Gefeliciteerd maat, gepost op 14:41:14. Twee keer 14 en het omgekeerde van 14. Het is echt je weekend hè !!quote:
Hier gaan strakjes pizze in de bestelling.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne, en flikker er een gebakken eitje bovenop @:Lenny_Leonard
B/R/Kquote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne, en flikker er een gebakken eitje bovenop @:Lenny_Leonard
Ha ha haquote:Op zondag 28 november 2021 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat, gepost op 14:41:14. Twee keer 14 en het omgekeerde van 14. Het is echt je weekend hè !!
@:onlogisch
Wat had je nou bij je ouders gegeten.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat @Drizzt_DoUrden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat had je nou bij je ouders gegeten.
Hij is dom top.quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat @:Drizzt_Dourden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.
Jij bedoelt, bedoeltquote:Op zondag 28 november 2021 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij bedoeld BKR.
Ofschoon: boterham met pindakaas.
Broodjes (pittige) falafel met salade en saus. Plus een bordje soep.quote:Op zondag 28 november 2021 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kop als een bak met wurmen.quote:Op zondag 28 november 2021 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben helemaal de weg kwijt.
Groetjes, Erik-Jan.
Dan ga ik ook een like ergens zetten. Maar dan nog ouder.quote:Op zondag 28 november 2021 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:muskusboktor57 van een post die 17 dagen oud is
quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat @:Drizzt_Dourden ervan geniet om ons het hele weekend in spanning te laten zitten.
De sociale controle is hier GROOT.quote:Op zondag 28 november 2021 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuke reviewquote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
Al besproken in de APP inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Bruine bonensoep. @:Muskusboktor57 wist dit al.
Heb jij die Moby documentaire gezien?quote:Op zondag 28 november 2021 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al besproken in de APP inderdaad
Al besproken.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@:maxi-mus @:wereldgozer @:lenny_leonard @:onlogisch @:caland @:kingroland check deze review
Neequote:Op zondag 28 november 2021 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij die Moby documentaire gezien?
Kanker?quote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Hou dat lekker binnen je eigen familie.quote:Op zondag 28 november 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
Al kijk ik nu iets over seks tussen een halfbroer en halfzus.
Erg leuk
Zadel ons niet op met die gast aubquote:Op zondag 28 november 2021 20:26 schreef Paul het volgende:
@:haags hier mag je dat woordje zeggen de hele dag. Ok doei
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.quote:
FEE / Schrijf hier Sinterklaasgedichtje voor een FOK!kerquote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat Sinterklaas ‘gedichten’ topic in FEE is echt énorme cringe, Paul. Doe toch niet mee aan die onzin.
Waarom zit jij in FEE?quote:Op zondag 28 november 2021 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaaa, de moraalridder!!!quote:Op zondag 28 november 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Paul dat leuk vindt moet hij dat toch zelf weten?
Wie ben jij om andermans hobby belachelijk te maken?
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.quote:Op zondag 28 november 2021 20:09 schreef GGMM het volgende:
Maid
7,5/10
@Caland vond het 9,1quote:Op zondag 28 november 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van deze recensie sla ik deze wijvenserie over.
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was jouw review
Ik vind mijn review toch behoorlijk anders op veel punten
Ja René, bestel een geurtje!quote:Op zondag 28 november 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet toe te geven dat je de serie beter vond dan een 7,5
Maakt niet uit René, kom gewoon een beetje in contact met je vrouwelijke kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |