Tweet is verwijderdquote:
Voor zowel Marseille als Sociedad geldt dat ze in de competitie goed presteren maar Europees niet echt, zeker Marseille niet (derde in een poule waarin Gala overheerst…). Sociedad zullen we donderdag wel zien maar als ze niet van PSV winnen moet het ook haalbaar voor ons zijn. Je moet je ook afvragen hoe serieus ze de ECL gaan nemen als ze meedoen om de CL-plekken in hun eigen competitie natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Marseille valt echt niet mee, die presteren goed dit seizoen en hebben een aardig team staan met een aardige coach (Sampaoli)
AS Roma is een beetje hit or miss, die kunnen op zich wel redelijk ballen als iedereen er bij is en niemand geschorst is (deze voorwaarden zijn nogal een dingetje in een José ploeg)
Sociedad presteert wel wat minder dan eerder dit seizoen maar staat nog steeds hoog in La Liga, ook daarvoor geldt dat als de meesten fit zijn je er een zware dobber aan krijgt
Hij woont blijkbaar in een huis wat ie heeft overgenomen van een stel bekende youtubers. Dat werd binnen no time herkend en nu heeft ie alle foto's van z'n huis verwijderd..quote:
Nergens voor nodig. Trauner is zijn eigen bodyguardquote:Op maandag 6 december 2021 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij woont blijkbaar in een huis wat ie heeft overgenomen van een stel bekende youtubers. Dat werd binnen no time herkend en nu heeft ie alle foto's van z'n huis verwijderd..
Kan me ook niet voorstellen dat iemand hem iets aan wil doen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Trauner is zijn eigen bodyguard
Die post van mij had wel wat duidelijker mogen zijn, maar bedoelde hiermee dus dat de kans niet zo groot is dat Feyenoord uiteindelijk tegen één van die tegenstanders komt (en indien dit gebeurt dat ze het ook zo serieus nemen als wij) en daarom bij vrijwel iedere match-up de favoriet is, niet dat Feyenoord tegen die specifieke tegenstanders de favoriet zou zijn.quote:
Ja, als de Spurs en Sociedad de EL uitgetrapt worden door Vitesse en PSV,geeft dat wel hoop voor onze kansen jaquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die post van mij had wel wat duidelijker mogen zijn, maar bedoelde hiermee dus dat de kans niet zo groot is dat Feyenoord uiteindelijk tegen één van die tegenstanders komt (en indien dit gebeurt dat ze het ook zo serieus nemen als wij) en daarom bij vrijwel iedere match-up de favoriet is, niet dat Feyenoord tegen die specifieke tegenstanders de favoriet zou zijn.
Wat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
We hebben tijden gehad dat dit betere penaltys waren dan ons eerste elftal liet zien.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Toch het meest bekeken videotje op YouTube met de zoekterm 'Feyenoord'. 23 miljoen weergaven.
Benieuwd wat we daar nog voor gaan vangen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef fetX het volgende:
ZKA laat via Instagram weten dat de kans aannemelijker is dat Senesi wordt verkocht in de winter ipv contractverlenging. Ze hebben ook al meerdere opvolgers op het oog.
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het een veel te toffe gozer om zo snel weer weg te doen, maar misschien maar het beste ook. Miljoenen pakken (zoveel mogelijk, zal geen megabedrag worden), hij maakt dit seizoen ook geen al te bijzondere indruk tot dusver, en door.
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, ik vind hem het eigenlijk best prima doen. In het begin had hij zijn slordigheden, maar dat is toch ook wel echt minder geworden. Als je zo hoog speelt is dat wel inherent daaraan. Je zag het de laatste tijd ook een beetje bij Trauner.
Ik vraag me vooral af of je een opvolger kunt halen die er direct staat. Dat is in de winterperiode toch wel een uitdaging.
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.
Andere kant, je noemt Trauner al; die stond er vanaf minuut 1 in alsof het al jaren de grote man achterin was.
Voor Scandinavische clubs is de winterperiode juist de belangrijkste omdat hun seizoenen van maart t/m december lopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze zijn er vast ook wel, maar clubs laten spelers doorgaans moeilijk gaan in de winterperiode.
Terechte blokquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef Scrummie het volgende:
Wel jammer dat die klootzak (ZKA dus) mij nog geblockt heeft op insta. En waarom? Omdat ik op twitter met een username gelijk aan insta iets riep over FRFC1908. Gekke tokkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |