Maak maar.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik toastjes maken of is het voorbij
Speciaal voor bolasie hep ik net lekker sjips gegeetenquote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Moet ik toastjes maken of is het voorbij
Ja haha wat overdreven zeg. Wat een powertrippers vaakquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef NoCigar het volgende:
Owkeee, naar buiten gaan mag ook al niet meer.
gewoon op je zolderkamertje blijvenquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef NoCigar het volgende:
Owkeee, naar buiten gaan mag ook al niet meer.
ik vind 'wilt' wel ergerlijkquote:Op zondag 21 november 2021 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal voor bolasie hep ik net lekker sjips gegeeten
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taalquote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://kombijde.politie.nl/agent-vacatures
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
is dat de EU-politie? of romeo's?
morgen rellen?quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken, morgen weer vroeg op![]()
quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taal![]()
@:poepz0r
zelfde figuren als gister in Rdam.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.
Ik vind 'me moeder' wel heel erg om te lezen. Maar zelfs dat begint te wennen omdat het zo vaak gebeurt.quote:
Ook niet echt logisch hé, het zou minstens vier uur duren voordat ze in Rotterdam zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens sommige de EU. Maar het zijn gewoon dezelfde gasten als net, maar dan zonder politie op de rug.
Nee dit is de COVID, Centrale Organisatie Vaccinatie Identificatie Dienst van Bill Gates.quote:Op zondag 21 november 2021 00:13 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
is dat de EU-politie? of romeo's?
'Me' vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind 'me moeder' wel heel erg om te lezen. Maar zelfs dat begint te wennen omdat het zo vaak gebeurt.
Ja, En ze spreken verdomde goed Nederlandsquote:Op zondag 21 november 2021 00:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ook niet echt logisch hé, het zou minstens vier uur duren voordat ze in Rotterdam zijn.
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeftquote:Op zondag 21 november 2021 00:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah geen idee of de brandweer al langs geweest is daaro?
In GTA deed ik dat wel altijd.quote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeft
Ik roep maar wat.quote:Op zondag 21 november 2021 00:22 schreef K21 het volgende:
[..]
Oh, waren het e-bikes. Ik ben niet zo'n expert in autopsies van brandstapels.
Nu is het zaak de daders aan de internetschandpaal te nagelen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:22 schreef mazaru het volgende:
Het bewijs is er toch wel dat een zero tolerance beleid escalatie kan voorkomen.
Ja ik ga ook pitten. Was een topavondquote:Op zondag 21 november 2021 00:24 schreef StephanL het volgende:
Nu tuuteren ze niet meer. Goed werk van de politie![]()
![]()
Ik denk ook dat het boeiendste wel geweest is. Zo slapen dan maar
Ik denk dat er heel wat beeldmateriaal te bekijken is en er nog aardig was tuig van hun bed zal worden gelichtquote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu is het zaak de daders aan de internetschandpaal te nagelen.
En ze mogen ook weer snel op opsporing verzocht.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef VelitoX het volgende:
Wtf zijn die scooterwijfen daar wéér....
Yupquote:Op zondag 21 november 2021 00:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Wel waterkanon maar geen idee of die geblust heeft
quote:Op zondag 21 november 2021 00:25 schreef VelitoX het volgende:
Wtf zijn die scooterwijfen daar wéér....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |