Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, niet echt een prater maar boeiend ook verder.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Beetje l-l-eft r-right be-behindquote:Op woensdag 1 december 2021 18:58 schreef fetX het volgende:
Ik zou eigenlijk iedereen eerder aanvoerder maken, behalve Marciano, Malacia en Geertruida (stottergenot. Voordat hij een aanwijzing heeft gegeven is het rust).
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon GeertGod die band geven, kunnen we weer lachen tijdens het interview.
Leuke anekdote, een like.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.
Einde anekdote.
had ik vorige week nog geroepen...maak senesi aanvoerderquote:
Die hep keronaquote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef bbuddybb het volgende:
Is dat van Bijlow trouwens echt ernstig of is ie er over een weekje ofzo 'gewoon' weer bij?
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo had ik ooit een rijlesleraar die stotterde. Hij had een vastloper vlak voor we de rotonde op gingen en kwam totaal niet uit zijn woorden. Ik ging rechtdoor en een halve minuut later was hij weer rustig en zei: Godverdomme, daar hadden we naar links gemoeten. Allebei keihard gelachen.
Einde anekdote.
Dat was eigenlijk de aankoop/huur waar ik het meeste van verwacht had en die brengt het minste.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:08 schreef Qarrad het volgende:
Elke keer dat Jahanbaksh speelt hoop ik echt dat het zijn wedstrijd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |