Oja.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan? Malacia in de basis?
Had je iets anders verwacht? Das echt niveau Heracles. Speelt ook niet op zijn positie.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
Zelfs in deze opstelling is Bannis de slechtste.
Ja, hij doet z'n best, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
bannis is toch spits....quote:Op donderdag 9 december 2021 21:31 schreef fetX het volgende:
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hij doet z'n best, maar daar is alles mee gezegd.
Ook dat ja. Ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Das echt niveau Heracles. Speelt ook niet op zijn positie.
Ik ken m al vanaf Kolkka.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werktquote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Riepen we dat ook niet tijden over Immers?
De koning van de onnodige metersquote:Op donderdag 9 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werkt
net als jensquote:
Na ja, het enige wat we hem, naar mijn mening, niet over kunnen bekritiseren is z'n inzet... Niet dat Feyenoord er heel veel aan had, maar aan mentaliteit ontbrak het niet bij die jongen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers deed vooral zijn best om te laten lijken alsof hij heel hard werkt
Tientallen minuten zonder balcontacten maar even een geforceerde sliding om een bal over de zijlijn te tikken die hij zelf had laten lopen en alles was weer goed.quote:
Een bal aannemen moet toch wel kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bannis is toch spits....
in de spits loopt nu dessers
Ja, dit is leuker om te zien dan de A keus van vorig jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Ja. Ik vond de eerste paar minuten niet zo best, maar inmiddels hebben we (zoals vrijwel het hele seizoen) weer de volledige controle en de beste kansen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben in ieder geval gematigd tevreden dat Slot er selectiebreed een bepaalde gedachte in heeft weten te krijgen, zelfs met de relatieve B-keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |