Geen laser?quote:Op maandag 29 november 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, waarom niet?
Ik kwam zelf zo'n beetje uit op deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000037011114/
Oke, ja ik print eigenlijk niet maar nu ik merk nu ik helemaal niet meer naar kantoor mag van de roverheid dat het toch wel handig is soms om dat thuis te kunnen doen. Voetbalkaartjes of retourlabels van pauperbedrijven die uitgeprint moeten worden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 november 2021 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik print niet zo heel veel en die inktdingen zitten bij die van mij al verstopt als ik een paar dagen niet heb geprint en dan moet je weer nieuwe halen. Ook was het scanding al heel snel kapot, daarvoor heb ik wel een nieuwe gekregen, maar dat duurde ook nogal lang.
Heb je geen bieb in de buurt?quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Niet echt, 50% korting op Under Armour hoodie bij Zalando en vanwege Cyber Monday mocht er nog 20% extra af. Denk een prima iets voor de prijs, goedkoper moet je naar de Zeeman of H&M.quote:
Ja juist dan is gewone inkt kut.quote:Op maandag 29 november 2021 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het is echt voor een keer of 10 per jaar hooguit.
Wij werken THUIS.quote:Op maandag 29 november 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
Printers moet je nooit zelf kopen zeker niet als je niet veel print. Die cartridges drogen altijd uit en dan moet je weer nieuwe kopen voor één printje
Je print maar gewoon op je werk.
quote:Op maandag 29 november 2021 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je liegt ik zie dat er 2 mensen erop hebben geklikt
Oh, echt niet? nou oke danquote:Op maandag 29 november 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik lieg nooit tegen vrienden.
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.quote:Op maandag 29 november 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik zal Lenny ook het voordeel van de twijfel geven, maar echt geloofwaardig komt het niet over.
wtfquote:Op maandag 29 november 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen jou lieg ik wel af en toe. Maar wij zijn dan ook GEEN vrienden.
Eens. Heeft hij al een eigen topic?quote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Noa Lang wordt een unaniem belachelijk groot succes
Dat hij een beetje dom is verandert daar niets aan, dat is Depay ook.
Moet je niet doenquote:Op maandag 29 november 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd jou verantwoordelijk voor de executie van @:klaasweetalles en @:neef_wuppie .
Jaquote:Op maandag 29 november 2021 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Heeft hij al een eigen topic?
quote:
Sorry heb slecht geslapenquote:Op maandag 29 november 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Ja kloptquote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat de loting van het WK darts vandaag is?
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?quote:Op maandag 29 november 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat de loting van het WK darts vandaag is?
Hij gooit nog steeds wel goed maar de concurrentie is moordend tegenwoordig. En echte vuur lijkt een beetje weg, spelers zijn ook niet meer bang voor hem zoals eerst wel en met Taylor altijd.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?
Hij heeft een tijd lang veel te weinig geoefend.quote:Op maandag 29 november 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe komt het dat die groene bolle zo uit vorm is?
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
Ik kan me er niet echt meer toe zetten om dartsen te kijken.
Hopelijk komt daar met het WK verandering in!
Ik volg het te weinig meer, en die gasten spelen nu ook zo vaak tegen elkaar om zoveel geld dat dat het plezier ook wel een beetje weghaalt.quote:Op maandag 29 november 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.
Misschien heeft hij wel een sociaal levenquote:Op maandag 29 november 2021 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt maar mooi mee, er is dan verder toch geen reet te doen.
Er is een lockdown René.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een sociaal leven
Ik sla ook regelmatig over hoor, vooral richting het WK vind ik het altijd weer leuk.quote:Op maandag 29 november 2021 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg het te weinig meer, en die gasten spelen nu ook zo vaak tegen elkaar om zoveel geld dat dat het plezier ook wel een beetje weghaalt.
Ik schat @Caland z'n sociale contacten in als enorme tokkiesquote:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
De eerdere rondes zijn ook vaak het leukste, lekker exoten uitlachen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef Caland het volgende:
En die gasten die nu een beetje goed zijn vind ik stuk voor stuk onsympathieke figuren, dat helpt ook niet echt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |