Dit inderdaad. Zet dit seizoen echt stappen met zeven-mijls-laarzen.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig seizoen was ik het helemaal met je eens makker. Zoals je weet toen ook van de Kokcu-trein afgestapt (@:zipportal ). Maar dit seizoen hoort hij bijna wekelijks bij de beste 3 spelers op het veld hoor. Ik snap dat gezeur op Kokcu dit seizoen niet zo goed.
Pak er een biertje bijquote:Op woensdag 1 december 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet het blijkbaar nog een keer terugzien.
Nog los van of het wel/geen overtreding is: Als je zo vaak naar die beelden moet kijken dan zegt dat genoeg en moet je altijd het voordeel van de twijfel geven aan de beslissing van de scheids.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Kenneth zegt het goed. Natuurlijk kan de scheidsrechter hiervoor fluiten, en dat zou ook prima zijn. Alleen het is net te weinig voor een var om zich hierin te mengen.
Ik ben het er vooral mee eens dat ‘ie dan niet moet doen alsof hij het er eigenlijk niet mee eens is. Dan moet je hem gewoon toekennen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Kenneth zegt het goed. Natuurlijk kan de scheidsrechter hiervoor fluiten, en dat zou ook prima zijn. Alleen het is net te weinig voor een var om zich hierin te mengen.
Dit inderdaad, net of hij geen keus heeft. De grote Nijhuis velt toch zelf het eindoordeel. Walgelijke man.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het er vooral mee eens dat ‘ie dan niet moet doen alsof hij het er eigenlijk niet mee eens is. Dan moet je hem gewoon toekennen.
Maarja, de grote Bas Nijhuis show.
Ja tuurlijk. Maar op grond van het hele beeld, waar vorig seizoen gewoon bij hoort, kan ik me de scepsis echt voorstellen. Ook ik ben superblij dat hij zulke stappen maakt nu en toch die potentiële topper blijkt te zijn maar we hoeven niet te doen alsof het raar was dat er twijfels waren.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vorig jaar? Prima.
Maar als je naar dit seizoen kijkt, dan is dat toch echt de speler die de grootste stappen maakt, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |