Kanker?quote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Hou dat lekker binnen je eigen familie.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
Al kijk ik nu iets over seks tussen een halfbroer en halfzus.
Erg leuk
Zadel ons niet op met die gast aubquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.quote:
FEE / Schrijf hier Sinterklaasgedichtje voor een FOK!kerquote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Waarom zit jij in FEE?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa, de moraalridder!!!quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?
Wie ben jij om andermans hobby belachelijk te maken?
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
@Caland vond het 9,1quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was jouw review
Ik vind mijn review toch behoorlijk anders op veel punten
Ja René, bestel een geurtje!quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5
Maakt niet uit René, kom gewoon een beetje in contact met je vrouwelijke kant
Hey Penis, moby doc gehuurd, later kijken + reviewquote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja René, bestel een geurtje!
quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Penis, moby doc gehuurd, later kijken + review
Mobygodquote:Op zondag 28 november 2021 22:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Om er in te komen. Docu gaat in feite ook over dit album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |