quote:
Hier wappiequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, we geloven we je. Einde discussie.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.
Klopt pas als het ook op feestboek gestaan heeftquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef Haags het volgende:
Ik zag net een demonstrant veranderen in een dolfijn.
Bron: twitter.
Dol fijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef Haags het volgende:
Ik zag net een demonstrant veranderen in een dolfijn.
Bron: twitter.
das een albino mocro.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:44 schreef tralalala het volgende:
Als blanke in zo'n wijk gaan wonen.
De TT is een gevoelig onderwerp.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit zijn rellen, geen demonstraties.
Vind de topictitel niet kloppend.
Topic was er eerder dan de gebeurtenisquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De TT is een gevoelig onderwerp.
Wij kunnen het geluid tenminste nog uitzetten, je zal dat getoeter maar live moeten aanhorenquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:44 schreef StephanL het volgende:
Je zal er wonen, dan schaam je je toch kapot
dit is gewoon kattenkwaad, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:45 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Er komen tribunalen.
Jep en je kinderen hebben hun schoen gezet en die kunnen niet slapen van de spanningquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij kunnen het geluid tenminste nog uitzetten, je zal dat getoeter maar live moeten aanhoren![]()
Tegel door de ruit van een ambulance gooien is kattenkwaad?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dit is gewoon kattenkwaad, niks bijzonders.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Er komen tribunalen.
quote:
Bureau Hofstad kijker gespot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]Ik zag laatst ook een RRT'er met een Sig Sauer MCX patch op zijn arm.. Zou die dan voor Sig Sauer werken?
was dat vanavond? ik dacht een andere x.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegel door de ruit van een ambulance gooien is kattenkwaad?
"Wat jullie bestel?"quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferdi zag ze al een tweede keer z'n vreethuis binnenstormen.
noteer kenteken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie trouwens sommige agenten zonder verlichting fietsen. Dit kan NIET!
Ik denk t nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef K21 het volgende:
Worden de ramen van je zaak vergoed als de politie ze in heeft geslagen?
Dat is een kofferbak.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit agentje heeft wel een prima kontje
Die kon als bijzettafel gebruikt worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit agentje heeft wel een prima kontje
Normale mensen zitten in hun sauna op zaterdagavond. Wat jij daarvan vindt is jouw probleem, niet de mijne.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Normale mensen zitten in hun sauna op zaterdagavond. Wat jij daarvan vindt is jouw probleem, niet de mijne.
Lolquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:51 schreef Haags het volgende:
@:starhopper stuurde mij bijna deze wijk in om te gaan filmen. Dat kan toch niet jong0ns.
Dit volk is ook helemaal niet uit op een confrontatie met de politie, het is het kat en muis spelletje wat spannend is voor ze. Maar dat dooft vanzelf als ze door de buurten uit elkaar gejaagd worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:54 schreef StephanL het volgende:
Het heeft wel effect, naar mijn mening word het rustiger
Nee, het loopt denk ik op zijn einde. Er worden achteraf adhv de beelden hopelijk een heleboel bekeuringen uitgeschreven voor nodeloos claxonneren.quote:
Domme Aziaten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:58 schreef Sfancta het volgende:
DIE WIJVEN!!!! KOP TEGEN DIE BUS!!!!!! AHHAHAHHAHHAAH
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat hij niet bij die gasten blijft
Ze reden tegen zijn bus aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die zo tekeer gaat tegen scooter
WIe waren dat die 2?
Ik vind het echt een verschrikkelijk lelijk straatbeeld. Weg met die dingen!quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Die worden vaak gewoon ergens op de stoep achter gelaten in de grote steden
Pardon?? Tegen een bus rijden en dan zeggen er is geen schade en weg willen rijden?? Geheel terechte reactiequote:Op zaterdag 20 november 2021 23:59 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idioot die zo tekeer gaat tegen scooter
WIe waren dat die 2?
quote:
Ach, het fleurt fucking Den Haag een beetje op. Wat een troosteloze bende is dat zeg. Een beetje zoals Charlois in Rotterdam, maar dan in het groot.quote:Op zondag 21 november 2021 00:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk lelijk straatbeeld. Weg met die dingen!
Rustaaaaagggggggggggg !!!quote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, het fleurt fucking Den Haag een beetje op. Wat een troosteloze bende is dat zeg. Een beetje zoals Charlois in Rotterdam, maar dan in het groot.
Geduwt door de pliesie.quote:Op zondag 21 november 2021 00:01 schreef SOG het volgende:
[..]
Pardon?? Tegen een bus rijden en dan zeggen er is geen schade en weg willen rijden?? Geheel terechte reactie
Logo van die meneer die aan komt lopen is niet TPE maar de Eurogendforquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
https://tvblik.nl/team-pa(...)%20regio%20Rotterdam.
Lekker grazenquote:
Waar héb jij het overquote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
binnenkort agenten met vaccins op zak? iedereen zonder groen vinkje op straat krijgt ter plekke een spuit.
Oh, dat wist ik niet. Dan mogen ze ook best wat polonium of tikken krijgen.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
die kant kan het op gaan toch?
Haten op RTquote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dan mogen ze ook best wat polonium of tikken krijgen.
Dat doen ze al lang met chemtrails, veel efficiënter.quote:Op zondag 21 november 2021 00:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
binnenkort agenten met vaccins op zak? iedereen zonder groen vinkje op straat krijgt ter plekke een spuit.
Gewoon jagen op ongevaccineerden.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor agenten, waar gaan ze heen, wat is het doel. Ikke niet snappen
Een arrestatieteamquote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn dit voor agenten, waar gaan ze heen, wat is het doel. Ikke niet snappen
Ja! Jammer dat ie net wegreedquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat doen ze al lang met chemtrails, veel efficiënter.
Opjagen, uit elkaar drijven.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef monkyyy het volgende:
Klinkt een beetje als de gemiddelde VBL moderator.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef monkyyy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken ook zelf wel een soort criminelen op deze manier.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef monkyyy het volgende:
zij duwden die meisjes tegen die vrachtwagen en daarna weglopen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
ja geef de wouten de schuld randdebiel
quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
zij duwden die meisjes tegen die vrachtwagen en daarna weglopen.
Ik zie een groepje intimiderende kerels door de straten lopen met bivakmutsen en knuppels, en een jasje waar politie opstaat, raar. RAARRRRquote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijken ook zelf wel een soort criminelen op deze manier.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de gemiddelde VBL moderator.
ja ze hadden er een knuppel moeten gevenquote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die kutjes moeten ook lekker naar huis gaan ipv 10 keer rondjes rijden.quote:Op zondag 21 november 2021 00:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ja lekker druk op dit tijdstip nog. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 21 november 2021 00:07 schreef Bolasie het volgende:
Ook slim om auto te gaan rijden in die kut straatjes.
zij zitten nu waarschijnlijk achterin die vrachtwagen incl scooterquote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kutjes moeten ook lekker naar huis gaan ipv 10 keer rondjes rijden.
je vergeet te melden 'in stukken gesneden'quote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
zij zitten nu waarschijnlijk achterin die vrachtwagen incl scooter
Bakke pleur met een kanoquote:
Vreemd tijdstip voor een trouwerij.quote:Op zondag 21 november 2021 00:11 schreef Starhopper het volgende:
Je hoort dat getoeter in de verte weer komen
Wijs jij anderen op spelfouten? Dan ben je een onaangenaam mensquote:
Nou wil ik ookquote:Op zondag 21 november 2021 00:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Harrie is jarig en heeft appelflappen voor iedereen.
Maak maar.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik toastjes maken of is het voorbij
Speciaal voor bolasie hep ik net lekker sjips gegeetenquote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik toastjes maken of is het voorbij
Ja haha wat overdreven zeg. Wat een powertrippers vaakquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef NoCigar het volgende:
Owkeee, naar buiten gaan mag ook al niet meer.
gewoon op je zolderkamertje blijvenquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef NoCigar het volgende:
Owkeee, naar buiten gaan mag ook al niet meer.
ik vind 'wilt' wel ergerlijkquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal voor bolasie hep ik net lekker sjips gegeeten
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taalquote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://kombijde.politie.nl/agent-vacatures
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
is dat de EU-politie? of romeo's?
morgen rellen?quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken, morgen weer vroeg op![]()
quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taal![]()
@:poepz0r
zelfde figuren als gister in Rdam.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.
Ik vind 'me moeder' wel heel erg om te lezen. Maar zelfs dat begint te wennen omdat het zo vaak gebeurt.quote:
Ook niet echt logisch hé, het zou minstens vier uur duren voordat ze in Rotterdam zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.
Nee dit is de COVID, Centrale Organisatie Vaccinatie Identificatie Dienst van Bill Gates.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
is dat de EU-politie? of romeo's?
'Me' vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind 'me moeder' wel heel erg om te lezen. Maar zelfs dat begint te wennen omdat het zo vaak gebeurt.
Ja, En ze spreken verdomde goed Nederlandsquote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook niet echt logisch hé, het zou minstens vier uur duren voordat ze in Rotterdam zijn.
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeftquote:Op zondag 21 november 2021 00:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah geen idee of de brandweer al langs geweest is daaro?
In GTA deed ik dat wel altijd.quote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeft
Ik roep maar wat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:22 schreef K21 het volgende:
[..]
Oh, waren het e-bikes. Ik ben niet zo'n expert in autopsies van brandstapels.
Nu is het zaak de daders aan de internetschandpaal te nagelen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:22 schreef mazaru het volgende:
Het bewijs is er toch wel dat een zero tolerance beleid escalatie kan voorkomen.
Ja ik ga ook pitten. Was een topavondquote:Op zondag 21 november 2021 00:24 schreef StephanL het volgende:
Nu tuuteren ze niet meer. Goed werk van de politie![]()
![]()
Ik denk ook dat het boeiendste wel geweest is. Zo slapen dan maar
Ik denk dat er heel wat beeldmateriaal te bekijken is en er nog aardig was tuig van hun bed zal worden gelichtquote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu is het zaak de daders aan de internetschandpaal te nagelen.
En ze mogen ook weer snel op opsporing verzocht.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef VelitoX het volgende:
Wtf zijn die scooterwijfen daar wéér....
Yupquote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeft
quote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef VelitoX het volgende:
Wtf zijn die scooterwijfen daar wéér....
Goed verhaal @Nikonlover !quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taal![]()
@:poepz0r
Ze zijn erg wantrouwig naar de overheid.quote:Op zondag 21 november 2021 01:07 schreef NoCigar het volgende:
In Oostenrijk hebben ze het wél door: https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a4569016/
...wat?quote:Op zondag 21 november 2021 00:49 schreef Mytho het volgende:
hoe weten we dat dit geen false flag was van Abutaleb?
Ik wel.quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Komt er ook een Corona pas voor het werk, zullen hier ook enorm veel mensen gaan demonstreren.
Das wel lief dat je voor ons opkomt.quote:Op zondag 21 november 2021 01:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel. Ook al ben ik gevaccineerd.
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 01:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Das wel lief dat je voor ons opkomt.
Ik vraag me dus af wat de Belgen straks gaan doen als zij alle ongevaccineerde personeel in ziekenhuizen ontslaan. Daar hebben ze nu namelijk een vaccinatieplicht ingesteld. De zorg komt al personeel te kort.quote:Op zondag 21 november 2021 01:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.
Je bent een mens, en hebt bepaalde rechten.
Er wordt te veel aan gemorreld de laatste tijd.
Verder werk ik in de overbelaste zorg, en er zijn altijd wel wat mensen niet gevaccineerd. We kunnen die echt niet missen.
Ohhh ja. Wanneer zouden de besmettingen daarvan komen? Of is het al zo lang geleden…quote:
Jij zat zeker in z’n broekje te graaienquote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
Willem Engel zal vast een nat broekje hebben
Van angstzweet omdat iedereen nu weet dat hij voor de AIVD werkt?quote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
Willem Engel zal vast een nat broekje hebben
Waarom denk je dat? Het grootste deel van NL heeft gewoon een prikje gehad.quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Komt er ook een Corona pas voor het werk, zullen hier ook enorm veel mensen gaan demonstreren.
quote:Op zondag 21 november 2021 01:07 schreef NoCigar het volgende:
In Oostenrijk hebben ze het wél door: https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a4569016/
Opvallend hoe eenvoudig allerlei fake news verspreid kan worden.quote:
quote:De politie is gisteravond op verschillende plaatsen in de weer geweest met rellende jongeren. Onder meer uit Den Haag, Roermond, Stein, Urk en Bunschoten kwamen berichten van onrust en geweld. Zeker 28 verdachten zijn gearresteerd. In Rotterdam, waar het vrijdagavond uit de hand was gelopen, bleef het rustig.
In Den Haag waren ongeregeldheden in de Schilderswijk en Transvaal. Burgemeester Van Zanen had voor die wijken een noodbevel afgegeven. Relschoppers stichtten op straat brand en gooiden met zwaar vuurwerk. Ook gooide iemand een steen door de ruit van een rijdende ambulance, die een patiënt vervoerde.
Zeven mensen werden daar opgepakt. Vijf agenten raakten gewond; een van hen liep een hersenschudding op.
In Urk is de politie bekogeld met zwaar vuurwerk. Van tevoren was een deel van Urk al aangewezen als risicogebied. Daarmee werd het mogelijk om preventief te fouilleren. Vorig week werd de politie ook al geconfronteerd met jongeren die vuurwerk gooiden.
Acht mensen zijn aangehouden voor het bezit of het afsteken van vuurwerk. Halverwege de avond keerde de rust terug, zegt de politie.
Onrust in Limburg
Ook in Roermond was het onrustig. In de wijk De Kemp kwamen tientallen jongeren bij elkaar die vervolgens de politie bekogelden met vuurwerk. Daarop werden ze door de Mobiele Eenheid uiteen gejaagd en achtervolgd in de omliggende wijk, schrijft 1Limburg. Zeker twaalf verdachten werden gearresteerd, voor het bezit van zwaar vuurwerk, bedreiging, baldadigheid of het niet tonen van een identiteitsbewijs.
Verderop in Limburg, in Stein, zorgde een groep van zo'n zestig jongeren voor overlast. Er werd vuurwerk naar politieauto's gegooid. Een persoon werd opgepakt. Voor het centrum geldt tot maandag een noodverordening.
Opstootjes en vuurwerk in Limburgse Stein, politie ingezet
In Bunschoten stak een groep van zo'n twintig jongeren vuurwerk af en werd een kliko aangestoken. Ook werd volgens RTV Utrecht vuurwerk richting een politieauto gegooid.
Op andere plaatsen in het land was uit voorzorg de politie aanwezig, omdat er berichten rondgingen dat er rellen dreigden. In Telegramgroepen was bijvoorbeeld opgeroepen te rellen in Eindhoven. Agenten controleerden identiteitsbewijzen van mensen in het centrum, schrijft Omroep Brabant.
Op het Museumplein in Amsterdam was de politie preventief aanwezig, zegt NH Nieuws. Horeca-eigenaren zouden een protest hebben willen organiseren met "zoveel mogelijk jeugd".
Voetbalwedstrijden gestaakt
Er ontstonden ook ongeregeldheden in twee voetbalstadions. Vanwege de nieuwe coronamaatregelen mogen er geen supporters bij wedstrijden in de eredivisie zijn, maar in Alkmaar kwamen AZ-aanhangers toch het stadion in tijdens de wedstrijd tegen NEC. Enkele van hen liepen op het veld, waarop de wedstrijd kort werd gestaakt.
Ook Heracles-Fortuna Sittard werd stilgelegd. Daar werd ook vuurwerk op het veld gegooid. Buiten het stadion gooiden jongeren met vuurwerk naar de politie.
Dit vrees ik ookquote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het gevoel dat Oud en Nieuw weleens zéér geweldadig zou kunnen worden
De rellen zijn alweer voorbij. Is niet de moeite waard om dit net als de vorige keer aan te passenquote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit vrees ik ook
Overigens kan de TT wel aangepast worden. Dit wat er gebeurt heeft namelijk geen ene fuck meer met "demonstraties" te maken. Walgelijk! Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Maar goed, jarenlang pappen en nathouden en nu de zure vruchten. Benieuwd waar het eindigt. Voor enige rede lijkt niemand vatbaar inmiddels
#gaafland of uhhhh #Kutland bedoel ik
TT is prima. Dit topicreeks begon naar aanleiding van de eerste demonstraties en ja die waren ook zonder rellen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit vrees ik ook
Overigens kan de TT wel aangepast worden. Dit wat er gebeurt heeft namelijk geen ene fuck meer met "demonstraties" te maken. Walgelijk! Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Maar goed, jarenlang pappen en nathouden en nu de zure vruchten. Benieuwd waar het eindigt. Voor enige rede lijkt niemand vatbaar inmiddels
#gaafland of uhhhh #Kutland bedoel ik
Wel als men een avondklok in zal voeren tegen die tijd. Anders zie ik het wel meevallen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Eh not really. Al ruim voor de millennium-wisseling is hiervoor gewaarschuwd maar we bleven maar binnenhalen en pappen en nathouden. Magoe, dit is pas het begin.quote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Dat dachten men vorig jaar ook en dat viel ook nog mee. Daarnaast is oudejaarsnacht altijd al een moment waarop van te voren groots kan worden geanticipeerd en dat zal dit jaar niet anders zijn. Net als gisteravond, ze waren er op voorbereid en dat heeft vrij goed gewerkt.quote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Er zijn heel erg veel van dit soort relgroepjes. Neem bijvoorbeeld Defend. Elk boerengehucht heeft een defendgroepquote:Op zondag 21 november 2021 10:13 schreef Mondkapje het volgende:
Er zijn georganiseerde groepen die in feite oorlog met Nederland willen. Die dus niets met Nederland hebben en politie, brandweer, ambulances aanvallen.
Dus: die organisaties moet je oprollen.
Ik heb hier nog nooit van een Defend-iets gehoord, laat staan bij de kleinere dorpjes in de omgeving.quote:Op zondag 21 november 2021 10:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel van dit soort relgroepjes. Neem bijvoorbeeld Defend. Elk boerengehucht heeft een defendgroep
Dat is de hoofdcommissaris van Rotterdam.quote:Op zondag 21 november 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
Grapperhaus en een Politie(officier?) bij WNL op Zondag nu
Ok bedankt, schakel net in.quote:Op zondag 21 november 2021 10:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is de hoofdcommissaris van Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |