Goed verhaal @Nikonlover !quote:Op zondag 21 november 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Een van de eisen is beheersing van de franse taal![]()
@:poepz0r
Ze zijn erg wantrouwig naar de overheid.quote:Op zondag 21 november 2021 01:07 schreef NoCigar het volgende:
In Oostenrijk hebben ze het wél door: https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a4569016/
...wat?quote:Op zondag 21 november 2021 00:49 schreef Mytho het volgende:
hoe weten we dat dit geen false flag was van Abutaleb?
Ik wel.quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Komt er ook een Corona pas voor het werk, zullen hier ook enorm veel mensen gaan demonstreren.
Das wel lief dat je voor ons opkomt.quote:Op zondag 21 november 2021 01:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik misschien ook wel. Ook al ben ik gevaccineerd.
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 01:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Das wel lief dat je voor ons opkomt.
Ik vraag me dus af wat de Belgen straks gaan doen als zij alle ongevaccineerde personeel in ziekenhuizen ontslaan. Daar hebben ze nu namelijk een vaccinatieplicht ingesteld. De zorg komt al personeel te kort.quote:Op zondag 21 november 2021 01:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal geen aparte groep zijn.
Je bent een mens, en hebt bepaalde rechten.
Er wordt te veel aan gemorreld de laatste tijd.
Verder werk ik in de overbelaste zorg, en er zijn altijd wel wat mensen niet gevaccineerd. We kunnen die echt niet missen.
Ohhh ja. Wanneer zouden de besmettingen daarvan komen? Of is het al zo lang geleden…quote:
Jij zat zeker in z’n broekje te graaienquote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
Willem Engel zal vast een nat broekje hebben
Van angstzweet omdat iedereen nu weet dat hij voor de AIVD werkt?quote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
Willem Engel zal vast een nat broekje hebben
Waarom denk je dat? Het grootste deel van NL heeft gewoon een prikje gehad.quote:Op zondag 21 november 2021 01:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Komt er ook een Corona pas voor het werk, zullen hier ook enorm veel mensen gaan demonstreren.
quote:Op zondag 21 november 2021 01:07 schreef NoCigar het volgende:
In Oostenrijk hebben ze het wél door: https://www.ad.nl/buitenl(...)vaccinatie~a4569016/
Opvallend hoe eenvoudig allerlei fake news verspreid kan worden.quote:
quote:De politie is gisteravond op verschillende plaatsen in de weer geweest met rellende jongeren. Onder meer uit Den Haag, Roermond, Stein, Urk en Bunschoten kwamen berichten van onrust en geweld. Zeker 28 verdachten zijn gearresteerd. In Rotterdam, waar het vrijdagavond uit de hand was gelopen, bleef het rustig.
In Den Haag waren ongeregeldheden in de Schilderswijk en Transvaal. Burgemeester Van Zanen had voor die wijken een noodbevel afgegeven. Relschoppers stichtten op straat brand en gooiden met zwaar vuurwerk. Ook gooide iemand een steen door de ruit van een rijdende ambulance, die een patiënt vervoerde.
Zeven mensen werden daar opgepakt. Vijf agenten raakten gewond; een van hen liep een hersenschudding op.
In Urk is de politie bekogeld met zwaar vuurwerk. Van tevoren was een deel van Urk al aangewezen als risicogebied. Daarmee werd het mogelijk om preventief te fouilleren. Vorig week werd de politie ook al geconfronteerd met jongeren die vuurwerk gooiden.
Acht mensen zijn aangehouden voor het bezit of het afsteken van vuurwerk. Halverwege de avond keerde de rust terug, zegt de politie.
Onrust in Limburg
Ook in Roermond was het onrustig. In de wijk De Kemp kwamen tientallen jongeren bij elkaar die vervolgens de politie bekogelden met vuurwerk. Daarop werden ze door de Mobiele Eenheid uiteen gejaagd en achtervolgd in de omliggende wijk, schrijft 1Limburg. Zeker twaalf verdachten werden gearresteerd, voor het bezit van zwaar vuurwerk, bedreiging, baldadigheid of het niet tonen van een identiteitsbewijs.
Verderop in Limburg, in Stein, zorgde een groep van zo'n zestig jongeren voor overlast. Er werd vuurwerk naar politieauto's gegooid. Een persoon werd opgepakt. Voor het centrum geldt tot maandag een noodverordening.
Opstootjes en vuurwerk in Limburgse Stein, politie ingezet
In Bunschoten stak een groep van zo'n twintig jongeren vuurwerk af en werd een kliko aangestoken. Ook werd volgens RTV Utrecht vuurwerk richting een politieauto gegooid.
Op andere plaatsen in het land was uit voorzorg de politie aanwezig, omdat er berichten rondgingen dat er rellen dreigden. In Telegramgroepen was bijvoorbeeld opgeroepen te rellen in Eindhoven. Agenten controleerden identiteitsbewijzen van mensen in het centrum, schrijft Omroep Brabant.
Op het Museumplein in Amsterdam was de politie preventief aanwezig, zegt NH Nieuws. Horeca-eigenaren zouden een protest hebben willen organiseren met "zoveel mogelijk jeugd".
Voetbalwedstrijden gestaakt
Er ontstonden ook ongeregeldheden in twee voetbalstadions. Vanwege de nieuwe coronamaatregelen mogen er geen supporters bij wedstrijden in de eredivisie zijn, maar in Alkmaar kwamen AZ-aanhangers toch het stadion in tijdens de wedstrijd tegen NEC. Enkele van hen liepen op het veld, waarop de wedstrijd kort werd gestaakt.
Ook Heracles-Fortuna Sittard werd stilgelegd. Daar werd ook vuurwerk op het veld gegooid. Buiten het stadion gooiden jongeren met vuurwerk naar de politie.
Dit vrees ik ookquote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het gevoel dat Oud en Nieuw weleens zéér geweldadig zou kunnen worden
De rellen zijn alweer voorbij. Is niet de moeite waard om dit net als de vorige keer aan te passenquote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit vrees ik ook
Overigens kan de TT wel aangepast worden. Dit wat er gebeurt heeft namelijk geen ene fuck meer met "demonstraties" te maken. Walgelijk! Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Maar goed, jarenlang pappen en nathouden en nu de zure vruchten. Benieuwd waar het eindigt. Voor enige rede lijkt niemand vatbaar inmiddels
#gaafland of uhhhh #Kutland bedoel ik
TT is prima. Dit topicreeks begon naar aanleiding van de eerste demonstraties en ja die waren ook zonder rellen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit vrees ik ook
Overigens kan de TT wel aangepast worden. Dit wat er gebeurt heeft namelijk geen ene fuck meer met "demonstraties" te maken. Walgelijk! Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Maar goed, jarenlang pappen en nathouden en nu de zure vruchten. Benieuwd waar het eindigt. Voor enige rede lijkt niemand vatbaar inmiddels
#gaafland of uhhhh #Kutland bedoel ik
Wel als men een avondklok in zal voeren tegen die tijd. Anders zie ik het wel meevallen.quote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Eh not really. Al ruim voor de millennium-wisseling is hiervoor gewaarschuwd maar we bleven maar binnenhalen en pappen en nathouden. Magoe, dit is pas het begin.quote:Op zondag 21 november 2021 09:38 schreef RedFever007 het volgende:
Wie twee jaar geleden had voorspeld dat de straten in een oorlogsgebied zouden veranderen zou voor gek worden versleten.
Dat dachten men vorig jaar ook en dat viel ook nog mee. Daarnaast is oudejaarsnacht altijd al een moment waarop van te voren groots kan worden geanticipeerd en dat zal dit jaar niet anders zijn. Net als gisteravond, ze waren er op voorbereid en dat heeft vrij goed gewerkt.quote:Op zondag 21 november 2021 09:32 schreef StateOfMind het volgende:
Er zijn heel erg veel van dit soort relgroepjes. Neem bijvoorbeeld Defend. Elk boerengehucht heeft een defendgroepquote:Op zondag 21 november 2021 10:13 schreef Mondkapje het volgende:
Er zijn georganiseerde groepen die in feite oorlog met Nederland willen. Die dus niets met Nederland hebben en politie, brandweer, ambulances aanvallen.
Dus: die organisaties moet je oprollen.
Ik heb hier nog nooit van een Defend-iets gehoord, laat staan bij de kleinere dorpjes in de omgeving.quote:Op zondag 21 november 2021 10:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel van dit soort relgroepjes. Neem bijvoorbeeld Defend. Elk boerengehucht heeft een defendgroep
Dat is de hoofdcommissaris van Rotterdam.quote:Op zondag 21 november 2021 10:23 schreef StephanL het volgende:
Grapperhaus en een Politie(officier?) bij WNL op Zondag nu
Ok bedankt, schakel net in.quote:Op zondag 21 november 2021 10:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is de hoofdcommissaris van Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |