Hopelijk geen schijfje voor de NAS?quote:Op zondag 28 november 2021 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
maarrr heb 5tb schijfje gekocht voor wat meuk. dus wellicht blijft er nu wat langer iets staan
Er was zo'n andere vriend die ook als een komedie / kunsteraan aanvang...quote:Op zondag 28 november 2021 00:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
vangt als komedie an
lopt nu op silverline
neuh extern usb schijfje. wil m'n huidige nuc inzetten als meuk ding. daar zit 2x 1tb ssd in en dan 5tb extern eraan voor wat meukjes ofzo en wat backups. i dunnoquote:Op zondag 28 november 2021 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hopelijk geen schijfje voor de NAS?
Dat probleem ontdekte ik ook, weggooien is bij mij een No-Go.. er staan nu 5 NAS'n goed voor ong 32TB , want volgens de wet één backup is geen backup , moet alles ook nog dubbelquote:Op zondag 28 november 2021 00:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker weten man. ik merk zelf dat ik maar beperkte data retentie heb hier
sommige dingen bewaar ik dan wel, maar kijk ik eigenlijk nooit en dan gaat het weer weg omdat ik ruimte nodig heb
Idiootquote:Op zondag 28 november 2021 00:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat probleem ontdekte ik ook, weggooien is bij mij een No-Go.. er staan nu 5 NAS'n goed voor ong 32TB , want volgens de wet één backup is geen backup , moet alles ook nog dubbel
En een dure grap, waarvan ik ooit hoop dat het uitbetaald als Internet stuk gaat, of stichting Brein wint...quote:Op zondag 28 november 2021 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
IdiootMaar dat kan ik wel waarderen
quote:Op zondag 28 november 2021 00:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een dure grap, waarvan ik ooit hoop dat het uitbetaald als Internet stuk gaat, of stichting Brein wint...
quote:
Zometeen even een bruine en roze hemel bewonderenquote:Op zondag 28 november 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog groene hemel mogen aanschouwen ?
geniet er van... neus dicht ..quote:Op zondag 28 november 2021 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zometeen even een bruine en roze hemel bewonderen
You dissapoint?quote:Op zondag 28 november 2021 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo lekker is bolognese chips eigenlijk ook weer niet, eet het sinds lange tijd om even te herinneren hoe het smaakt
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-11-2021 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik post daar soms een leuk Spaans muziekje, mag wel toch?quote:Op zondag 28 november 2021 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit hier MUZ / Spaanstalige nummers #22 Vivir asi es ....
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 28 november 2021 03:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post daar soms een leuk Spaans muziekje, mag wel toch?
Ik dacht dat dat echt jouw Spaanse muziek topic wasquote:
Nee de bedoeling is om iedereen zn eigen Spaanse favos te posten .. terwijl ik ondertussen in vlagen los gaquote:Op zondag 28 november 2021 03:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat echt jouw Spaanse muziek topic was![]()
![]()
![]()
Leuk
Ik hoop het, , ik zou het wel willen kunnen verstaanquote:
Ken je Frans?quote:Op zondag 28 november 2021 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de bedoeling is om iedereen zn eigen Spaanse favos te posten .. terwijl ik ondertussen in vlagen los ga
Ga zo weer terug naar bed. Moest piesen en had trek in een peukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |