vooral heel doelgericht en goede chemie met Weghorst.quote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Die Alireza. Ik heb nooit op hem gelet bij AZ, maar was het bij hun wel een gekke vliegelflitser ofzo? Ik zie echt niets in hem wat hem bijzonder kan maken.
Elke keer dat ie speelt hoop ik dat ie wat laat zien. Maar sinds zijn blessure tegen Elfsborg is het echt helemaal niets. Helaas.quote:Op zondag 5 december 2021 18:15 schreef CR7 het volgende:
Nou ja chemie, aan het eind gunde ze elkaar minder dan niks omdat ze beide topscoorder wilde wordenquote:Op zondag 5 december 2021 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was ie wel iets sneller toen, maar vooral heel doelgericht en goede chemie met Weghorst.
Een stempeltje ontlopen in zijn paspoort.quote:Op zondag 5 december 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Wat is die Alireza toch allemaal aan het doen joh
Gelukkig mag hij niet meedoen tegen de Jodenquote:Op zondag 5 december 2021 18:25 schreef fetX het volgende:
Wat is die Alireza toch allemaal aan het doen joh
Bannis en diemers kwamen als pepi en koki het veld in.quote:Op zondag 5 december 2021 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan vandaag niet kijken, maar volgens Livescore zat er een minuut tussen het inbrengen van Nelson en Dessers en ook een minuut tussen Diemers en Bannis. Ik mag aannemen dat dit dubbele wissels waren en er dus "gewoon" de toegestane 3 wisselmomenten geweest zijn toch?
Ik schrok wel toen ik het zag
ALI ALI ALI ALI. ALI.quote:Op zondag 5 december 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord nu scoort staat het 5-0.
Ter info.
Hij mag gewoon meedoen tegen Ajax hoorquote:Op zondag 5 december 2021 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij niet meedoen tegen de Joden
Irangoden
Ja, dubbele wissels. Wel apart dat Diemers minuten krijgt overigens.quote:Op zondag 5 december 2021 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan vandaag niet kijken, maar volgens Livescore zat er een minuut tussen het inbrengen van Nelson en Dessers en ook een minuut tussen Diemers en Bannis. Ik mag aannemen dat dit dubbele wissels waren en er dus "gewoon" de toegestane 3 wisselmomenten geweest zijn toch?
Ik schrok wel toen ik het zag
ik zou zeggen laat alles maar zien want ik geloof er dus geen fuck vanquote:
Je kan dus ook al niet begrijpend lezenquote:Op zondag 5 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zou zeggen laat alles maar zien want ik geloof er dus geen fuck van
vorige week werd die gewisseld en toen was er niet eens gescoord
Zelden zo'n stressloze wedstrijd gezienquote:Op zondag 5 december 2021 18:57 schreef fetX het volgende:
Redelijk rustig aan doen, 3 sterkhouders die missen en dan 5-0 winnen. Wat een luxe
quote:"Het kabinet constateert dat met de hoogte van de infectiedruk en de aanhoudende druk op de zorg de verwachting is dat er niet op korte termijn ruimte ontstaat om (delen van) sectoren waar sprake is van een omgeving met een hoog risico, met het gebruik van coronatoegangsbewijs op basis van 2G te kunnen openen", aldus De Jonge.
Gelukkig is er in stadions geen sprake van een hoog risico omdat het buiten is, en hebben we met de fieldlabs onderzocht hoe wedstrijden veilig met publiek plaats kunnen vindenquote:Op maandag 6 december 2021 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Stadions zullen voorlopig (goh, wat een verrassing) wel dicht blijven:
[..]
Hopelijk hebben veel supportersgroepen sleutels van de stadions.quote:Op maandag 6 december 2021 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig is er in stadions geen sprake van een hoog risico omdat het buiten is, en hebben we met de fieldlabs onderzocht hoe wedstrijden veilig met publiek plaats kunnen vinden
O wacht, dat wordt totaal genegeerd.
Celtic zou tof zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Als er fans bij mogen zijn en het wordt Marseille, Napoli, Roma, Spurs, Partizan, Praag, Celtic of Fenerbahce
Als die alle 5 daadwerkelijk de 8e finale halen zijn dat 5 van de 15 mogelijke tegenstanders. Genoeg kans om de kwartfinale te halen dus.quote:Op maandag 6 december 2021 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Celtic zou tof zijn.
Roma Sociedad Marseille Napoli en Spurs zijn normaal gesproken een maatje te groot.
Marseille, Roma en Sociedad moeten wel meevallen toch? Zeker Roma is niet erg sterk dit seizoen, die verloren zelfs met 6-1 bij Bodo Glimt. Bij Napoli en Spurs kan je de vraag stellen of ze het wel serieus gaan nemen, en of ze uberhaupt wel in de volgende ronde van de ECL belanden (Tottenham kan ingehaald worden door Vitesse, Napoli speelt in een erg spannende EL poule waar niks in beslist is).quote:Op maandag 6 december 2021 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Celtic zou tof zijn.
Roma Sociedad Marseille Napoli en Spurs zijn normaal gesproken een maatje te groot.
Als je puur naar de kwaliteit en vooral de breedte van de selecties kijkt en die afzet tegen die van ons zijn die ploegen stuk voor stuk wel een stukje beter dan die van Feyenoord. Dus favoriet sowieso niet.quote:Op maandag 6 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marseille, Roma en Sociedad moeten wel meevallen toch? Zeker Roma is niet erg sterk dit seizoen, die verloren zelfs met 6-1 bij Bodo Glimt. Bij Napoli en Spurs kan je de vraag stellen of ze het wel serieus gaan nemen, en of ze uberhaupt wel in de volgende ronde van de ECL belanden (Tottenham kan ingehaald worden door Vitesse, Napoli speelt in een erg spannende EL poule waar niks in beslist is).
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.
Wat heb jij gerooktquote:Op maandag 6 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marseille, Roma en Sociedad moeten wel meevallen toch? Zeker Roma is niet erg sterk dit seizoen, die verloren zelfs met 6-1 bij Bodo Glimt. Bij Napoli en Spurs kan je de vraag stellen of ze het wel serieus gaan nemen, en of ze uberhaupt wel in de volgende ronde van de ECL belanden (Tottenham kan ingehaald worden door Vitesse, Napoli speelt in een erg spannende EL poule waar niks in beslist is).
Maar wij hebben Arnequote:Op maandag 6 december 2021 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je puur naar de kwaliteit en vooral de breedte van de selecties kijkt en die afzet tegen die van ons zijn die ploegen stuk voor stuk wel een stukje beter dan die van Feyenoord. Dus favoriet sowieso niet.
Wat is je droomloting? (op basis van deze tegenstanders)quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef Caland het volgende:
Vrijwel alleen maar toffe reisjes, helemaal mooi.
Bratislava.quote:Op maandag 6 december 2021 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is je droomloting? (op basis van deze tegenstanders)
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 6 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marseille valt echt niet mee, die presteren goed dit seizoen en hebben een aardig team staan met een aardige coach (Sampaoli)quote:Op maandag 6 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het geld nodigquote:Op maandag 6 december 2021 21:26 schreef Haringkop het volgende:
Zeg het maar, donderdag met het tweede aantreden? Of gaan we voor de punten en de poen?
Tweet is verwijderdquote:
Voor zowel Marseille als Sociedad geldt dat ze in de competitie goed presteren maar Europees niet echt, zeker Marseille niet (derde in een poule waarin Gala overheerst…). Sociedad zullen we donderdag wel zien maar als ze niet van PSV winnen moet het ook haalbaar voor ons zijn. Je moet je ook afvragen hoe serieus ze de ECL gaan nemen als ze meedoen om de CL-plekken in hun eigen competitie natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Marseille valt echt niet mee, die presteren goed dit seizoen en hebben een aardig team staan met een aardige coach (Sampaoli)
AS Roma is een beetje hit or miss, die kunnen op zich wel redelijk ballen als iedereen er bij is en niemand geschorst is (deze voorwaarden zijn nogal een dingetje in een José ploeg)
Sociedad presteert wel wat minder dan eerder dit seizoen maar staat nog steeds hoog in La Liga, ook daarvoor geldt dat als de meesten fit zijn je er een zware dobber aan krijgt
Hij woont blijkbaar in een huis wat ie heeft overgenomen van een stel bekende youtubers. Dat werd binnen no time herkend en nu heeft ie alle foto's van z'n huis verwijderd..quote:
Nergens voor nodig. Trauner is zijn eigen bodyguardquote:Op maandag 6 december 2021 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij woont blijkbaar in een huis wat ie heeft overgenomen van een stel bekende youtubers. Dat werd binnen no time herkend en nu heeft ie alle foto's van z'n huis verwijderd..
Kan me ook niet voorstellen dat iemand hem iets aan wil doen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Trauner is zijn eigen bodyguard
Die post van mij had wel wat duidelijker mogen zijn, maar bedoelde hiermee dus dat de kans niet zo groot is dat Feyenoord uiteindelijk tegen één van die tegenstanders komt (en indien dit gebeurt dat ze het ook zo serieus nemen als wij) en daarom bij vrijwel iedere match-up de favoriet is, niet dat Feyenoord tegen die specifieke tegenstanders de favoriet zou zijn.quote:
Ja, als de Spurs en Sociedad de EL uitgetrapt worden door Vitesse en PSV,geeft dat wel hoop voor onze kansen jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post van mij had wel wat duidelijker mogen zijn, maar bedoelde hiermee dus dat de kans niet zo groot is dat Feyenoord uiteindelijk tegen één van die tegenstanders komt (en indien dit gebeurt dat ze het ook zo serieus nemen als wij) en daarom bij vrijwel iedere match-up de favoriet is, niet dat Feyenoord tegen die specifieke tegenstanders de favoriet zou zijn.
Wat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
We hebben tijden gehad dat dit betere penaltys waren dan ons eerste elftal liet zien.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
Benieuwd wat we daar nog voor gaan vangen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.
Ik vraag me vooral af of je een opvolger kunt halen die er direct staat. Dat is in de winterperiode toch wel een uitdaging.
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.
Andere kant, je noemt Trauner al; die stond er vanaf minuut 1 in alsof het al jaren de grote man achterin was.
Voor Scandinavische clubs is de winterperiode juist de belangrijkste omdat hun seizoenen van maart t/m december lopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.
Terechte blokquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel jammer dat die klootzak (ZKA dus) mij nog geblockt heeft op insta. En waarom? Omdat ik op twitter met een username gelijk aan insta iets riep over FRFC1908. Gekke tokkie.
Foutje bedankt.quote:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Milambo en Hartjes?quote:
2002 nog beter denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een mooie selectie hadden we toen. Ik denk misschien de beste selectie die Feyenoord ooit heeft gehad
[ link | afbeelding ]
Senesi en kokcu pas in de zomer verkopen johquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
Dat klopt. Erg triest.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees in een Feyenoordgroep op FB dat de kleinzoon van Jan Boskamp overleden zou zijn.
Waarom zit jij dat de hele dag te bekijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 8 december 2021 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom zit jij dat de hele dag te bekijken
Ach, niemand die deze ellende modereert:quote:Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/fra(...)keerde-bij-feyenoord
Krabby legt Arnesen langs de meetlat (PRO)
Volgens Krabbylogica ongetwijfeld omdat hij vorig seizoen bijna alles speeldequote:Op woensdag 8 december 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso wordt de lat wel erg laag gelegd als Mark Diemers een voldoende krijgt
Stukje butterfly effect of zoiets dergelijks.quote:Op woensdag 8 december 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, toch vijf ton en twee coëfficientpunten. Het is niet veel maar het is niet niets.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Oftewel dit dus:
[ twitter ]
Wel leuk, ondanks dat het nergens om gaat daardoor wel zin in de wedstrijd.
Ook knap dat je een Balde al als onvoldoende bestempeld. Dat is hetzelfde als je na het 1e seizoen Sinisterra al als miskoop had bestempeldquote:Op woensdag 8 december 2021 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er moest ook wel heel veel ellende weg. Ook wel grappig waar een hoop van die jongens nu spelen. Johnston in de League One, Kelly in de League Two zelfs, Jorgensen die bij een Turkse degradatiekandidaat balt, het is echt helemaal niks. Uitgezonderd Nieuwkoop en Haps, die hebben wel een mooie stap gemaakt.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:39 schreef hhh38 het volgende:
Dat lijstje verkopen dit seizoen
transfervrij
transfervrij
transfervrij
(etc..)
Ook Ozyakup als matig bestempelen vind ik een beetje flauw, die heeft maar iets van zes weken gespeeld bij ons en maakte daarin een prima indruk. Kwam alleen niet in de basis omdat het middenveld het die periode erg goed deed.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook knap dat je een Balde al als onvoldoende bestempeld. Dat is hetzelfde als je na het 1e seizoen Sinisterra al als miskoop had bestempeld
Ja is ook zo, maar het is wel een treurige consequentie van jarenlang slecht transferbeleid. Overigens vind ik dat Marsman en Burger ook een prima stap hebben gezet voor hun niveauquote:Op woensdag 8 december 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er moest ook wel heel veel ellende weg. Ook wel grappig waar een hoop van die jongens nu spelen. Johnston in de League One, Kelly in de League Two zelfs, Jorgensen die bij een Turkse degradatiekandidaat balt, het is echt helemaal niks. Uitgezonderd Nieuwkoop en Haps, die hebben wel een mooie stap gemaakt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marciano zou ik op basis van die paar duels ook niet als voldoende bestempelen overigens
Mijn god. Wat een draak van een opstelling.quote:Op woensdag 8 december 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Oftewel dit dus:
[ twitter ]
Doe dan Antannuci of een jeugdspeler ipv van Texeira en Diemersquote:Op woensdag 8 december 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Oftewel dit dus:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een draak van een opstelling.
Ik geef het door aan Arne heren.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan Antannuci of een jeugdspeler ipv van Texeira en Diemers
diemers en texaira zijn allebei betere spelers dan toornstraquote:Op woensdag 8 december 2021 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Texeira is nog wel een prima wisselspeler mits niet geblesseerd maar Diemers moet je toch zo snel mogelijk slijten aan Fortuna of fc Twente ofzo.
Geef dan anderen een kans.
Bannis hetzelfde doe dan een van die gasten die ze er in het begin van het seizoen erbij hadden.
Die twee kun je op deze manier nog een beetje in de etalage zetten.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan Antannuci of een jeugdspeler ipv van Texeira en Diemers
Balde traint al een tijdje niet meer mee met de A-selectie dacht ik, omdat Slot zijn prestaties en mentaliteit niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
Bannis als een flankspeler? Zet dan BaldeGOD er gewoon in.
Trainde vandaag wel mee. Jammer zeg, ik heb nog wel een topic voor die jongen geopend!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balde traint al een tijdje niet meer mee met de A-selectie dacht ik, omdat Slot zijn prestaties en mentaliteit niet goed genoeg vond.
Volgens mij speelt verder letterlijk iedere reserve van de A-ploeg mee morgen, dus dan blijft Bannis over
Vooralsnog heeft hij sinds Utrecht-uit niet eens op de bank mogen zitten. Zelfde voor Antonucci die toch alweer hersteld zou moeten zijn. Die jongens gaan als het goed is op Eredivisie-niveau verhuurd worden, denk niet dat Slot ze dit seizoen nog kansen gaat gunnen. Schijnen het vooral fysiek niet aan te kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Trainde vandaag wel mee. Jammer zeg, ik heb nog wel een topic voor die jongen geopend!
Ik eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 8 december 2021 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Door de opstelling heb ik eigenlijk wel zin in de wedstrijd van morgen.
Teixeira (fysiek van een kind van 12) en Bannis (gewoon nog niet goed genoeg) lijken mij sterk. Diemers misschien wel. Ik vond dat een vreselijke speler maar qua functionele techniek en fysiek is er weinig mis. Het is vooral dat alles een paar secondes bij hem te traag ging, zowel aan de bal als zonder bal, en dat werd onder Advocaat nooit gecorrigeerd natuurlijk. Als Slot dat eruit krijgt is het (heel) misschien wel wat.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:57 schreef fetX het volgende:
Enerzijds wel, anderzijds niet. Vorig seizoen waren dat zulke matige spelers dat het eigenlijk niet goed kan gaan. Alleen toch ben ik wel benieuwd. Slot zal ze toch niet aan de praat hebben gekregen?
Linksbuiten.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Middenveld met Aursnes, Diemers en Teixeira. Ben benieuwd.
Bannis op rechtsbuiten neem ik aan? Ook wel een aparte positie voor hem.
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:06 schreef nostra het volgende:
https://www.groene.nl/art(...)-084d36303a-71730849
Twitter als bron nemen. Ja, goed onderbouwd zeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.
Hoop alleen dat zo weinig mogelijk mensen het lezen voorlopig want het is om je kapot te schamen. Die foto alleen al met die siegheilende snotneuzen met die vlag met o.a. een doorgestreepte davidsster erop. Maar nee hoor, het is geen serieus antisemitisme
Er is een statistische analyse op aantallen en inhoud van Tweets losgelaten, dat is iets anders dan iets nabauwen dat op Twitter stond als bron.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twitter als bron nemen. Ja, goed onderbouwd zeg.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is een statistische analyse op aantallen en inhoud van Tweets losgelaten, dat is iets anders dan iets nabauwen dat op Twitter stond als bron.
Wellicht kan de groene het voortaan bij het eigen dorp houden.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.
Hoop alleen dat zo weinig mogelijk mensen het lezen voorlopig want het is om je kapot te schamen. Die foto alleen al met die siegheilende snotneuzen met die vlag met o.a. een doorgestreepte davidsster erop. Maar nee hoor, het is geen serieus antisemitisme
Kleijn ook toch? Of wordt die niet genoemd omdat ie niet in O21 zit?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk minuten voor BaldeGOD vanavond
Ik hoop vooral op Hartjes, heel mooi raspaardje dat.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Of je kijkt even naar de inhoud in plaats van de boodschapper meteen te diskwalificeren.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan de groene het voortaan bij het eigen dorp houden.
Dan gaat Nelson naar rechts. Die viel elke keer in op links of op 10.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linksbuiten.
Speelde ie in de voorbereiding ook een paar keer als ik het me goed herinner.
Balde kan er geen reet van. Die kan alleen maar rennen maar is zo vreselijk wild. Een soort Bilal 2.0quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hartjes op 6.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou je zien dat ze Aursnes er halverwege uithalen zit je wel met een heel vreemd middenveld
Dat riep men ook relatief lang over ene Sinisterra.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Balde kan er geen reet van. Die kan alleen maar rennen maar is zo vreselijk wild. Een soort Bilal 2.0
Nee hoor, die had namelijk wel een basistechniek maar had heel veel blessures waardoor er terecht twijfel over zijn fysiek was.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat riep men ook relatief lang over ene Sinisterra.
Haha, nee. Dat leek het eerste jaar echt helemaal nergens op. Ren je rot show en elke bal stuiterde van zijn poten af.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee hoor, die had namelijk wel een basistechniek maar had heel veel blessures waardoor er terecht twijfel over zijn fysiek was.
God ja, die was echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, nee. Dat leek het eerste jaar echt helemaal nergens op. Ren je rot show en elke bal stuiterde van zijn poten af.
Ik zag wel wat lichtpuntjes, maar ik ben dan ook een optimist wb talenten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, nee. Dat leek het eerste jaar echt helemaal nergens op. Ren je rot show en elke bal stuiterde van zijn poten af.
Die zie ik totaal niet bij Balde. Sini had ik dat wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag wel wat lichtpuntjes, maar ik ben dan ook een optimist wb talenten.
@:GurneyIsBestOke is het vast met mij eens
Ik dacht oprecht dat ze die uit het oerwoud hadden gehaald en een paar voetbalschoenen hadden gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:03 schreef Kerftminister het volgende:
Eens met Caland. Sinisterra leek het eerste jaar echt op een complete miskoop. Weet nog dat we er hier behoorlijk grappen over aan het maken waren.
Mmm dat heb ik juist met Balde. Maar wanneer hij net zo goed als Sini wordt dan trek ik mijn keutel in. Maar voor nu een groot drama.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat ze die uit het oerwoud hadden gehaald en een paar voetbalschoenen hadden gegeven.
5 ton voor de vuurwerkpotquote:Op donderdag 9 december 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat het voor Feijenoord om vanavond?
Nee. Een vriend van mij stuurt nog steeds regelmatig een oud berichtje van mij waarin ik zei dat Sinisterra er niks van kan en nooit iets zou gaan wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag wel wat lichtpuntjes, maar ik ben dan ook een optimist wb talenten.
@:GurneyIsBestOke is het vast met mij eens
Wat vind je van Balde.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee. Een vriend van mij stuurt nog steeds regelmatig een oud berichtje van mij waarin ik zei dat Sinisterra er niks van kan en nooit iets zou gaan worden
Nou.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zou bijzonder grappig zijn als Sinisterra blijkbaar wel kan voetballen.
En voor het eerst dit seizoen gaan we een thuiswedstrijd geen boete van de UEFA krijgenquote:
Juist ja, jij hebt er inderdaad geen kijk op.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Technisch prima, fysiek van een kind van zeven.
Ik zou dat niet te hard roepen, zie zomaar wat vuurpijlen naar binnen vliegen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En voor het eerst dit seizoen gaan we een thuiswedstrijd geen boete van de UEFA krijgen. Want stel je voor, als we zo doorgaan mogen we straks geen Europese thuiswedstrijden meer met publiek spelen
Gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooie opwarmer van Sociedad.
Laat ik het zo zeggen... Als ik Slot was, zou ik weinig twijfels hebben over m'n standaard 11...quote:
Wilde net zeggen. Lang niet gek als je kijkt wie er spelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dit het beste elftal van dit seizoen
einderlijk de creatieve spelers in actie dan die debiele hardlopers zoals toornstra en linssen
Mij valt het niet mee tot nu toe. Ik vind het vrij duidelijk te zien dat de B-keus er weinig van kan. Spelers als Bannis..Diemers.. dat is KKD niveauquote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Mij valt het juist erg mee hoe kut het is als ik eerlijk ben. Al kunnen die Israëliërs er echt helemaal niks van.
Ook niet onder reden natuurlijkquote:Op donderdag 9 december 2021 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow... En ik maar denken dat ik er totaal geen verstand, noch zicht op, had... Wow...
Na '40-'45 was dat onvermijdelijk maar nu?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:24 schreef H.FR het volgende:
Spelen die Joden ook met hun b-keuze eigenlijk?
Announce Diallo.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Haringkop het volgende:
Nelson is wel de Engelse Narsingh hè
Wellicht omdat het een linksbuiten isquote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom laat slot nelsen linksbuiten spelen?????
trainers zijn zo dom
laat hem spelen op de rechtsbuiten plek.......daar hebben we nu problemen
En als ik RRijnmond mag geloven, de enige beschikbare voor vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht omdat het een linksbuiten is
En dan? Malacia in de basis?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Pedersen speelt. Had dan met twee linkspoten centraal gespeeld
hij is toch gewoon rechtsbenigquote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht omdat het een linksbuiten is
Wie linksback dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom Pedersen speelt. Had dan met twee linkspoten centraal gespeeld
Oja.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan? Malacia in de basis?
Had je iets anders verwacht? Das echt niveau Heracles. Speelt ook niet op zijn positie.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
Zelfs in deze opstelling is Bannis de slechtste.
Ja, hij doet z'n best, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
bannis is toch spits....quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij doet z'n best, maar daar is alles mee gezegd.
Ook dat ja. Ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Das echt niveau Heracles. Speelt ook niet op zijn positie.
Ik ken m al vanaf Kolkka.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werktquote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?
De koning van de onnodige metersquote:Op donderdag 9 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werkt
net als jensquote:
Na ja, het enige wat we hem, naar mijn mening, niet over kunnen bekritiseren is z'n inzet... Niet dat Feyenoord er heel veel aan had, maar aan mentaliteit ontbrak het niet bij die jongen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werkt
Tientallen minuten zonder balcontacten maar even een geforceerde sliding om een bal over de zijlijn te tikken die hij zelf had laten lopen en alles was weer goed.quote:
Een bal aannemen moet toch wel kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bannis is toch spits....
in de spits loopt nu dessers
Ja, dit is leuker om te zien dan de A keus van vorig jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Ja. Ik vond de eerste paar minuten niet zo best, maar inmiddels hebben we (zoals vrijwel het hele seizoen) weer de volledige controle en de beste kansen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Ben bang dat dat meer komt door het totale gebrek aan enige kwaliteit bij die joden.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Ik vond de eerste paar minuten niet zo best, maar inmiddels hebben we (zoals vrijwel het hele seizoen) weer de volledige controle en de beste kansen.
Ik durf te stellen dat we dit niet op de mat hadden gelegd onder Advocaat of Stam.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat dat meer komt door het totale gebrek aan enige kwaliteit bij die joden.
Tot nu toe zijn alle seizoenen waarin jens in de basis speelde een grote rampquote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Als iemand voetbalslimheid heeft is het Jensie wel
Ja ok, maar da's geen eerlijke vergelijkingquote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat we dit niet op de mat hadden gelegd onder Advocaat of Stam.
Desondanks is bij ons ook wel wat gebrek aan kwaliteit te bespeuren. Diemers heeft een assist maar mi gado wat een netvlies lostrekkend spel is dat zeg...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben bang dat dat meer komt door het totale gebrek aan enige kwaliteit bij die joden.
Onder Stam wonnen we zelfs twee keer met 3-0 tegen die bierjoden.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat we dit niet op de mat hadden gelegd onder Advocaat of Stam.
Het is in ieder geval het bewijs dat er meer te halen valt uit deze groep.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's geen eerlijke vergelijking
Eens. Zoals ik al zei; denk niet dat Slot twijfelt over de standaard 11quote:Op donderdag 9 december 2021 21:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Desondanks is bij ons ook wel wat gebrek aan kwaliteit te bespeuren. Diemers heeft een assist maar mi gado wat een netvlies lostrekkend spel is dat zeg...
In seizoen 2016/2017 stond Jens Toornstra van de 34 eredivisiewedstrijden 34 keer in de basisquote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle seizoenen waarin jens in de basis speelde een grote ramp
dat is geen toeval
ik denk dat het 1 met het ander te maken heeft
het kampioensjaar was hij geen basis
waarom ga je er mee in discussiequote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In seizoen 2016/2017 stond Jens Toornstra van de 34 eredivisiewedstrijden 34 keer in de basis
14 goals
9 assists
Dit was een te makkelijke inkopperquote:Op donderdag 9 december 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
waarom ga je er mee in discussie
Klootzakquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
Dit keepertje is beter dan die Marciano
Waarom staat die niet in het nationale jodenteam?
Het blijkt inderdaad te kloppenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In seizoen 2016/2017 stond Jens Toornstra van de 34 eredivisiewedstrijden 34 keer in de basis
14 goals
9 assists
Prima spelerquote:Op donderdag 9 december 2021 21:50 schreef Caland het volgende:
Hendriks op linksback doet het echt uitstekend
@:maxi-mus
Slot haalt er het maximale uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is in ieder geval het bewijs dat er meer te halen valt uit deze groep.
In niet eens de eerste keeper bij Haifaquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Caland het volgende:
Dit keepertje is beter dan die Marciano
Waarom staat die niet in het nationale jodenteam?
Er zijn echt mensen in de wereld die denken dat ze meer verstand van voetbal hebben dan ik en Willemquote:Van Hanegem: 'Die jongen had Van Geel direct na de titel moeten verkopen'
Gepubliceerd: Maandag 12 februari 2018 om 08:58
Het lachen is Willem van Hanegem vergaan bij het kijken naar wedstrijden van Feyenoord. Zondag ging het weer mis: de regerend landskampioen verloor met 3-1 van Vitesse.
'Sven van Beek, Karim El Ahmadi en Tyrell Malacia waren de drie spelers die nog enigszins overeind bleven tegen Vitesse. De rest was om te huilen', schrijft Van Hanegem in zijn wekelijkse column voor het Algemeen Dagblad. 'Jens Toornstra nog altijd in de basis in Feyenoord 1, eigenlijk kan het al maanden niet meer. Die jongen had Martin van Geel direct na de titel moeten verkopen, want beter dan vorig seizoen kan hij niet.'
Mooi plaatje Klaasquote:Op donderdag 9 december 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen in de wereld die denken dat ze meer verstand van voetbal hebben dan ik en Willem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |