Goed verhaal @Nikonlover !quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taal![]()
@:poepz0r
Ze zijn erg wantrouwig naar de overheid.quote:Op zondag 21 november 2021 01:07 schreef NoCigar het volgende:
In Oostenrijk hebben ze het wél door: https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a4569016/
...wat?quote:Op zondag 21 november 2021 00:49 schreef Mytho het volgende:
hoe weten we dat dit geen false flag was van Abutaleb?
Ik wel.quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Komt er ook een Corona pas voor het werk, zullen hier ook enorm veel mensen gaan demonstreren.
Das wel lief dat je voor ons opkomt.quote:Op zondag 21 november 2021 01:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel. Ook al ben ik gevaccineerd.
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 01:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Das wel lief dat je voor ons opkomt.
Ik vraag me dus af wat de Belgen straks gaan doen als zij alle ongevaccineerde personeel in ziekenhuizen ontslaan. Daar hebben ze nu namelijk een vaccinatieplicht ingesteld. De zorg komt al personeel te kort.quote:Op zondag 21 november 2021 01:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.
Je bent een mens, en hebt bepaalde rechten.
Er wordt te veel aan gemorreld de laatste tijd.
Verder werk ik in de overbelaste zorg, en er zijn altijd wel wat mensen niet gevaccineerd. We kunnen die echt niet missen.
Ohhh ja. Wanneer zouden de besmettingen daarvan komen? Of is het al zo lang geleden…quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |