Wat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
We hebben tijden gehad dat dit betere penaltys waren dan ons eerste elftal liet zien.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
Benieuwd wat we daar nog voor gaan vangen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.
Ik vraag me vooral af of je een opvolger kunt halen die er direct staat. Dat is in de winterperiode toch wel een uitdaging.
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.
Andere kant, je noemt Trauner al; die stond er vanaf minuut 1 in alsof het al jaren de grote man achterin was.
Voor Scandinavische clubs is de winterperiode juist de belangrijkste omdat hun seizoenen van maart t/m december lopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.
Terechte blokquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel jammer dat die klootzak (ZKA dus) mij nog geblockt heeft op insta. En waarom? Omdat ik op twitter met een username gelijk aan insta iets riep over FRFC1908. Gekke tokkie.
Foutje bedankt.quote:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Milambo en Hartjes?quote:
2002 nog beter denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een mooie selectie hadden we toen. Ik denk misschien de beste selectie die Feyenoord ooit heeft gehad
[ link | afbeelding ]
Senesi en kokcu pas in de zomer verkopen johquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |