ja, 4 kutfilms.quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!
Jammer dat ik geen -1 kan geven, want dat zijn allen topfilms en seriesquote:Op zondag 28 november 2021 00:07 schreef Haags het volgende:
[..]
ja, 4 kutfilms.
Soldaat van Oranje en Zwartboek. Die vond ik best aardig.
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..quote:Op zondag 28 november 2021 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Undercover, MocroMafia, De lift, Amsterdamned. Zijn er al 4!
Ja oké dat is ook wel zo. Maar die series zijn echt wel goedquote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..
Zat wel even op het puntje van mijn stoel toen ze bijna vol in dr doos werd gesneden met een zaag, temidden een gracht van Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2021 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Amsterdamned is echt een gruwelijk slechte film gek 🤣 hij is wel vermakelijk omdat het zo tenenkrommend slecht is, dat wel..
Slaap lekker Woudje. Ik ga nog even naar mijn Funke kijkenquote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik ga maar eens slapen, mooi geweest. Welterusten allemaal
Heej Heej Wie gaat er op de Winkel passen dan?quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
slaaplekker manquote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
mafia? ben je gek?quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nederlande mafia gek. Niet dollen
Het werd net gezellig.quote:Op zondag 28 november 2021 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
Zelfbedieningquote:Op zondag 28 november 2021 00:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Heej Wie gaat er op de Winkel passen dan?
En talk to the hand zeggen tegen de kassaquote:Op zondag 28 november 2021 00:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... all you can shop in 10 minutes ?
Jaa Vince heeft wel zin in een feestjequote:Op zondag 28 november 2021 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat een stream genot weer vanavond
toppie
UTP? in een USB hub? Nicequote:Op zondag 28 november 2021 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
usb-c hub gekocht die zal gaan dienen als docking set als ik ga migreren naar m'n laptop
alles aansluiten en ook opladen met 1 kabeltje inprikken. utp kabeltje ook erin
ben echt heel benieuwd hoe dat gaat werken
het idee klinkt heel leuk
ja heb dat niet op m'n laptop. enkel wifi.quote:
je kennt de film WIJ??quote:Op zondag 28 november 2021 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa Vince heeft wel zin in een feestje
4K streamen met USB3 zou moeten kunnen.. maar ja, the proof of the pudding is 'm opetenquote:Op zondag 28 november 2021 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja heb dat niet op m'n laptop. enkel wifi.
hoop dat hij m'n 4k scherm ook goed wil aansturen. volgens ze de specs zou het moeten kunnen
zekerquote:Op zondag 28 november 2021 00:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4K streamen met USB3 zou moeten kunnen.. maar ja, the proof of the pudding is 'm opeten
Nee nog nooit van gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |