Die twee kun je op deze manier nog een beetje in de etalage zetten.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan Antannuci of een jeugdspeler ipv van Texeira en Diemers
Balde traint al een tijdje niet meer mee met de A-selectie dacht ik, omdat Slot zijn prestaties en mentaliteit niet goed genoeg vond.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
Bannis als een flankspeler? Zet dan BaldeGOD er gewoon in.
Trainde vandaag wel mee. Jammer zeg, ik heb nog wel een topic voor die jongen geopend!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Balde traint al een tijdje niet meer mee met de A-selectie dacht ik, omdat Slot zijn prestaties en mentaliteit niet goed genoeg vond.
Volgens mij speelt verder letterlijk iedere reserve van de A-ploeg mee morgen, dus dan blijft Bannis over
Vooralsnog heeft hij sinds Utrecht-uit niet eens op de bank mogen zitten. Zelfde voor Antonucci die toch alweer hersteld zou moeten zijn. Die jongens gaan als het goed is op Eredivisie-niveau verhuurd worden, denk niet dat Slot ze dit seizoen nog kansen gaat gunnen. Schijnen het vooral fysiek niet aan te kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Trainde vandaag wel mee. Jammer zeg, ik heb nog wel een topic voor die jongen geopend!
Ik eigenlijk niet echtquote:Op woensdag 8 december 2021 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Door de opstelling heb ik eigenlijk wel zin in de wedstrijd van morgen.
Teixeira (fysiek van een kind van 12) en Bannis (gewoon nog niet goed genoeg) lijken mij sterk. Diemers misschien wel. Ik vond dat een vreselijke speler maar qua functionele techniek en fysiek is er weinig mis. Het is vooral dat alles een paar secondes bij hem te traag ging, zowel aan de bal als zonder bal, en dat werd onder Advocaat nooit gecorrigeerd natuurlijk. Als Slot dat eruit krijgt is het (heel) misschien wel wat.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:57 schreef fetX het volgende:
Enerzijds wel, anderzijds niet. Vorig seizoen waren dat zulke matige spelers dat het eigenlijk niet goed kan gaan. Alleen toch ben ik wel benieuwd. Slot zal ze toch niet aan de praat hebben gekregen?
Linksbuiten.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Middenveld met Aursnes, Diemers en Teixeira. Ben benieuwd.
Bannis op rechtsbuiten neem ik aan? Ook wel een aparte positie voor hem.
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 10:06 schreef nostra het volgende:
https://www.groene.nl/art(...)-084d36303a-71730849
Twitter als bron nemen. Ja, goed onderbouwd zeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.
Hoop alleen dat zo weinig mogelijk mensen het lezen voorlopig want het is om je kapot te schamen. Die foto alleen al met die siegheilende snotneuzen met die vlag met o.a. een doorgestreepte davidsster erop. Maar nee hoor, het is geen serieus antisemitisme
Er is een statistische analyse op aantallen en inhoud van Tweets losgelaten, dat is iets anders dan iets nabauwen dat op Twitter stond als bron.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Twitter als bron nemen. Ja, goed onderbouwd zeg.
Dat klopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is een statistische analyse op aantallen en inhoud van Tweets losgelaten, dat is iets anders dan iets nabauwen dat op Twitter stond als bron.
Wellicht kan de groene het voortaan bij het eigen dorp houden.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoop cijfers, goed onderbouwd artikel vind ik.
Hoop alleen dat zo weinig mogelijk mensen het lezen voorlopig want het is om je kapot te schamen. Die foto alleen al met die siegheilende snotneuzen met die vlag met o.a. een doorgestreepte davidsster erop. Maar nee hoor, het is geen serieus antisemitisme
Kleijn ook toch? Of wordt die niet genoemd omdat ie niet in O21 zit?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk minuten voor BaldeGOD vanavond
Ik hoop vooral op Hartjes, heel mooi raspaardje dat.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk minuten voor BaldeGOD vanavond
Of je kijkt even naar de inhoud in plaats van de boodschapper meteen te diskwalificeren.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan de groene het voortaan bij het eigen dorp houden.
Dan gaat Nelson naar rechts. Die viel elke keer in op links of op 10.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Linksbuiten.
Speelde ie in de voorbereiding ook een paar keer als ik het me goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |