Tegel door de ruit van een ambulance gooien is kattenkwaad?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
dit is gewoon kattenkwaad, niks bijzonders.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel.
Er komen tribunalen.
quote:
Bureau Hofstad kijker gespot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]Ik zag laatst ook een RRT'er met een Sig Sauer MCX patch op zijn arm.. Zou die dan voor Sig Sauer werken?
was dat vanavond? ik dacht een andere x.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegel door de ruit van een ambulance gooien is kattenkwaad?
"Wat jullie bestel?"quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ferdi zag ze al een tweede keer z'n vreethuis binnenstormen.
noteer kenteken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie trouwens sommige agenten zonder verlichting fietsen. Dit kan NIET!
Ik denk t nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:48 schreef K21 het volgende:
Worden de ramen van je zaak vergoed als de politie ze in heeft geslagen?
Dat is een kofferbak.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit agentje heeft wel een prima kontje
Die kon als bijzettafel gebruikt worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:49 schreef onlogisch het volgende:
Dit agentje heeft wel een prima kontje
Normale mensen zitten in hun sauna op zaterdagavond. Wat jij daarvan vindt is jouw probleem, niet de mijne.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |