quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:50 schreef iemand het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat er wordt verstaan onder 'shit op order hebben'. Oke er vallen wat mannen af maar alsnog niet echt een hoge eis.
Tenzij het betekent een dik huis, flink salaris etc.
Virtueel roken is niet schadelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:26 schreef iemand het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst een sigaret gerookt. Ik ben begonnen met zoete fruitsmaken, maar vond veel gewoon te zoet. Toen uit nieuwsgierigheid tabaksmaken geprobeerd. Ik dacht eerst ook dat ik die niet lekker zou vinden, maar de meer neutrale smaak bevalt mij prima.
Overigens rookte ik alleen mental sigaretten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Virtueel roken is niet schadelijk.
Zocht je dit topic? GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze wisten wel waar die woonde?
Ohja, oepsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zocht je dit topic? GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71
Ietwat.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:27 schreef iemand het volgende:
Yes, hoe duurder hoe langer ze mee gaan... zelf 2x toe een ikeabank bezeten en ga er iig niet meer voor. Ze zakten binnen 2 jaar iets wat in waardoor ze niet meer lekker zaten!
Dus nooit weer een Ikeabank.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:08 schreef dezelfde user het volgende:
[..]
Daar kwam ik idd later achter, maar wil niet weer met zelfde gezeur hebben dus voor mij geen ikea bank ooit weer....
Ik moest het opzoeken, maar blijkbaar zijn "nooit weer" en "nooit meer" beiden correct. Maar nooit meer is gebruikelijker.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef iemand het volgende:
[..]
Ietwat.
[..]
Dus nooit weer een Ikeabank.
Maak hier maar eens een passelijke oneliner opquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:31 schreef iemand het volgende:
Waarom worden dat soort foto’s uberhaupt niet onder een soort spoiler gezet ofzo? Word er nogal ontoepasselijk van.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:07 schreef iemand het volgende:
Sandra was maandag nog bij Tijd voor Max een tulpband aan t maken en zag er gelukkig weer heel gezond uit
Tja, we leven in spannende tijden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:51 schreef iemand het volgende:
Dit gaat alleen over elektrische tijd natuurlijk.
Levensgevaarlijk, zo´n graf, snel ontruimenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:24 schreef iemand het volgende:
Onlangs een brief gekregen dat het graf van mijn vader binnenkort ontruimd gaat worden.
Krakers in het graf?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:00 schreef flipsen het volgende:
Ben ik echt de eerste?
[..]
Levensgevaarlijk, zo´n graf, snel ontruimen
Hopelijk zijn er nooduitgangen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:00 schreef flipsen het volgende:
Ben ik echt de eerste?
[..]
Levensgevaarlijk, zo´n graf, snel ontruimen
Nu wil ik niks bagataliseren...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:42 schreef iemand het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ene flikker dat je na je onzin post dat je me wel mag. Het doet me niks en je bent bij mij aan het verkeerde adres als je me eerst neerhaalt en daarna semi bagataliserend m'n zieltje probeert te winnen met onoprecht geslijm. Ik heb liever een intelligente user, die in correct Nederlands duidelijk maakt waarom ie onzin spuit. Verder mag ik je niet. Hoor.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef iemand het volgende:
probleem is dus eigl dat zijn navelstem nog niet is doorgeknipt?
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef iemand het volgende:
en is mond-op-mond reclame nog altijd goed voor vele nieuwe klanten.
Kennelijk woon ik al te lang in het buitenlandquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 03:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kennelijk woon ik al te lang in het buitenland
Het is mond-tot-mondreclame en mond-op-mondbeademing.quote:Op donderdag 4 april 2024 06:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke grappige taalfout mis ik hier?
Chips, het is nog vroeg…quote:Op donderdag 4 april 2024 06:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Het is mond-tot-mondreclame en mond-op-mondbeademing.
Mond-tot-mond is doorgaans de gangbare en minder intieme vormquote:Op donderdag 4 april 2024 06:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke grappige taalfout mis ik hier?
Bareuh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 02:23 schreef Iemand het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Zojuist in ander topic heb ik dat aangehaald. Waneer een mens zich bedrijgt voelt, dan ga je op een gegeven moment over op instinct ( rennen of vechten) Dat is biologie kan je niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |