Wat fijnquote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ten tweede:
[..]
Kijk, dat helpt. Duidelijkheid in wat je graag wil zien.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 21 november 2021 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zin was te mooi om 'm niet te gebruiken!
Oh wowquote:Op zondag 21 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik zit even te tellen en als ik me niet vergis past het ook exact, alsof het zo heeft moeten zijn.
53 karakters is de limit, geloof ik. (na het topicnummer met spatie uiteraard)
Ja, dat gebeurt hier weleens rond deze tijd.quote:
Sow. Jij was vroegquote:
Goedemorgen!quote:Op zondag 21 november 2021 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe satijnen pyjama![]()
Ik heb nooit eerder een satijnen pyjama gehad, maar de eerste indruk is prima
Nee, ik vond het totaal niet zweterig. Het is lekker zacht en soepelquote:Op zondag 21 november 2021 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Is dat wat? Zweet dat niet als een malle?
Jaquote:
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Normaal blijft hij thuis, buurvrouw en/of buurjongen komen dan minimaal 2x per dag langs. Of hij zit bij de buren in de tuin of binnen te chillen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zieke huisdieren als je op reis gaat is altijd wel heel vervelend. Waar breng je hem naartoe als je weg bent?
Ach wat sneu, beterschap voor je kat.quote:Op zondag 21 november 2021 10:10 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn kat is een beetje ziekjes en hij kijkt echt heel zielig![]()
Nu gaan we morgen met vakantie, naar een huisje. Zou hem het liefst meenemen, maar officieel is het een huisdiervrij huisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |