Ah, dat de users langzaam steeds nuchterder worden. Dat is inderdaad wat ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef molloot200 het volgende:
@:Fred_B Malta nog niet gezien, ik kijk 'm nu met het livetopic van hier ernaast en ga dus beetje in een rare volgorde, namelijk van de topics achterstevoren
Vooral tijdens het optreden van Zwitserland kan daar een kantelpunt zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dat de users langzaam steeds nuchterder worden. Dat is inderdaad wat ongebruikelijk.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, van dat optreden kreeg ik de neiging aan de drank te gaan.
Ja, ik ben een sip veulentje nuquote:Op dinsdag 23 november 2021 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]gelukkig dat het meevalt!
Wel heel jammer van de kaiserschmarrn
quote:Gaat die ouwe lul/mafkees van een Daniël Dekker en Cornald Maas weer het commentaar doen?
Anders kijk ik via België of BBC
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, dat is die hele vervelende dj!
Maar afijn ik ben afgehaakt. Het was te erg En te slecht.
De britten hebben het trouwens geweldig aangepakt! Soort Idols-achtig iets en Andrew Lloyd Webber die een liedje gaat schrijven.
Wel jammer trouwens dat The Twins niet hebben gewonnen, want die waren heel stiekem best goed.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daniel Dekker snapt het verschil tussen + en - niet, verwacht je toch ook niet
quote:Op maandag 22 november 2021 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer maar gewoon te genieten van de pareltjes die er nog wel in staan, anders word ik net zo sjaggo als van de Top2000. En er stonden vorig jaar heel wat pareltjes nog in, ik heb expres de lijst van dit jaar niet bekeken, ik laat het maar allemaal over me heen komen.
We luisteren hier thuis eigenlijk nooit meer naar radio5 ( Daniel Dekker bedankt)
een-tweetje:quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Dekker nog steeds een lul. Geen paniek.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht op de sociale werkplaats.
____quote:
quote:Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, als het volgend jaar niet gehouden kan worden, omdat het virus nog te hevig rondwaart, doen we gewoon een nieuwe show:
ESC 2021: Take Me To Your Heaven, waarin de beoogde deelnemers een fragment van hun liedje tonen en een oude inzending zingen.
En daarna:
ESC 2022: Net Als Toen, een vergelijkbare show waarin gehoopt wordt dat het weer net als voor het virus wordt.
ESC 2023: What’s Another Year? Een leuke show met oud ESF-liedjes waarin duidelijk wordt gemaakt dat er andere zaken belangrijker zijn dan het ESF.
ESC 2024: Running Scared, met oude ESF-inzendingen, uit vrees dat het festival anders vergeten wordt.
ESC 2025: Why Me? Waarin de beoogde kandidaten zich afvragen hoe ze alles hebben overleefd.
ESC 2026: 1944, over een jaar waarin het beter toeven was in Europa.
ESC 2027: Insieme: 2027, met een eerbetoon aan de enige nog levende Italiaanse oud-deelnemer Toto Cutugno.
ESC 2028: Meedoen Is Belangrijker Dan Winnen. 100 jaar na de Olympische Spelen is er eindelijk weer een groot feest in Nederland, omdat de groepsimmuniteit eindelijk bereikt is. Het commentaar wordt gedaan door Daniel Dekker, die alle ellende uiteraard heeft overleefd. En de show wordt geopend door de onverwoestbare minister-president Theo Hiddema en gepresenteerd door Frits Sissing. Van de nog resterende 1,2 miljoen Nederlanders kijken er meer dan 800.000, en zelfs aansluitend naar Op1 met Giovanca ook nog 56.000. Bij gebrek aan resterende inwoners stuurt Duitsland een inzending namens San Marino.
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word nog steeds een beetje droevig dat Daniel Dekker daar nog steeds bij zit, da's nog een tandje erger dan Jan Smit
quote:Op donderdag 24 september 2015 02:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is droef. Het wordt eens tijd voor een nieuwe selectie commissie, of een nieuwe manier van selecteren.
Huh maar dit is fakenews volgens mij? Die heb ik een paar maanden geleden nog teruggekeken via de NPO met volgens mij commentaar van Danielquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:08 schreef ijs_beer het volgende:
FOK is een ratjetoe, maar in een ding kunnen we elkaar wel vinden geloof ik.
ESF / Eurovision Songfestival 2012, toch geen commentaar Daniël Dekker
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:17 schreef molloot200 het volgende:
Die nieuwe selectiemethode waar @:Cyan9 om vroeg in 2015 is er inmiddelsEen nieuwe commissie ook, met het AVROTROS persmeisje, Jan Smit en Coen & Sander
Ook een leuke.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
"Dus u wilt een traplift aanvragen? Dat kan wel bij ons, bij de WMO, maar u kunt er ook eentje particulier halen. Dat kost u zo'n 6000 euro en dan gaat het sneller. Wij hebben last van wat achterstanden".
FijnAl was het wel een aardig persoon aan de lijn.
Zuchtquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een leuke.
"Ik moet een collega vragen hoe lang het via ons zou duren. Het is al half 4, dus waarschijnlijk is ze al naar huis, want ze heeft schoolgaande kinderen." "Morgen werk ik niet, dus ik bel u donderdag terug".
Vooral grappig is dat ik haar vanochtend en gisteren ook al had geprobeerd te bellen.
(mogelijk valt het vanaf nu alleen maar mee, maar de start is wat onhandig)
quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:22 schreef BillDauterive het volgende:
"Dus u wilt een traplift aanvragen? Dat kan wel bij ons, bij de WMO, maar u kunt er ook eentje particulier halen. Dat kost u zo'n 6000 euro en dan gaat het sneller. Wij hebben last van wat achterstanden".
FijnAl was het wel een aardig persoon aan de lijn.
Ze zijn tenminste wel eerlijk/duidelijk, dat kan een stuk erger bij zulke instanties.quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook een leuke.
"Ik moet een collega vragen hoe lang het via ons zou duren. Het is al half 4, dus waarschijnlijk is ze al naar huis, want ze heeft schoolgaande kinderen." "Morgen werk ik niet, dus ik bel u donderdag terug".
Vooral grappig is dat ik haar vanochtend en gisteren ook al had geprobeerd te bellen.
(mogelijk valt het vanaf nu alleen maar mee, maar de start is wat onhandig)
Altijd beter dan Daniel Dekkerquote:Op dinsdag 23 november 2021 16:28 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja komend jaar krijgen we weer Jan Smit commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |