Dan was z’n financiële situatie voor de Corona crisis misschien ook al niet op orde…quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je al 2 jaar aan het proberen bent.,.. Ik zeg al makkelijk roepen vanaf de zijkant.
Ik wil hem graag geloven, maar met dit soort vage zooi kan ik niets. Een legitieme bron en ik ben verkocht.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Bolasie probeert op de man te spelen.
Je hebt geen idee. Zeg er maar niks meer over lijkt mij beter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan was z’n financiële situatie voor de Corona crisis misschien ook al niet op orde…
Het zijn toch een beetje de risico’s die de ondernemer maakt hè.
Ik vind het oprecht rot en snap alsnog dat je dan pislink bent, maar hier gaan rellen en slopen valt dan nog niet goed te praten.
Op je trommeltje slaand op het Malieveld staan wel.
Die gaan in de fik als zoete wraak voor gisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef Friday12 het volgende:
wie knuppelt die toeter tokkies eens
Nu nog wat geruchten over doodgeschoten mensen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Haags het volgende:
Volgens mij zijn er aardig wat opgepakt.
In een sociale huurwoning wonen en in een dikke BMW rijden hmmmquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het gaat economisch trouwens ook prima in die buurt gezien het gemiddelde wagenpark dat voorbij komt.
Je ziet toch het filmpje? Jezus Christusquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik wil hem graag geloven, maar met dit soort vage zooi kan ik niets. Een legitieme bron en ik ben verkocht.
Ik zie alleen wat hele kleine onduidelijke fotootjes van gebruiker 'Vrijhuid1'.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk een filmopname waar die gasten gewoon voorbij lopen en ingrijpen, dus hoezo is dat onzin? Politie komt massaal personeel tekort dus logisch te verklaren.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu nog wat geruchten over doodgeschoten mensen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, we geloven we je. Einde discussie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je ziet toch het filmpje? Jezus ChristusZe waren gewoon in Rotterdam. Daar is geen speld tussen te krijgen.
Auto vd zaak genot. Mijn buurman heeft een Jaguar Mach-E met zijn sociale huurwoningquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
In een sociale huurwoning wonen en in een dikke BMW rijden hmmm
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minimaal 2 hebben een kapotte ruitquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:42 schreef Tourniquet het volgende:
Gewoon omroepen dat iedereen die nu nog tüterd z'n ruitje wordt ingeslagen.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden het nog geloven op twitter als je zou tweeten dat je een paar demonstranten zag veranderen in een dolfijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |