Diep manquote:Op zondag 28 november 2021 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voel me wappie
Pijn in 't klappie
Da's lekker wreed man
Ben je al geweest?
Over het algemeen zijn vrijwel alle Nederlandse films kut.quote:Op zondag 28 november 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
is en nederlandse film
schon komisch dat julie hem
niet kennen
Ook bijna altijd dezelfde kut acteursquote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn vrijwel alle Nederlandse films kut.
Ik kan hooguit 2 of 3 goede Nederlandse films opnoemen.
eens.quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook bijna altijd dezelfde kut acteurs
Hoe laat is het is Australië?quote:Op zondag 28 november 2021 00:01 schreef mario390 het volgende:
is en nederlandse film
schon komisch dat julie hem
niet kennen
Bij Kim Holland heb je pas kut acteursquote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook bijna altijd dezelfde kut acteurs
Dat vind ik ook maar tenenkrommend slechtquote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij Kim Holland heb je pas kut acteurs
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar echt! Het is echt bedroevend 🤣quote:Op zondag 28 november 2021 00:04 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, 4 kutfilms.quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!
Jammer dat ik geen -1 kan geven, want dat zijn allen topfilms en seriesquote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, 4 kutfilms.
Soldaat van Oranje en Zwartboek. Die vond ik best aardig.
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!
Ja oké dat is ook wel zo. Maar die series zijn echt wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..
Zat wel even op het puntje van mijn stoel toen ze bijna vol in dr doos werd gesneden met een zaag, temidden een gracht van Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |