SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.START THE PANIC![]()
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja wat wil je nouquote:Ik zeg toch ik denk aan de zorg
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouIk zeg toch ik denk aan de zorg
![]()
Wat zou jij een leuke TT vinden aloa?quote:~FEYENOORD~
Deze niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zou jij een leuke TT vinden aloa?![]()
In plaats van klappen steek ik dit jaar een honderdduizendklapper af.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣
Dat heeft veel meer effect.
Komt ook veel beter aan, denk ik.Zonder wrijving geen glans![]()
En straks een vinger uit de kom zeker, nee, dat ga ik niet riskerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Misschien moet je ook nog even klappen voor de zorg, ik heb vernomen dat dat helpt.. 🤣
~FEYENOORD~
Liggen ze op de IC niet wakker van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En straks een vinger uit de kom zeker, nee, dat ga ik niet riskerenZonder wrijving geen glans![]()
hey Ernie!quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een normaal griepje, net als cojona.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Owja... Die andere heeft een banaan in z'n kont toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik voel me wappie
Pijn in 't klappie
Da's lekker wreed man
Ben je al geweest?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Diep manquote:Op zondag 28 november 2021 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me wappie
Pijn in 't klappie
Da's lekker wreed man
Ben je al geweest?
Over het algemeen zijn vrijwel alle Nederlandse films kut.quote:Op zondag 28 november 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
is en nederlandse film
schon komisch dat julie hem
niet kennen
Ik kan hooguit 2 of 3 goede Nederlandse films opnoemen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ook bijna altijd dezelfde kut acteursquote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn vrijwel alle Nederlandse films kut.
Ik kan hooguit 2 of 3 goede Nederlandse films opnoemen.
~FEYENOORD~
eens.quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook bijna altijd dezelfde kut acteursZonder wrijving geen glans![]()
Hoe laat is het is Australië?quote:Op zondag 28 november 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
is en nederlandse film
schon komisch dat julie hem
niet kennen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bij Kim Holland heb je pas kut acteursquote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook bijna altijd dezelfde kut acteursUw ADH vitamine Worst
Dat vind ik ook maar tenenkrommend slechtquote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij Kim Holland heb je pas kut acteurs~FEYENOORD~
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan hooguit 2 of 3 goede Nederlandse films opnoemen.
Maar echt! Het is echt bedroevend 🤣quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kan hooguit 2 of 3 goede Nederlandse films opnoemen.![]()
ja, 4 kutfilms.quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!
Soldaat van Oranje en Zwartboek. Die vond ik best aardig.Zonder wrijving geen glans![]()
Jammer dat ik geen -1 kan geven, want dat zijn allen topfilms en seriesquote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, 4 kutfilms.
Soldaat van Oranje en Zwartboek. Die vond ik best aardig.
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!![]()
Ja oké dat is ook wel zo. Maar die series zijn echt wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zat wel even op het puntje van mijn stoel toen ze bijna vol in dr doos werd gesneden met een zaag, temidden een gracht van Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..Zonder wrijving geen glans![]()
Qua acteerkwaliteit is Mocromaffia de beste.
die scene op dat kamp
Ja, ik ga maar eens slapen, mooi geweest. Welterusten allemaal
~FEYENOORD~
Slaap lekker Woudje. Ik ga nog even naar mijn Funke kijkenquote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Heej Heej Wie gaat er op de Winkel passen dan?quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik ga maar eens slapen, mooi geweest. Welterusten allemaal![]()
![]()
slaaplekker manquote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
mafia? ben je gek?quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nederlande mafia gek. Niet dollen![]()
Het werd net gezellig.quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik ga maar eens slapen, mooi geweest. Welterusten allemaalZonder wrijving geen glans![]()
Zelfbedieningquote:Op zondag 28 november 2021 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Heej Wie gaat er op de Winkel passen dan?~FEYENOORD~
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
En talk to the hand zeggen tegen de kassaquote:Op zondag 28 november 2021 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... all you can shop in 10 minutes ?
Uw ADH vitamine Worst
Jaa Vince heeft wel zin in een feestjequote:Op zondag 28 november 2021 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat een stream genot weer vanavond
toppie
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Pfff. De kachel staat hier op 17°C. Toch een graadje erbij gedraait
usb-c hub gekocht die zal gaan dienen als docking set als ik ga migreren naar m'n laptop
alles aansluiten en ook opladen met 1 kabeltje inprikken. utp kabeltje ook erin
ben echt heel benieuwd hoe dat gaat werken
het idee klinkt heel leuk
UTP? in een USB hub? Nicequote:Op zondag 28 november 2021 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
usb-c hub gekocht die zal gaan dienen als docking set als ik ga migreren naar m'n laptop
alles aansluiten en ook opladen met 1 kabeltje inprikken. utp kabeltje ook erin
ben echt heel benieuwd hoe dat gaat werken
het idee klinkt heel leuk![]()
ja heb dat niet op m'n laptop. enkel wifi.quote:
hoop dat hij m'n 4k scherm ook goed wil aansturen. volgens ze de specs zou het moeten kunnen
je kennt de film WIJ??quote:Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa Vince heeft wel zin in een feestje![]()
4K streamen met USB3 zou moeten kunnen.. maar ja, the proof of the pudding is 'm opetenquote:Op zondag 28 november 2021 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heb dat niet op m'n laptop. enkel wifi.
hoop dat hij m'n 4k scherm ook goed wil aansturen. volgens ze de specs zou het moeten kunnen![]()
zekerquote:Op zondag 28 november 2021 00:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4K streamen met USB3 zou moeten kunnen.. maar ja, the proof of the pudding is 'm opeten
Nee nog nooit van gehoord.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb de laatste dagen met de verbouwing de deuren open vanwege buiten slijpen enz. Ik heb de kachel stiekem 1 graad hoger gezet nuquote:![]()
Ik sta daarentegen wel in een t-shirt buiten te werken
quote:Op zondag 28 november 2021 00:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet een uitgeprobeerd, al mij HD's zitten in NAS'n![]()
ik zat op 14 graad vanmiddag. ik denk laat ik is uitpakken dus heb hem op 18 gezet
nicequote:Op zondag 28 november 2021 00:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 Ext HD via een USB hub , geen UTP erop, al die meuk moet via de PC
Fucking diehard. Ik zit op 19°C nuquote:Op zondag 28 november 2021 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat op 14 graad vanmiddag. ik denk laat ik is uitpakken dus heb hem op 18 gezet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik zit op 17 graden en ik ben geenszins van plan verwarming aan te zettenUw ADH vitamine Worst
Ja als tussenstation om alle downloadmeuk te filteren voordat het de opslag in gaat.. best wel handigquote:![]()
niet eens in je blootje?quote:Op zondag 28 november 2021 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen met de verbouwing de deuren open vanwege buiten slijpen enz. Ik heb de kachel stiekem 1 graad hoger gezet nu![]()
Ik sta daarentegen wel in een t-shirt buiten te werken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Tja, Echt waar... Mijn vrouw is boos op mijquote:Op zondag 28 november 2021 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat op 14 graad vanmiddag. ik denk laat ik is uitpakken dus heb hem op 18 gezet...
Dat klinkt heftig. Geen film die ik vanavond wil kijken.quote:Op zondag 28 november 2021 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat om en somerfilm
waar jongens meisjes verkrachten
en 1 is overledenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
zeker weten man. ik merk zelf dat ik maar beperkte data retentie heb hierquote:Op zondag 28 november 2021 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja als tussenstation om alle downloadmeuk te filteren voordat het de opslag in gaat.. best wel handig
sommige dingen bewaar ik dan wel, maar kijk ik eigenlijk nooit en dan gaat het weer weg omdat ik ruimte nodig heb
lol gewoon even van genieten man. lekker graadje derbijquote:Op zondag 28 november 2021 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, Echt waar... Mijn vrouw is boos op mij...
[ afbeelding ]
maarrr heb 5tb schijfje gekocht voor wat meuk. dus wellicht blijft er nu wat langer iets staan
en anders maar niet. internet is snel zat om het weer even binnen te hengelen
vangt als komedie anquote:Op zondag 28 november 2021 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig. Geen film die ik vanavond wil kijken.
lopt nu op silverline![]()
Hopelijk geen schijfje voor de NAS?quote:Op zondag 28 november 2021 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
maarrr heb 5tb schijfje gekocht voor wat meuk. dus wellicht blijft er nu wat langer iets staan“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er was zo'n andere vriend die ook als een komedie / kunsteraan aanvang...quote:Op zondag 28 november 2021 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vangt als komedie an
lopt nu op silverline“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
neuh extern usb schijfje. wil m'n huidige nuc inzetten als meuk ding. daar zit 2x 1tb ssd in en dan 5tb extern eraan voor wat meukjes ofzo en wat backups. i dunnoquote:Op zondag 28 november 2021 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk geen schijfje voor de NAS?
beetje pielen
Dat probleem ontdekte ik ook, weggooien is bij mij een No-Go.. er staan nu 5 NAS'n goed voor ong 32TB , want volgens de wet één backup is geen backup , moet alles ook nog dubbelquote:Op zondag 28 november 2021 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker weten man. ik merk zelf dat ik maar beperkte data retentie heb hier
sommige dingen bewaar ik dan wel, maar kijk ik eigenlijk nooit en dan gaat het weer weg omdat ik ruimte nodig heb![]()
![]()
Idiootquote:Op zondag 28 november 2021 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat probleem ontdekte ik ook, weggooien is bij mij een No-Go.. er staan nu 5 NAS'n goed voor ong 32TB , want volgens de wet één backup is geen backup , moet alles ook nog dubbelMaar dat kan ik wel waarderen
En een dure grap, waarvan ik ooit hoop dat het uitbetaald als Internet stuk gaat, of stichting Brein wint...quote:Op zondag 28 november 2021 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
IdiootMaar dat kan ik wel waarderen
![]()
Mensen die dingen snappen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een dure grap, waarvan ik ooit hoop dat het uitbetaald als Internet stuk gaat, of stichting Brein wint...
quote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zometeen even een bruine en roze hemel bewonderenquote:Op zondag 28 november 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog groene hemel mogen aanschouwen ?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
geniet er van... neus dicht ..quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zometeen even een bruine en roze hemel bewonderen![]()
negerlulTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Boh, net gewoon zoute chips op maar met mosterd/honing/mayo dipI'm surrounded by morons!
ToetI'm surrounded by morons!
Zo lekker is bolognese chips eigenlijk ook weer niet, eet het sinds lange tijd om even te herinneren hoe het smaaktUw ADH vitamine Worst
You dissapoint?quote:Op zondag 28 november 2021 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo lekker is bolognese chips eigenlijk ook weer niet, eet het sinds lange tijd om even te herinneren hoe het smaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/random smileysI'm surrounded by morons!
Vies wil ik het ook weer niet noemen, maar niet mijn favo neeUw ADH vitamine Worst
KutI'm surrounded by morons!
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
TrusteI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2900 / +97 / +0 / 4053 / 5198
2. Mrsloveable / 1870 / +100 / +0 / 2783 / 3589
3. Dotteke / 1582 / +141 / +0 / 2786 / 3548
4. aloa / 1366 / +38 / +1 / 4628 / 5336
5. mario390 / 1314 / +30 / +20 / 1516 / 2105
6. chufi / 964 / +7 / +13 / 360 / 746
7. DJMO / 897 / +20 / +0 / 1388 / 1847
8. Dr.Mikey / 877 / +20 / +0 / 932 / 1194
9. Schakeltopia / 707 / +45 / +18 / 5064 / 5473
10. Emmerdeur / 683 / +1 / +0 / 665 / 908
11. Ferrous / 677 / +8 / +0 / 645 / 849
12. Rafeiro / 677 / +101 / +8 / 771 / 1035
13. maily / 625 / +13 / +0 / 1500 / 1835
14. Superbadeendje / 524 / +0 / +0 / 1069 / 1421
15. mazaru / 521 / +30 / +0 / 2401 / 2680
16. gebrokenglas / 432 / +0 / +0 / 1002 / 1226
17. hemarookworst / 397 / +27 / +6 / 1478 / 1729
18. greysbones / 383 / +4 / +0 / 2168 / 2405
19. Moonlight / 361 / +8 / +0 / 1970 / 2194
20. ToT / 255 / +0 / +0 / 1083 / 1257SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TuigIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik post daar soms een leuk Spaans muziekje, mag wel toch?quote:Op zondag 28 november 2021 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit hier MUZ / Spaanstalige nummers #22 Vivir asi es ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 28 november 2021 03:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post daar soms een leuk Spaans muziekje, mag wel toch?![]()
![]()
Ik dacht dat dat echt jouw Spaanse muziek topic wasquote:![]()
![]()
![]()
Leuk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee de bedoeling is om iedereen zn eigen Spaanse favos te posten .. terwijl ik ondertussen in vlagen los gaquote:Op zondag 28 november 2021 03:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat echt jouw Spaanse muziek topic was![]()
![]()
![]()
Leuk![]()
Ik hoop het, , ik zou het wel willen kunnen verstaanquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ken je Frans?quote:Op zondag 28 november 2021 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de bedoeling is om iedereen zn eigen Spaanse favos te posten .. terwijl ik ondertussen in vlagen los ga![]()
Ik heb godverdomme zelfs spierpijn in m'n vingersIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ga zo weer terug naar bed. Moest piesen en had trek in een peukquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee trllsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijna bedtijdIk heb er één en ik ben er trots op
Hey lulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey kutIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
Ga slapenIk heb er één en ik ben er trots op
NegerseksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is koudIk heb er één en ik ben er trots op
In bed lekker warmIk heb er één en ik ben er trots op
Koud kloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus bis morgenIk heb er één en ik ben er trots op
Nee djmoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik taai afIk heb er één en ik ben er trots op
Je hoeft geen ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Val om van de pijnIk heb er één en ik ben er trots op
DoeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zo gaar en brakIk heb er één en ik ben er trots op
M kist my loveThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GaapIk heb er één en ik ben er trots op
TtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ho ha hoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pajrr er la snsrsonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Rechterlinkeraanwijzer
Gewoon dat ding dat je aanzet als je rechts afslaat
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Eeen intrinsiek geveacht, waar is die oorzaak ook gelecht? Mij nooit uitgelecht.You sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: