Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beterquote:Op zondag 28 november 2021 19:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich niet zo gek, omdat Toornstra doorgaans een linie naar achter staat uiteraard. Maar ik snap je punt. Vind Til alleen de laatste wedstrijden heel erg matig. En als hij dan ook al niet (veel) scoort heb je eigenlijk niet zoveel aan hem behalve druk zetten (en daar is Toornstra op die positie ook niet slecht in).
Mag jij het stadion in dan?quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beter
Vorige week ook al!quote:Op zondag 28 november 2021 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dessers had die bal waar hij nog knap langs die Propper kwam ook moeten afgeven.
Ali voetbalt vooral tegen zichzelf.quote:Op maandag 29 november 2021 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat is Ali een geweldig aardige gozer zeg. Elk stories dingetje weer.
Nu nog een bal raken.
Ik vind het ook wel opvallend dat Til zelf ook al aangaf dat dit soort wedstrijden met ingegraven tegenstanders zo lastig zijn voor hem. Juist omdat er dan weinig ruimtes zijn om in te lopen. Dat geeft toch eigenlijk genoeg aan.quote:Op zondag 28 november 2021 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel met je eens. Ik denk dat het verstandig is als we de komende twee thuiswedstrijden komen kijken wat Til precies toevoegt aan het spel als we niet aan de bal zijn tov Toornstra, want in het stadion zie je dat simpelweg beter
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan isquote:
Aangezien we toch geen koploper meer kunnen worden mag ie best nog een keer worden uitgesteld inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan is
Waarom? Je speelt tegen Heracles Heracles, je mag al best mazzel hebben dat de Kluivertvariant daar recent nog is rondgegaan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien we toch geen koploper meer kunnen worden mag ie best nog een keer worden uitgesteld inderdaad
Kan die omikron variant niet even rondgaan bij Heracles?
Ik ben als autist juist blij dat we eindelijk af zijn van een scheefgetrokken stand. Naast dat je natuurlijk niet weet wanneer publiek wel weer is toegestaan en Feyenoord zelf de wedstrijd wilde verplaatsen in eerste instantie en je tegen een gehandicapt Heracles moet. Je kunt niet bezig blijven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we die wedstrijd sowieso niet beter nog een keer verplaatsen? Ik weet dat het allemaal complexer ligt maar ergens vind ik het wel vreemd om een inhaalwedstrijd te spelen in een periode waarin geen publiek toegestaan is
Ja idd, had nog zo gehoopt op die winterkampioen titelquote:Op maandag 29 november 2021 09:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Weer puntverlies na een Europese wedstrijd.
Jammer dit zeg....
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Je speelt tegen Heracles Heracles, je mag al best mazzel hebben dat de Kluivertvariant daar recent nog is rondgegaan.
Eens wel. Wat is er met Heracles aan de hand trouwens? Hebben ze zoveel blessures oid?quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben als autist juist blij dat we eindelijk af zijn van een scheefgetrokken stand. Naast dat je natuurlijk niet weet wanneer publiek wel weer is toegestaan en Feyenoord zelf de wedstrijd wilde verplaatsen in eerste instantie en je tegen een gehandicapt Heracles moet. Je kunt niet bezig blijven.
Nee, speelde ook jarenlang op een veredeld jeugdcontractje totdat Don Leo daar achterkwam. Daarna elke euro aan 'vrienden' en familie gegeven. Dat boekje is sowieso wel een aanrader, ook voor niet Feyenoorders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Heeft hem niet meegezeten ook zeg.
Lieve man ... Hopelijk kan hij een mooi afscheid krijgen bij jullie, heeft flink wat meegemaakt zo te lezen...quote:
Wat ontzettend kut. Zie in het artikel dat hij ook een boekje heeft, maar eens checken dan.quote:
Wie niet tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef Elan het volgende:
Welke (oud)spelers hebben er nu eigenlijk een boekje dan?
Ook mooie verhalen over Gyan in De Snor van József Kiprichquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, speelde ook jarenlang op een veredeld jeugdcontractje totdat Don Leo daar achterkwam. Daarna elke euro aan 'vrienden' en familie gegeven. Dat boekje is sowieso wel een aanrader, ook voor niet Feyenoorders.
De eerste echte cultheld die ik heb meegemaakt ook. Daarna werd iedere kneus met een leuk verhaaltje gebombardeerd tot cultheld zoals zo'n Babovic of wat ze nu weer met Dessers proberen, maar dit was er echt één. GyanGod.
@onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de OP de rest van het seizoen aub
Done.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch deze mag het dansje van Linssen wel vervangen denk ik.
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomtquote:'Dus alsjeblieft, er is geen reden voor paniek. Ik respecteer de artsen en zoals jullie allemaal weten ben ik een man van vertrouwen. Daarom geloof ik dat de situatie beter zal worden. Wat vanuit menselijk perspectief onmogelijk is, is mogelijk bij God. Bid voor me dat ik zal herstellen', schrijft hij.
Ik lees het (helaas) meer alsquote:Op woensdag 1 december 2021 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Zieke Gyan (43) laat van zich horen na slecht nieuws: 'Ik ben NIET stervende'
Geen idee hoe het AD bij het verhaal komt, maar Gyan is natuurlijk wel een zeer gelovig man.
[..]
Wat moet je hier nu weer van denken? Ik hoop maar dat het goedkomt
Dat denk ik ook, zal ook wel typisch Gyan zijn natuurlijk. Neem aan dat zelfs het AD wel enige voozichtigheid in acht neemt met dit soort berichtgeving.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
Iets in deze trant inderdaad....quote:Op woensdag 1 december 2021 07:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het (helaas) meer als
Hij respecteert de artsen en hun diagnose maar gelooft zelf pas dat iets zeker is als het gods wil is.
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Iets in deze trant inderdaad....
Maar wel bijzonder dat het AD zomaar iets publiceert zonder zijn toestemming. Vond het ook al zo vreemd dat er vanuit Feyenoord zelf geen berichtgeving openbaar werd gemaakt, meestal doen ze dat wel bij dit soort nieuws.
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
Volgens de Noorse TV gaat Bjorkan naar Hertha
Ik zou Senesi kiezen, maar niet deze winter. Ik denk dat we het met een gokje moeten doen. Gelukkig is het scoutingnetwerk flink uitgebreid en dus de kans dat dat gokje goed uitpakt een stuk groter geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er waren ook wel een hoop twijfels dus misschien dan wel het beste. Wel jammer want die Noorse koopjes uit de budgetbak hebben ons tot nu toe niet bepaald windeieren gelegd.
Benieuwd naar wie ze doorschakelen. Als er iemand verkocht zou moeten worden van de huidige selectie zou ik zeker Malacia kiezen (van onze spelers die veel waarde vertegenwoordigen vind ik hem de minste) maar er staan geen opvolgers klaar.
Jammer, ik heb genoten van je posts de afgelopen weken!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
Het is dringen de laatste tijd. Klaas is weer terug (wel alweer verbannen) en afgelopen donderdag was Herman aan de zuip.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
user t3htommay komt bij deze op mijn blocklist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |