Gefeliciteerd maat, gepost op 14:41:14. Twee keer 14 en het omgekeerde van 14. Het is echt je weekend hè !!quote:
Hier gaan strakjes pizze in de bestelling.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne, en flikker er een gebakken eitje bovenop @:Lenny_Leonard
B/R/Kquote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne, en flikker er een gebakken eitje bovenop @:Lenny_Leonard
Ha ha haquote:Op zondag 28 november 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat, gepost op 14:41:14. Twee keer 14 en het omgekeerde van 14. Het is echt je weekend hè !!
@:onlogisch
Wat had je nou bij je ouders gegeten.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat @Drizzt_DoUrden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat had je nou bij je ouders gegeten.
Hij is dom top.quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat @:Drizzt_Dourden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.
Jij bedoelt, bedoeltquote:Op zondag 28 november 2021 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij bedoeld BKR.
Ofschoon: boterham met pindakaas.
Broodjes (pittige) falafel met salade en saus. Plus een bordje soep.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kop als een bak met wurmen.quote:Op zondag 28 november 2021 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben helemaal de weg kwijt.
Groetjes, Erik-Jan.
Dan ga ik ook een like ergens zetten. Maar dan nog ouder.quote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:muskusboktor57 van een post die 17 dagen oud is
quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat @:Drizzt_Dourden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.
De sociale controle is hier GROOT.quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuke reviewquote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
Al besproken in de APP inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Bruine bonensoep. @:Muskusboktor57 wist dit al.
Heb jij die Moby documentaire gezien?quote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al besproken in de APP inderdaad
Al besproken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
Neequote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij die Moby documentaire gezien?
Kanker?quote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Hou dat lekker binnen je eigen familie.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
Al kijk ik nu iets over seks tussen een halfbroer en halfzus.
Erg leuk
Zadel ons niet op met die gast aubquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.quote:
FEE / Schrijf hier Sinterklaasgedichtje voor een FOK!kerquote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Waarom zit jij in FEE?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa, de moraalridder!!!quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?
Wie ben jij om andermans hobby belachelijk te maken?
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@Caland vond het 9,1quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was jouw review
Ik vind mijn review toch behoorlijk anders op veel punten
Ja René, bestel een geurtje!quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5
Maakt niet uit René, kom gewoon een beetje in contact met je vrouwelijke kant
Hey Penis, moby doc gehuurd, later kijken + reviewquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja René, bestel een geurtje!
quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Penis, moby doc gehuurd, later kijken + review
Mobygodquote:Op zondag 28 november 2021 22:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Om er in te komen. Docu gaat in feite ook over dit album.
Wat een leuke review zegquote:Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef KingRoland het volgende:
Wheel of time
7.5/10.0
@:ggmm @:caland @:onlogisch @:fetx @:wereldgozer @:lenny_leonard @:rambodirk @:erasmus @:oriente @:afcniels check deze review
Leuke review.quote:Op zondag 28 november 2021 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker kroketje van de Febo. Heerlijk
Febo is GOUDEERLIJKquote:Op zondag 28 november 2021 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
prima review, niks mis mee.quote:Op zondag 28 november 2021 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ja bij ons ook en de afgelopen weken meer dan 10 mensen CORRED. Gelukkig werk ik sinds vorige week thuis en hopelijk blijft dat voorlopig zoquote:Op maandag 29 november 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
Dramaandag.
Op werk weer allemaal coronamaatregelen genomen. GODVERDOMME.
Ik blijf gewoon op maandagen gaan. Mij pakken ze niet (tenzij ze de hogescholen dichtgooien)quote:Op maandag 29 november 2021 09:15 schreef fetX het volgende:
Dramaandag.
Op werk weer allemaal coronamaatregelen genomen. GODVERDOMME.
Aso.quote:Op maandag 29 november 2021 09:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op maandagen gaan. Mij pakken ze niet (tenzij ze de hogescholen dichtgooien)
De Rabobank.quote:Op maandag 29 november 2021 09:25 schreef fetX het volgende:
Wij mogen ook nog gaan, maar wel met allerlei beperkingen en maar 1/5 van het kantoor beschikbaar gesteld. Zo gehad met die maatregelen. Ik heb enorm de menselijke behoefte om iemand hiervan de schuld te geven.
Gelukkig ook geen wappies bij ons op kantoor dus maar een enkeling die CORRED is geweest (waaronder ik)
Om wakker te worden denk ik.quote:Op maandag 29 november 2021 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom gooit deze meneer roestwater over zijn porem?
Dit is toch geweldig.quote:Op maandag 29 november 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt puur genot.
Goeiemorgen. Net gepist.quote:
Hij lijkt een beetje op Frans Bauer ofzo.quote:
Wat vreselijk ongezelligquote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ben al aan het lunchen, sorry @:ggmm
Ik wil rond half 1 in de sportschool zijn @yvonne @onlogisch en ik vind het nooit prettig als je echt vlak ervoor nog hebt gegeten. Sorry maat.quote:
Dat lijkt me een goede reden. Het is je vergeven.quote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil rond half 1 in de sportschool zijn @:yvonne @:onlogisch en ik vind het nooit prettig als je echt vlak ervoor nog hebt gegeten. Sorry maat.
Mooiquote:
Klootzakquote:Op maandag 29 november 2021 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ook zojuist een stapel boterhammen weggewerkt.
Ik had gewoon honger.
netjes hoor, even navraag gedaan bij de mijne maar het was niet drukker dan normaal om 7 uur zeiden ze, misschien komt dat nogquote:Op maandag 29 november 2021 11:55 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch pas rond 1. Wel al gesport om 7 uur
Ik durf niet te zeggen hoe druk het normaliter bij de mijne is om 7 uur maar nu was het behoorlijk druk. Ik zag veel mensen die ik normaal om 22.00 o.i.d. zie, al verbaast me dat weinig eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
netjes hoor, even navraag gedaan bij de mijne maar het was niet drukker dan normaal om 7 uur zeiden ze, misschien komt dat nog
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.quote:Op maandag 29 november 2021 12:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen hoe druk het normaliter bij de mijne is om 7 uur maar nu was het behoorlijk druk. Ik zag veel mensen die ik normaal om 22.00 o.i.d. zie, al verbaast me dat weinig eigenlijk
Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reagerenquote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.
quote:Op maandag 29 november 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reageren
[..]
Haha ja maar echt, ik had het ook echt pittig zwaar, ben thuis meteen naar de wc gerend (ik zal de details besparen) gek hoe je lichaam daar zo op kan reageren
Ik heb het een maandje geprobeerd in een ver verleden, maar ik bleef toch een procentje of 20 missen ten opzichte van een later tijdstip. Wellicht te snel afgehaakt, kan ook.quote:Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.
[..]
Kotsen of schijten? In de middag of avond voelt het lichaam veel meer klaar om maximaal kracht te kunnen geven vind ik, lichaam wat meer op gang, beter doorbloed. Denk dat mensen die voor de cardio gaan makkelijker in de ochtend kunnen dan echt een krachtsessie. En geen te lange sessie anders kan je moe aan de rest van de dag beginnen en dat is ook niet fijn.quote:Op maandag 29 november 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op maandag 29 november 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje geprobeerd in een ver verleden, maar ik bleef toch een procentje of 20 missen ten opzichte van een later tijdstip. Wellicht te snel afgehaakt, kan ook.
Schijten maar ook misselijk. Wel eens wat je zegt verder. 'S avonds heb ik meer energie en kracht dan vanochtendquote:Op maandag 29 november 2021 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kotsen of schijten? In de middag of avond voelt het lichaam veel meer klaar om maximaal kracht te kunnen geven vind ik, lichaam wat meer op gang, beter doorbloed. Denk dat mensen die voor de cardio gaan makkelijker in de ochtend kunnen dan echt een krachtsessie. En geen te lange sessie anders kan je moe aan de rest van de dag beginnen en dat is ook niet fijn.
Misschien moet je gewoon eens minder ijs eten.quote:Op maandag 29 november 2021 13:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Schijten maar ook misselijk. Wel eens wat je zegt verder. 'S avonds heb ik meer energie en kracht dan vanochtend
Minder dan nul kan niet. Kijk maar naar jouw haar, oh wachtquote:Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens minder ijs eten.
Ik heb werkquote:Op maandag 29 november 2021 13:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We zitten allemaal in DRT. Kom er gezellig bij!
Jij blijft maar klappen geven in het gezicht van de zorg.quote:
Is @De_Kraam Maik de Boer?quote:Op maandag 29 november 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
@:de_kraam kan dit?
Ik mis die jongenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat Jan van Halst kanker had.
KeesGOD.quote:
Waarom was hij eigenlijk zo ziedend?quote:
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
M'n e.dentifer heeft een lege batterij
Ik ben woedend
Geen idee, @maxi-mus heeft hem als laatste gesproken.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom was hij eigenlijk zo ziedend?
Daar kan ik niet nu direct mee bankieren of wel soms?quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.
Ik vind dat echt een enorm vervelende man.quote:Op maandag 29 november 2021 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
KeesGOD.
Ik moest eigenlijk ook wel lachen om de walgelijke act Ron Jans, die na afloop alleen maar Feyenoord aan het ophemelen was om de aandacht bij de eigen ploeg weg te houden.
Heb je je applimiet zo laag staan dan? Pauper.quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik niet nu direct mee bankieren of wel soms?
OF WEL SOMS
Voormalig leraar Duits, dat krijg je er nooit meer uit.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een enorm vervelende man.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel je toch gewoon gratis een nieuwe, René.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]Een likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Een tweet zou ook prima kunnen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Bij het aanvragen van m'n identifier moet ik per se een keuze maken tussen heer of mevrouw
Dat wordt een woedend mailtje
Je kan ook chatten!quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Bij het aanvragen van m'n identifier moet ik per se een keuze maken tussen heer of mevrouw
Wat ouderwets zeg.quote:Op maandag 29 november 2021 15:00 schreef GGMM het volgende:
Jij doet me denken aan die moeder in Maidquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
Wellicht is het verwijderen van zijn twitteraccount een opmaat naar het registreren van een nieuw FOK!-account
Ik ben extreem positief op deze maandag.
Vuile klootzak.quote:Op maandag 29 november 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan die moeder in Maid
Ik heb een tijdje terug een HP Officejet gekocht. Die zou ik in ieder geval absoluut NIET nemen.quote:Op maandag 29 november 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een goedkope, compacte thuisprinter die je bij voorkeur ook via wifi/app kan bedienen?
Oh, waarom niet?quote:Op maandag 29 november 2021 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug een HP Officejet gekocht. Die zou ik in ieder geval absoluut NIET nemen.
Ik print niet zo heel veel en die inktdingen zitten bij die van mij al verstopt als ik een paar dagen niet heb geprint en dan moet je weer nieuwe halen. Ook was het scanding al heel snel kapot, daarvoor heb ik wel een nieuwe gekregen, maar dat duurde ook nogal lang.quote:Op maandag 29 november 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Ik kwam zelf zo'n beetje uit op deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000037011114/
Geen laser?quote:Op maandag 29 november 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Ik kwam zelf zo'n beetje uit op deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000037011114/
Oke, ja ik print eigenlijk niet maar nu ik merk nu ik helemaal niet meer naar kantoor mag van de roverheid dat het toch wel handig is soms om dat thuis te kunnen doen. Voetbalkaartjes of retourlabels van pauperbedrijven die uitgeprint moeten worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 november 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik print niet zo heel veel en die inktdingen zitten bij die van mij al verstopt als ik een paar dagen niet heb geprint en dan moet je weer nieuwe halen. Ook was het scanding al heel snel kapot, daarvoor heb ik wel een nieuwe gekregen, maar dat duurde ook nogal lang.
Heb je geen bieb in de buurt?quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Niet echt, 50% korting op Under Armour hoodie bij Zalando en vanwege Cyber Monday mocht er nog 20% extra af. Denk een prima iets voor de prijs, goedkoper moet je naar de Zeeman of H&M.quote:
Ja juist dan is gewone inkt kut.quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Wij werken THUIS.quote:Op maandag 29 november 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Printers moet je nooit zelf kopen zeker niet als je niet veel print. Die cartridges drogen altijd uit en dan moet je weer nieuwe kopen voor één printje
Je print maar gewoon op je werk.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je liegt ik zie dat er 2 mensen erop hebben geklikt
Oh, echt niet? nou oke danquote:Op maandag 29 november 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik lieg nooit tegen vrienden.
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.quote:Op maandag 29 november 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik zal Lenny ook het voordeel van de twijfel geven, maar echt geloofwaardig komt het niet over.
wtfquote:Op maandag 29 november 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.
Eens. Heeft hij al een eigen topic?quote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang wordt een unaniem belachelijk groot succes
Dat hij een beetje dom is verandert daar niets aan, dat is Depay ook.
Moet je niet doenquote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk voor de executie van @:klaasweetalles en @:neef_wuppie .
Jaquote:Op maandag 29 november 2021 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Heeft hij al een eigen topic?
quote:
Sorry heb slecht geslapenquote:Op maandag 29 november 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Ja kloptquote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat de loting van het WK darts vandaag is?
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?quote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat de loting van het WK darts vandaag is?
Hij gooit nog steeds wel goed maar de concurrentie is moordend tegenwoordig. En echte vuur lijkt een beetje weg, spelers zijn ook niet meer bang voor hem zoals eerst wel en met Taylor altijd.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?
Hij heeft een tijd lang veel te weinig geoefend.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik kan me er niet echt meer toe zetten om dartsen te kijken.
Hopelijk komt daar met het WK verandering in!
Ik volg het te weinig meer, en die gasten spelen nu ook zo vaak tegen elkaar om zoveel geld dat dat het plezier ook wel een beetje weghaalt.quote:Op maandag 29 november 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.
Misschien heeft hij wel een sociaal levenquote:Op maandag 29 november 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.
Er is een lockdown René.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een sociaal leven
Ik sla ook regelmatig over hoor, vooral richting het WK vind ik het altijd weer leuk.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg het te weinig meer, en die gasten spelen nu ook zo vaak tegen elkaar om zoveel geld dat dat het plezier ook wel een beetje weghaalt.
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
De eerdere rondes zijn ook vaak het leukste, lekker exoten uitlachen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef Caland het volgende:
En die gasten die nu een beetje goed zijn vind ik stuk voor stuk onsympathieke figuren, dat helpt ook niet echt mee.
Maar @Caland zelf niet!quote:Op maandag 29 november 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schat @:caland z'n sociale contacten in als enorme tokkies
ik kijk het verder ook niet maar van zo'n wk pak ik wel een paar potjes mee meestalquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik kan me er niet echt meer toe zetten om dartsen te kijken.
Hopelijk komt daar met het WK verandering in!
Sowieso walgelijk dat je niet meer mag zuipen tijdens die potjes, dat is toch veel leuker.quote:Op maandag 29 november 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De sport bij die papzakken zit hem in het naar binnen werken van snacks.
En roken, vroeger stond die hele zaal blauw.quote:Op maandag 29 november 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso walgelijk dat je niet meer mag zuipen tijdens die potjes, dat is toch veel leuker.
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.quote:Op maandag 29 november 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En roken, vroeger stond die hele zaal blauw.![]()
(overigens drinken ze in de pauzes wel schijnt)
https://www.nu.nl/achterk(...)rschuwt-volgers.htmlquote:De zoon van Dries Roelvink kampt met veel gebitsproblemen sinds hij zich de facings in Turkije heeft laten aanmeten. De laatste tijd is hij vaak bij de tandarts geweest om de ontstekingen te remmen en te kijken wat eraan gedaan kan worden
De familie Roelvink is staatsgevaarlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Donny Roelvink heeft spijt van af laten slijpen tanden, waarschuwt volgers
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)rschuwt-volgers.html
Erg mooi.
Wat een dom iets was dat ookquote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Na de thee gaat hij een dutje doen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare tijd voor thee
Hier doe ik niet aan mee
Haha dat rijmt
quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Met mosterd zekerquote:Op maandag 29 november 2021 17:20 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal met stamppot witlof, ham en kaas
No way. Slechte smaak laat ik aan Caland over.quote:
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenquote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
No way. Slechte smaak laat ik aan Caland over.
Ik niet in een pak.quote:Op maandag 29 november 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronken
Op De Keilerweg ?quote:
Wat zien dat soort ballen gehakt er toch altijd weer matig uit.quote:Op maandag 29 november 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
https://instagram.com/over_de_gehaktbal?utm_medium=copy_link
@:maxi-mus
9 van de 10 keer zijn het ook groothandelballen is mijn ervaringquote:Op maandag 29 november 2021 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zien dat soort ballen gehakt er toch altijd weer matig uit.
Beter gewoon eerst verdrinken in saus en dan pas kijken.
Mosterd bij de gehaktbalquote:Op maandag 29 november 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
https://instagram.com/over_de_gehaktbal?utm_medium=copy_link
@:maxi-mus
Moet dat dan?quote:Op maandag 29 november 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op.
Lijkt me ook niet gezond ofzo
Het tegendeel blijkt waar.quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mosterd bij de gehaktbal![]()
Dan mis je een paar genen.
Ik haat Dexterquote:Op maandag 29 november 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood: S1E4
6,8/10
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard @:coco de wekelijkse Dexter-review staat hierboven!
https://www.ah.nl/allerha(...)allen-van-de-librijequote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mosterd bij de gehaktbal![]()
Dan mis je een paar genen.
Misschien veranderen mijn reviews je van gedachtequote:
I know. En niet Heike.quote:
Geen voetbal zondag.quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Geen first dates vandaag![]()
@:lenny_leonard @:buitendam @:coco
WANBELEIDquote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.quote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen in de HardGras-podcast: "Ik hoop dat ze helemaal afzakken en kapot gaan, Barcelona. Jarenlang de opgeklopte blijdschap over Barcelona, dat je als Nederlander een beetje voor Barcelona moet zijn, dat gevoel. Ik heb gewoon een hekel aan die club." @:el-stinho
Toevallig heb ik nét op je tweet gereageerd!quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon schoolquote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.quote:
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?quote:Op maandag 29 november 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon school.
Hullie zijn ook geen A-categorie neem ik aan. Ik vind het wel prima winterstop zo, lekker inhalen als het beter weer is. (met publiek en fatsoenlijke kantinetijden)quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.
Oh, absoluut. Vandaag was eigenlijk geen reet aan qua les, maar we hebben een prima groep waarmee we zitten en reizen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?
Zo dan, terecht.quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Nee ik doe het ookquote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Oei.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.
Nondeju zegquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krrrakakaaaaaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur bedrog @Pisces29quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Jeetje minaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sow hoppa.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest dit dienen als een belediging want ik ben voornamelijk verward?quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.
Mensen wiens lul in een puntenslijper pastquote:Op maandag 29 november 2021 22:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof je je lul in een puntenslijper steekt.
Inclusief, mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen wiens lul in een puntenslijper past
Het is een serie.quote:Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is die tekenfilm over LoL toch?
Lijkt me ook helemaal niet lekker, zelfs niet met mosterd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gouden bal voor Messi. Belachelijk.
Gouden ballen eet je uit de jus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet lekker, zelfs niet met mosterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |