Maar @Caland zelf niet!quote:Op maandag 29 november 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schat @:caland z'n sociale contacten in als enorme tokkies
ik kijk het verder ook niet maar van zo'n wk pak ik wel een paar potjes mee meestalquote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik kan me er niet echt meer toe zetten om dartsen te kijken.
Hopelijk komt daar met het WK verandering in!
Sowieso walgelijk dat je niet meer mag zuipen tijdens die potjes, dat is toch veel leuker.quote:Op maandag 29 november 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De sport bij die papzakken zit hem in het naar binnen werken van snacks.
En roken, vroeger stond die hele zaal blauw.quote:Op maandag 29 november 2021 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso walgelijk dat je niet meer mag zuipen tijdens die potjes, dat is toch veel leuker.
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.quote:Op maandag 29 november 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En roken, vroeger stond die hele zaal blauw.![]()
(overigens drinken ze in de pauzes wel schijnt)
https://www.nu.nl/achterk(...)rschuwt-volgers.htmlquote:De zoon van Dries Roelvink kampt met veel gebitsproblemen sinds hij zich de facings in Turkije heeft laten aanmeten. De laatste tijd is hij vaak bij de tandarts geweest om de ontstekingen te remmen en te kijken wat eraan gedaan kan worden
De familie Roelvink is staatsgevaarlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Donny Roelvink heeft spijt van af laten slijpen tanden, waarschuwt volgers
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)rschuwt-volgers.html
Erg mooi.
Wat een dom iets was dat ookquote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Na de thee gaat hij een dutje doen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare tijd voor thee
Hier doe ik niet aan mee
Haha dat rijmt
quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Met mosterd zekerquote:Op maandag 29 november 2021 17:20 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal met stamppot witlof, ham en kaas
No way. Slechte smaak laat ik aan Caland over.quote:
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronkenquote:Op maandag 29 november 2021 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
No way. Slechte smaak laat ik aan Caland over.
Ik niet in een pak.quote:Op maandag 29 november 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wijn uit een pak gedronken
Op De Keilerweg ?quote:
Wat zien dat soort ballen gehakt er toch altijd weer matig uit.quote:Op maandag 29 november 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
https://instagram.com/over_de_gehaktbal?utm_medium=copy_link
@:maxi-mus
9 van de 10 keer zijn het ook groothandelballen is mijn ervaringquote:Op maandag 29 november 2021 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zien dat soort ballen gehakt er toch altijd weer matig uit.
Beter gewoon eerst verdrinken in saus en dan pas kijken.
Mosterd bij de gehaktbalquote:Op maandag 29 november 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
https://instagram.com/over_de_gehaktbal?utm_medium=copy_link
@:maxi-mus
Moet dat dan?quote:Op maandag 29 november 2021 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op.
Lijkt me ook niet gezond ofzo
Het tegendeel blijkt waar.quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mosterd bij de gehaktbal![]()
Dan mis je een paar genen.
Ik haat Dexterquote:Op maandag 29 november 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood: S1E4
6,8/10
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard @:coco de wekelijkse Dexter-review staat hierboven!
https://www.ah.nl/allerha(...)allen-van-de-librijequote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Mosterd bij de gehaktbal![]()
Dan mis je een paar genen.
Misschien veranderen mijn reviews je van gedachtequote:
I know. En niet Heike.quote:
Geen voetbal zondag.quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Geen first dates vandaag![]()
@:lenny_leonard @:buitendam @:coco
WANBELEIDquote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.quote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
quote:Op maandag 29 november 2021 16:38 schreef Slobeend het volgende:
Marcel van Roosmalen in de HardGras-podcast: "Ik hoop dat ze helemaal afzakken en kapot gaan, Barcelona. Jarenlang de opgeklopte blijdschap over Barcelona, dat je als Nederlander een beetje voor Barcelona moet zijn, dat gevoel. Ik heb gewoon een hekel aan die club." @:el-stinho
Toevallig heb ik nét op je tweet gereageerd!quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon schoolquote:Op maandag 29 november 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat ook redelijk aan banden was gelegd.
Nouja komende weken eerst de ontknoping van de F1 waar ik veel zin in heb, aardig wat voetbal nog en dan kan het WK wel weer op worden gezet. @:el-stinho en ik hebben daar erg veel zin in.
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.quote:
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?quote:Op maandag 29 november 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb tot 24 december gewoon school.
Hullie zijn ook geen A-categorie neem ik aan. Ik vind het wel prima winterstop zo, lekker inhalen als het beter weer is. (met publiek en fatsoenlijke kantinetijden)quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij spelen alleen nog maar een wedstrijd op 11 december. Die gaat dus nog wel door vooralsnog.
Oh, absoluut. Vandaag was eigenlijk geen reet aan qua les, maar we hebben een prima groep waarmee we zitten en reizen.quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar mag je in deze tijden toch best blij mee zijn, fysiek?
Zo dan, terecht.quote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het staren naar de volmaakte Marcel-quote.
[..]
Nee ik doe het ookquote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.quote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat tweeten voor mietjes was.
Oei.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal vast ook ooit gedacht hebben rond je 60ste mentaal volwassen te zijn.
Nondeju zegquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krrrakakaaaaaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur bedrog @Pisces29quote:Op maandag 29 november 2021 19:33 schreef Caland het volgende:
Jeetje minaquote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sow hoppa.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest dit dienen als een belediging want ik ben voornamelijk verward?quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Geen idee hoe oud jij bent. Doe je best om fysiek te presteren zoals ik heb gedaan. Neuk een bloed mooie FA, dan praten we later verder over je mentale gesteldheid.
Mensen wiens lul in een puntenslijper pastquote:Op maandag 29 november 2021 22:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof je je lul in een puntenslijper steekt.
Inclusief, mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen wiens lul in een puntenslijper past
Het is een serie.quote:Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is die tekenfilm over LoL toch?
Lijkt me ook helemaal niet lekker, zelfs niet met mosterd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gouden bal voor Messi. Belachelijk.
Gouden ballen eet je uit de jus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet lekker, zelfs niet met mosterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |