Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beterquote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek, omdat Toornstra doorgaans een linie naar achter staat uiteraard. Maar ik snap je punt. Vind Til alleen de laatste wedstrijden heel erg matig. En als hij dan ook al niet (veel) scoort heb je eigenlijk niet zoveel aan hem behalve druk zetten (en daar is Toornstra op die positie ook niet slecht in).
Mag jij het stadion in dan?quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beter
Vorige week ook al!quote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.
Ali voetbalt vooral tegen zichzelf.quote:Op maandag 29 november 2021 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is Ali een geweldig aardige gozer zeg. Elk stories dingetje weer.
Nu nog een bal raken.
Ik vind het ook wel opvallend dat Til zelf ook al aangaf dat dit soort wedstrijden met ingegraven tegenstanders zo lastig zijn voor hem. Juist omdat er dan weinig ruimtes zijn om in te lopen. Dat geeft toch eigenlijk genoeg aan.quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beter
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan isquote:
Aangezien we toch geen koploper meer kunnen worden mag ie best nog een keer worden uitgesteld inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan is
Waarom? Je speelt tegen Heracles Heracles, je mag al best mazzel hebben dat de Kluivertvariant daar recent nog is rondgegaan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien we toch geen koploper meer kunnen worden mag ie best nog een keer worden uitgesteld inderdaad
Kan die omikron variant niet even rondgaan bij Heracles?
Ik ben als autist juist blij dat we eindelijk af zijn van een scheefgetrokken stand. Naast dat je natuurlijk niet weet wanneer publiek wel weer is toegestaan en Feyenoord zelf de wedstrijd wilde verplaatsen in eerste instantie en je tegen een gehandicapt Heracles moet. Je kunt niet bezig blijven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan is
Ja idd, had nog zo gehoopt op die winterkampioen titelquote:Op maandag 29 november 2021 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer puntverlies na een Europese wedstrijd.
Jammer dit zeg....
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Je speelt tegen Heracles Heracles, je mag al best mazzel hebben dat de Kluivertvariant daar recent nog is rondgegaan.
Eens wel. Wat is er met Heracles aan de hand trouwens? Hebben ze zoveel blessures oid?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben als autist juist blij dat we eindelijk af zijn van een scheefgetrokken stand. Naast dat je natuurlijk niet weet wanneer publiek wel weer is toegestaan en Feyenoord zelf de wedstrijd wilde verplaatsen in eerste instantie en je tegen een gehandicapt Heracles moet. Je kunt niet bezig blijven.
Nee, speelde ook jarenlang op een veredeld jeugdcontractje totdat Don Leo daar achterkwam. Daarna elke euro aan 'vrienden' en familie gegeven. Dat boekje is sowieso wel een aanrader, ook voor niet Feyenoorders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Heeft hem niet meegezeten ook zeg.
Lieve man ... Hopelijk kan hij een mooi afscheid krijgen bij jullie, heeft flink wat meegemaakt zo te lezen...quote:
Wat ontzettend kut. Zie in het artikel dat hij ook een boekje heeft, maar eens checken dan.quote:
Wie niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
Welke (oud)spelers hebben er nu eigenlijk een boekje dan?
Ook mooie verhalen over Gyan in De Snor van József Kiprichquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, speelde ook jarenlang op een veredeld jeugdcontractje totdat Don Leo daar achterkwam. Daarna elke euro aan 'vrienden' en familie gegeven. Dat boekje is sowieso wel een aanrader, ook voor niet Feyenoorders.
De eerste echte cultheld die ik heb meegemaakt ook. Daarna werd iedere kneus met een leuk verhaaltje gebombardeerd tot cultheld zoals zo'n Babovic of wat ze nu weer met Dessers proberen, maar dit was er echt één. GyanGod.
@onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de OP de rest van het seizoen aub
Done.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomtquote:'Dus alsjeblieft, er is geen reden voor paniek. Ik respecteer de artsen en zoals jullie allemaal weten ben ik een man van vertrouwen. Daarom geloof ik dat de situatie beter zal worden. Wat vanuit menselijk perspectief onmogelijk is, is mogelijk bij God. Bid voor me dat ik zal herstellen', schrijft hij.
Ik lees het (helaas) meer alsquote:Op woensdag 1 december 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Zieke Gyan (43) laat van zich horen na slecht nieuws: 'Ik ben NIET stervende'
Geen idee hoe het AD bij het verhaal komt, maar Gyan is natuurlijk wel een zeer gelovig man.
[..]
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomt
Dat denk ik ook, zal ook wel typisch Gyan zijn natuurlijk. Neem aan dat zelfs het AD wel enige voozichtigheid in acht neemt met dit soort berichtgeving.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
Iets in deze trant inderdaad....quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets in deze trant inderdaad....
Maar wel bijzonder dat het AD zomaar iets publiceert zonder zijn toestemming. Vond het ook al zo vreemd dat er vanuit Feyenoord zelf geen berichtgeving openbaar werd gemaakt, meestal doen ze dat wel bij dit soort nieuws.
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de Noorse TV gaat Bjorkan naar Hertha
Ik zou Senesi kiezen, maar niet deze winter. Ik denk dat we het met een gokje moeten doen. Gelukkig is het scoutingnetwerk flink uitgebreid en dus de kans dat dat gokje goed uitpakt een stuk groter geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.
Benieuwd naar wie ze doorschakelen. Als er iemand verkocht zou moeten worden van de huidige selectie zou ik zeker Malacia kiezen (van onze spelers die veel waarde vertegenwoordigen vind ik hem de minste) maar er staan geen opvolgers klaar.
Jammer, ik heb genoten van je posts de afgelopen weken!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
Het is dringen de laatste tijd. Klaas is weer terug (wel alweer verbannen) en afgelopen donderdag was Herman aan de zuip.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is dringen de laatste tijd. Klaas is weer terug (wel alweer verbannen) en afgelopen donderdag was Herman aan de zuip.
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.
Benieuwd naar wie ze doorschakelen. Als er iemand verkocht zou moeten worden van de huidige selectie zou ik zeker Malacia kiezen (van onze spelers die veel waarde vertegenwoordigen vind ik hem de minste) maar er staan geen opvolgers klaar.
Volgens Gouka dacht ik is de naam van één of andere reserveback van Jong Ajax gevallen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Gouka dacht ik is de naam van één of andere reserveback van Jong Ajax gevallen.![]()
Julius Dirksen.
Ja lijkt mij ook heel sterk allemaal, of ze moeten hem voor de onder 21 willen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.
ANNOUNCE Lord Nelom.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord wel echt een linksback halen in de winter, want het is allemaal maar dunnetjes. Eigenlijk ook een cv, maar beide lijkt me niet haalbaar.Tot nu toe gelukkig geen blessures (ook wel een keer fijn na anderhalf jaar lang blessuregolven), maar als het even tegen gaat zitten heb je wel een probleem.
Ik zou die Bangura terughalen, maar die zal al wel aardig wat knaken kosten inmiddels @maxi-musquote:
Groningen is in de zomer afgehaakt omdat hij te duur was en hij is er na een half seizoentje Eredivisie niet goedkoper op geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou die Bangura terughalen, maar die zal al wel aardig wat knaken kosten inmiddels @:maxi-mus
Tegen Maccabi eens Toornstra op de plek van Til en Alireza/Nelson op rechts proberen.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Graag Nelson of Alireza op rechts vanavond @:arne
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Graag Nelson of Alireza op rechts vanavond @:arne
Nelson in dat geval dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegen Maccabi eens Toornstra op de plek van Til en Alireza/Nelson op rechts proberen.
Tja Toorn is ook niet echt het type captain. Het is een te lieve ploeg volgens Dick en Cor weet je nog.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, niet echt een prater maar boeiend ook verder.
Weet je nog dat verhaal van Gouka vorig seizoen dat Berghuis Malacia had aangevallen met een cornervlagquote:Op woensdag 1 december 2021 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
De tijd dat het AD een betrouwbare bron was voor Feyenoord nieuws is ook alweer een paar jaar geleden.
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, niet echt een prater maar boeiend ook verder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Beetje l-l-eft r-right be-behindquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
Ik zou eigenlijk iedereen eerder aanvoerder maken, behalve Marciano, Malacia en Geertruida (stottergenot. Voordat hij een aanwijzing heeft gegeven is het rust).
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Leuke anekdote, een like.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.
Einde anekdote.
had ik vorige week nog geroepen...maak senesi aanvoerderquote:
Die hep keronaquote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef bbuddybb het volgende:
Is dat van Bijlow trouwens echt ernstig of is ie er over een weekje ofzo 'gewoon' weer bij?
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.
Einde anekdote.
Dat was eigenlijk de aankoop/huur waar ik het meeste van verwacht had en die brengt het minste.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:08 schreef Qarrad het volgende:
Elke keer dat Jahanbaksh speelt hoop ik echt dat het zijn wedstrijd wordt.
Jouw negativiteit niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:16 schreef Pistolero het volgende:
Het geluk van het eerste deel van het seizoen is inmiddels ook wel uitgewerkt blijkbaar.
Ga wegquote:Op woensdag 1 december 2021 20:16 schreef Pistolero het volgende:
Het geluk van het eerste deel van het seizoen is inmiddels ook wel uitgewerkt blijkbaar.
Ja niks, alleen laat Nijhuis zich overtuigen door een VAR die op ballet zit.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Haringkop het volgende:
Vraag me nog steeds af wat Alireza dan had moeten doen. Die kon toch geen kant op.
Tegenwoordig valt alles onder obstructie.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef Haringkop het volgende:
Vraag me nog steeds af wat Alireza dan had moeten doen. Die kon toch geen kant op.
Het team ja. Wij mogen lekker door zeiken op dit soort gestoorde beslissingen.quote:
We zijn hier vrij hard genaaid, ja. Alsnog moet je 3x kunnen scoren tegen dit matige Heracles zonder Vloet.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het team ja. Wij mogen lekker door zeiken op dit soort gestoorde beslissingen.
Had ik niet verwacht van zo'n toch wel ervaren scheids. Je zag ook aan alles dat ie hem eigenlijk niet af wilde keuren, doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 1 december 2021 20:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja niks, alleen laat Nijhuis zich overtuigen door een VAR die op ballet zit.
Verdiende like gegeven.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
dIT WORDT weer een vitesse wedstrijd
lekker tijd rekken
Jens speelt niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
we spelen 23 minuten
en linssen heb nog geen bal geraakt
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
we spelen 23 minuten
en linssen heb nog geen bal geraakt
Het lullige is dat het steeds op een millimeter na mis gaat. Hij ziet het echt wel. Zenuwen, geen zelfvertrouwen, erg jammer. Zo'n mooie voetballer.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:33 schreef Haringkop het volgende:
Alireza levert weer alles in, wat valt die vent tegen zeg.
Weet dat Pedersen zn concurrent is.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:37 schreef H.FR het volgende:
Geertruida staat ook telkens centraal voorin, wat doet hij daar toch
Maar die kan datquote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet dat Pedersen zn concurrent is.
Die staat ook regelmatig linksvoor.
Kreeg rust. Zit wel op de bank.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar serieus is Pedersen geblesseerd ?
Desssers verdient na vandaag gewoon de voorkeur, ondanks de 6 goals van Bryan.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Haringkop het volgende:
Hopelijk starten we de tweede helft met Dessers i.p.v. Linssen.
8 zelfs.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Desssers verdient na vandaag gewoon de voorkeur, ondanks de 6 goals van Bryan.
Je kijkt pas sinds minuut 30?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü had weer een half uurtje nodig hoor.
Frustrerend potje ook waar je wordt genaaid en de eerste de beste kans voor de tegenstander er maar weer eens invliegt. Zelf spelen we verder inderdaad matig maar een gelijkmaker zou wel terecht zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:46 schreef Kerftminister het volgende:
Vind Aursnes en Kokcu echt heel goed spelen, maar de rest is vrij pover.
Hij mist de grootste kansen, maar maakt dan soms wel een mooie.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:49 schreef Haringkop het volgende:
Linssen is gewoon een opportunist maar heeft verder wel echt weinig kwaliteit. Zag je zondag ook al bij die grote kans.
Wat bedoel je? Is toch gewoon de beste speler aan onze kant vandaag.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Dat je een beste aan kunt wijzen.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Is toch gewoon de beste speler aan onze kant vandaag.
Maar gewoon te weinig betrouwbaar als spits.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij mist de grootste kansen, maar maakt dan soms wel een mooie.
Ik vind hem ook vrij aardig spelen hoor.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat je een beste aan kunt wijzen.
Niet meer doen Geertruida is niet goed genoeg als vervanger van hem.quote:
Basgod.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nijhuis is wel een teringmongool
Steekt er vaak ook qua statistieken bovenuit. Echt ongelooflijk dat er nog zoveel criticasters zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is lekker bezig. Begrijp niet waarom zoveel mensen op hem zeiken.
Natuurlijk gaat er nog wel wat fout, maar je kan toch niet verwachten dat een jongere speler een ploeg op sleeptouw neemt?
Leek me voor de hand liggen. Maar blijkbaar is die VAR echt knettergek.quote:
Jij vond dat echt rood?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
Verrassend zeg dat dat B-scheidsje Nijhuis niet meer naar dat scherm durft te roepen.
Nou... Het was soms ook wel heel mager en vooral ongeïnspireerd. Vorig jaar paste zijn kont bijna niet eens meer in de grootste maat broek. Deze jongen heeft een boodschap begrepen en ontdekt zichzelf nu als fitte, gemotiveerde speler.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Kokcu is lekker bezig. Begrijp niet waarom zoveel mensen op hem zeiken.
Natuurlijk gaat er nog wel wat fout, maar je kan toch niet verwachten dat een jongere speler een ploeg op sleeptouw neemt?
Vorig seizoen was ik het helemaal met je eens makker. Zoals je weet toen ook van de Kokcu-trein afgestapt (@Zipportal ). Maar dit seizoen hoort hij bijna wekelijks bij de beste 3 spelers op het veld hoor. Ik snap dat gezeur op Kokcu dit seizoen niet zo goed.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Vorig jaar? Prima.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou... Het was soms ook wel heel mager en vooral ongeïnspireerd. Vorig jaar paste zijn kont bijna niet eens meer in de grootste maat broek. Deze jongen heeft een boodschap begrepen en ontdekt zichzelf nu als fitte, gemotiveerde speler.
Dit inderdaad. Zet dit seizoen echt stappen met zeven-mijls-laarzen.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik het helemaal met je eens makker. Zoals je weet toen ook van de Kokcu-trein afgestapt (@:zipportal ). Maar dit seizoen hoort hij bijna wekelijks bij de beste 3 spelers op het veld hoor. Ik snap dat gezeur op Kokcu dit seizoen niet zo goed.
Pak er een biertje bijquote:Op woensdag 1 december 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet het blijkbaar nog een keer terugzien.
Nog los van of het wel/geen overtreding is: Als je zo vaak naar die beelden moet kijken dan zegt dat genoeg en moet je altijd het voordeel van de twijfel geven aan de beslissing van de scheids.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Kenneth zegt het goed. Natuurlijk kan de scheidsrechter hiervoor fluiten, en dat zou ook prima zijn. Alleen het is net te weinig voor een var om zich hierin te mengen.
Ik ben het er vooral mee eens dat ‘ie dan niet moet doen alsof hij het er eigenlijk niet mee eens is. Dan moet je hem gewoon toekennen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Kenneth zegt het goed. Natuurlijk kan de scheidsrechter hiervoor fluiten, en dat zou ook prima zijn. Alleen het is net te weinig voor een var om zich hierin te mengen.
Dit inderdaad, net of hij geen keus heeft. De grote Nijhuis velt toch zelf het eindoordeel. Walgelijke man.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het er vooral mee eens dat ‘ie dan niet moet doen alsof hij het er eigenlijk niet mee eens is. Dan moet je hem gewoon toekennen.
Maarja, de grote Bas Nijhuis show.
Ja tuurlijk. Maar op grond van het hele beeld, waar vorig seizoen gewoon bij hoort, kan ik me de scepsis echt voorstellen. Ook ik ben superblij dat hij zulke stappen maakt nu en toch die potentiële topper blijkt te zijn maar we hoeven niet te doen alsof het raar was dat er twijfels waren.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vorig jaar? Prima.
Maar als je naar dit seizoen kijkt, dan is dat toch echt de speler die de grootste stappen maakt, vind ik.
Niet gezond inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2021 21:25 schreef fetX het volgende:
Die Til en Linssen missen zo ontzettend veel kansen de laatste tijd.
In Slotball zijn de backs altijd heel belangrijk. Daar ga je al.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind Feyenoord echt onherkenbaar slordig vanavond.
De Grote Bas Nijhuis Showquote:Op woensdag 1 december 2021 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is echt ongekend hoevaak Nijhuis in beeld is.
Flikker toch op met die vent.
Sinigod btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |