abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:50:06 #203
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De afgelopen week was het steeds tussen 25-30 graden, soms beetje bewolking, maar dan moet je eigenlijk even naar Puerto de Mogan gaan.
Ik zit zelf in Playa del Ingles.

Voor autohuur kan ik je topcar aanraden, zit op Gran Canaria Luchthaven
https://top-car-hire.com/en/car-hire/gran-canaria

Clubs zijn gewoon open (bijv Yumbo) en mondkapje wordt daar niet gebruikt, en je moet voor jezelf kijken of je het waard vind.

Kroegen zijn normaal geopend, je moet wel zitten in de meeste gevallen, maar de handhaving is Nihil

Mocht je nog dinertips of bezienswaardigheden, laat gerust weten.

Ga je met vrouw, familie, vrienden? Het waterpark is ook een aanrader, nu vrij rustig, wel prijzig, maar de moeite waard.

Veel plezier alvast!
Wat voor accomatie heb jij dan?

Aaah heerlijk weer dus! Ben ik aan toe hoor! Heb transfer naar hotel dus dat red ik nog, zal dan wel plaatselijk een deal sluiten, heb het gevoel dat internetaanbod wat aan de dure kant is. Vorig jaar in Greece auto ghehuurd voor 100

Wat bedoel je met je moet kijken of je het waard vindt om naar een club te gaan? Er zijn toch weinig restricties (geen mondkapje) toch? Kun je er goed duiken?

Zit jij daar semi permanent ofzo?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 14:50:48 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202245364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
Hugod Hugenot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:51:10 #205
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?
Dat. Plus dat we eerst beginnen met de triage escalatie ladder.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:51:11 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202245366
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Naja als die Delta z besmettelijk is dat iedereen hem 400X in het kwadraat gaat krijgen dan krijgt de griep ook geen voet aan de grond he.

[ afbeelding ]
That's interesting man, that's fucking interesting.
pi_202245368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar waarom dat gezichtsverlies dan, dit heeft toch niks met zijn beleid te maken. Duitsland met zijn duizendmiljoen miljard IC bedden, Oostenrijk en Belgi lopen net zo hard weer vast. De rest van Europa zal spoedig volgen.
Dan moet je toegeven dat het beleidsdoel niet gehaald is, de heilige QR ons niet gered heeft. Dat kan hij helemaal niet.
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:53:46 #208
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan moet je toegeven dat het beleidsdoel niet gehaald is, de heilige QR ons niet gered heeft. Dat kan hij helemaal niet.
Maar dan moet hij antwoord gaan geven op vragen als: wat is de volgende strategie. Die is er helemaal niet.

Nou ja, natuurlijk infecties managen en immuniteit opbouwen. Maar dat mag ie niet zeggen van sommige experts en zorgbestuurders. Die willen alleen maar maatregelen en lockdowns.
pi_202245393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vrees dat je nog gelijk hebt ook. Wat een onkundige lui zijn politici toch ook. Eigenlijk zou je de praktische bestuurlijke verantwoordelijkheid en politiek moeten scheiden. Lullen kunnen ze wel maar zo veel miljardenverslindend gefaal altijd.
blablablabla
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:55:09 #210
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrees dat je nog gelijk hebt ook. Wat een onkundige lui zijn politici toch ook. Eigenlijk zou je de praktische bestuurlijke verantwoordelijkheid en politiek moeten scheiden. Lullen kunnen ze wel maar zo veel miljardenverslindend gefaal altijd.
En stel dat jij in die lelijke schoenen van Hugo stond? Wat ging jij dan doen op korte termijn zodat je op lange termijn weer normaal kunt doen? Natuurlijke infecties kan blijkbaar niet volgens jou.
pi_202245424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Welke zorg was jij ook alweer aan het afschalen?
Fms klasse 3. En 4-5 natuurlijk. OK reductie zo'n 40-45 procent.

Vandaag weer een erg leuke casus. Een oncologische patint van het programma gehaald. Komt er over een paar weken op. Was een relatief simpele ingreep. Op de nieuwe datum een ander soort ingreep met mortaliteit van 40%.
pi_202245427
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En stel dat jij in die lelijke schoenen van Hugo stond? Wat ging jij dan doen op korte termijn zodat je op lange termijn weer normaal kunt doen? Natuurlijke infecties kan blijkbaar niet volgens jou.
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar die lockdown gaan sowieso komen. Oostenrijk heeft hem al te pakken en onze Ooster en Zuiderburen nemen er al een voorschot op.
blablablabla
pi_202245435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vandaag weer een erg leuke casus. Een oncologische patint van het programma gehaald. Komt er over een paar weken op. Was een relatief simpele ingreep. Op de nieuwe datum een ander soort ingreep met mortaliteit van 40%.
:'(

Corona ber alles.
blablablabla
pi_202245437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je dacht toch niet dat Hugo code zwart ging uitroepen? Dat gezichtsverlies trekt ie niet.
Ja, ik denk dat het daar wel op neer zal komen. We gaan gewoon dusdanig sleutelen aan de normen, voorwaarden en omschrijving dat er geen code zwart komt, al gaan er tig dood door capaciteitsgebrek.

Definitiegeneuzel tussen maatregel en afspraak all over again...
pi_202245438
quote:

[..]

Klinkt alsof code grijs allang van kracht is…
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:58:42 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar die lockdown gaan sowieso komen. Oostenrijk heeft hem al te pakken en onze Ooster en Zuiderburen nemen er al een voorschot op.
Maar je kan toch niet van lockdown naar lockdown gaan?
pi_202245445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat het daar wel op neer zal komen. We gaan gewoon dusdanig sleutelen aan de normen, voorwaarden en omschrijving dat er geen code zwart komt, al gaan er tig dood door capaciteitsgebrek.

Definitiegeneuzel tussen maatregel en afspraak all over again...
Dat verwacht ik ook.
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:59:51 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245458
quote:

[..]

Whut??

Een relatief makkelijke ingreep wordt uitgesteld en verplaatst naar een datum dat de mortaliteit 40% is? Wat is de huidige mortaliteit als de ingreep nu plaatsvindt?
pi_202245463
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar je kan toch niet van lockdown naar lockdown gaan?
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het uit de hand dreigt te lopen zoals nu moet je wel iets doen in die richting.
Hopelijk kun je door het hoog aantal vaccinaties en betere behandelingen nu veel eerder weer afschalen.
blablablabla
pi_202245475
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat voor accomatie heb jij dan?

Aaah heerlijk weer dus! Ben ik aan toe hoor! Heb transfer naar hotel dus dat red ik nog, zal dan wel plaatselijk een deal sluiten, heb het gevoel dat internetaanbod wat aan de dure kant is. Vorig jaar in Greece auto ghehuurd voor 100

Wat bedoel je met je moet kijken of je het waard vindt om naar een club te gaan? Er zijn toch weinig restricties (geen mondkapje) toch? Kun je er goed duiken?

Zit jij daar semi permanent ofzo?
Ik heb dit keer een hotel, omdat ik vrij laat was met beslissen, had ik niet de luxe om te kiezen, ik meen dat er nog een restrictie op bezetting zat van 70% bezettin.

Via internet via de geijkte kanalen (TUI, Sunny Cars, Avis) is het dit jaar inderdaad vrij duur om van te voren een auto te huren. Maar aangezien je hier op elke straat hoek een auto kunt huren is dat niet echt een probleem.

De moeite waard vinden om naar een Club te gaan, sja, ze zijn niet zo bijzonder :)

Ik zat er oorspronkelijk voor 2 weken, maar ik heb mijn verblijf met een weekje verlengd gezien de semi-lockdown, en het evenement waar ik oorspronkelijk mijn verblijf op had aangepast geannuleerd is.

Normaal ben ik hier 2x2 weken per jaar, vooral om mijn winters te verkorten, en ik overweeg sterk in December nog een keer te gaan, gezien het dan erg goedkoop is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:01:26 #221
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het uit de hand dreigt te lopen zoals nu moet je wel iets doen in die richting.
Hopelijk kun je door het hoog aantal vaccinaties en betere behandelingen nu veel eerder weer afschalen.
Uh, nou ja, wat je dan doen is meerdere golven nemen. We kunnen ook een grote golf nemen.
pi_202245492
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Risicogroepen zeer duidelijk vragen om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Duidelijk zijn dat er geen nieuwe lockdowns gaan komen & dat er dus ook eigen risico bij komt kijken. Vaccinatie toch meer verplichten; boosters ook voor 50+ (en dan vr de winter ipv na de winter), . Stappen ondernemen om de zorg capaciteit wat uit te breiden; denk aan betere arbeidsvoorwaarden. Overbrengen dat we wat meer terug moeten naar een wereld waar niet iedereen gered kan worden; een wereld die af en toe oneerlijk kan zijn. Maar dat we ook niet keer op keer de maatschappij op kunnen gaan blazen.

Als de zorg cht code zwart bereikt en het echt overstroomt met lijken in de hallen e.d. worden mensen vanzelf weer voorzichtiger. Ik denk dat dat meer binnenkomt dan de zoveelste lockdown aankondigen & je enkel te richten op die jongeren, de horeca ondernemers en de ongevaccineerden. Want ondertussen best aanleiding om ervan uit te gaan dat zelfs een hoge vaccinatiegraad niet opgewassen gaat zijn tegen het wintereffect.

Kortom; door de zure appel heen bijten en hopen dat het dan ook echt heel snel muteert naar een normale griep. Klinkt bruut, maakt me niet uit wat mensen er van vinden; ik denk dat het op lange termijn wel de beste oplossing is. Lesser of two evils zeg maar; want ik denk dat de schade veel groter is als je telkens maar naar lockdowns gaat grijpen. Of hopen dat je het onder controle krijgt met de zoveelste booster, of micro manage regels.

En als je al met lockdowns wil gaan werken; richt je dan vooral op de zaken waar het ook echt effect geeft. Zodat we zo snel mogelijk weer alles kunnen openen. Voor de zoveelste keer de horeca dicht gooien of de winkels sluiten doet gewoon niet voldoende. We weten allemaal waar de problemen zitten; we willen het alleen niet benoemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2021 15:05:16 ]
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:04:57 #223
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245512
https://www.nu.nl/nujij/6(...)gen-over-corona.html

optimisme van Jaap kunnen wel wel gebruiken _O_
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:05:11 #224
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202245514
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Risicogroepen zeer duidelijk vragen om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Duidelijk zijn dat er geen nieuwe lockdowns gaan komen & dat er dus ook eigen risico bij komt kijken. Vaccinatie toch meer verplichten; boosters ook voor 50+, . Stappen ondernemen om de zorg capaciteit wat uit te breiden; denk aan betere arbeidsvoorwaarden. Overbrengen dat we wat meer terug moeten naar een wereld waar niet iedereen gered kan worden; een wereld die af en toe oneerlijk kan zijn. Maar dat we ook niet keer op keer de maatschappij op kunnen gaan blazen.

Als de zorg cht code zwart bereikt en het echt overstroomt met lijken in de hallen e.d. worden mensen vanzelf weer voorzichtiger. Ik denk dat dat meer binnenkomt dan de zoveelste lockdown aankondigen & je enkel te richten op die jongeren, de horeca ondernemers en de ongevaccineerden. Want ondertussen best aanleiding om ervan uit te gaan dat zelfs een hoge vaccinatiegraad niet opgewassen gaat zijn tegen het wintereffect.

Kortom; door de zure appel heen bijten en hopen dat het dan ook echt heel snel muteert naar een normale griep. Klinkt bruut, maakt me niet uit wat mensen er van vinden; ik denk dat het op lange termijn wel de beste oplossing is. Lesser of two evils zeg maar; want ik denk dat de schade veel groter is als je telkens maar naar lockdowns gaat grijpen. Of hopen dat je het onder controle krijgt met de zoveelste booster, of micro manage regels.

En als je al met lockdowns wil gaan werken; richt je dan vooral op de zaken waar het ook echt effect geeft. Zodat we zo snel mogelijk weer alles kunnen openen. Voor de zoveelste keer de horeca dicht gooien of de winkels sluiten doet gewoon niet voldoende. We weten allemaal waar de problemen zitten; we willen het alleen niet benoemen.
Daaayum son. Ooit een carrire in de politiek overwogen? :D
pi_202245524
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Uh, nou ja, wat je dan doen is meerdere golven nemen. We kunnen ook een grote golf nemen.
Er moet in elk geval iets gebeuren, je kan er ook voor kiezen om door die muur heen te knallen, zure appel opvreten etc maar dan is het wel goed dat de burgers en lokale autoriteiten daarop nu al voorbereid worden.

Niet dat er straks ineens geen ambulances meer kunnen komen.
blablablabla
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:06:00 #226
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_202245529
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Naja als die Delta z besmettelijk is dat iedereen hem 400X in het kwadraat gaat krijgen dan krijgt de griep ook geen voet aan de grond he.

[ afbeelding ]
Van de longarts begrijp ik dat die vooral vrezen voor een griepgolf zo rond februari volgend jaar.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:06:12 #227
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245533
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Risicogroepen zeer duidelijk vragen om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Duidelijk zijn dat er geen nieuwe lockdowns gaan komen & dat er dus ook eigen risico bij komt kijken. Vaccinatie toch meer verplichten; boosters ook voor 50+ (en dan vr de winter ipv na de winter), . Stappen ondernemen om de zorg capaciteit wat uit te breiden; denk aan betere arbeidsvoorwaarden. Overbrengen dat we wat meer terug moeten naar een wereld waar niet iedereen gered kan worden; een wereld die af en toe oneerlijk kan zijn. Maar dat we ook niet keer op keer de maatschappij op kunnen gaan blazen.

Op details na ongeveer wat ik vind en wat ook wel gaat gebeuren denk ik :)
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:06:22 #228
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202245535
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:04 schreef phpmystyle het volgende:

quote:
Is dit dan de laatste winter dat we met strenge maatregelen zitten?

"Daar ziet het wel naar uit. Als de resultaten van de studies over de pillen bekend worden, dan is dat een toevoeging aan ons arsenaal. En dat is gewenst."
Goed nieuws >:O ~:)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202245537
quote:

Ik had Jaap nog nooit eerder zien lachen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:06:55 #230
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245541
Hopelijk volgend jaar carnaval met Jaap vieren O+
pi_202245548
quote:
Hoe groot is de kans dat je twee keer ziek raakt van een coronabesmetting?

"Die kans is heel klein, onder de 1 procent."
Jaap is impressed, @Evenstar
Go hard or go home
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:07:33 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
Ook Hugo:
twitter
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:07:40 #233
Dick Laurent Is Dead
pi_202245551
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:06 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Van de longarts begrijp ik dat die vooral vrezen voor een griepgolf zo rond februari volgend jaar.
Ohh dan, maar alle oudjes hebben toch braaf de griepprik genomen inmiddels?

Problem solved!

Straks lekker taart eten :D
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:08:06 #234
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202245558
quote:

Inderdaad. Blij dat er in elk geval een kans is dat de scholen openblijven!
pi_202245559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook Hugo:
[ twitter ]
:D
Wat een daadkracht. Zo geil!
Go hard or go home
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 15:08:12 #236
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202245560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Noek het volgende:

[..]
Jaap is impressed, @:Evenstar
_O-

Blijf er bij dat het een false positive most zijn :P
pi_202245569
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
De zorg gaat volgende week oefenen voor code zwart. De voorzitter van de IC vereniging zegt dat de IC’s het binnen twee a drie weken niet meer aan kunnen.

Maar volgens Hugo is alles volkomen onder controle hoor…
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:09:03 #238
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik heb dit keer een hotel, omdat ik vrij laat was met beslissen, had ik niet de luxe om te kiezen, ik meen dat er nog een restrictie op bezetting zat van 70% bezettin.

Via internet via de geijkte kanalen (TUI, Sunny Cars, Avis) is het dit jaar inderdaad vrij duur om van te voren een auto te huren. Maar aangezien je hier op elke straat hoek een auto kunt huren is dat niet echt een probleem.

De moeite waard vinden om naar een Club te gaan, sja, ze zijn niet zo bijzonder :)

Ik zat er oorspronkelijk voor 2 weken, maar ik heb mijn verblijf met een weekje verlengd gezien de semi-lockdown, en het evenement waar ik oorspronkelijk mijn verblijf op had aangepast geannuleerd is.

Normaal ben ik hier 2x2 weken per jaar, vooral om mijn winters te verkorten, en ik overweeg sterk in December nog een keer te gaan, gezien het dan erg goedkoop is.
70% bezetting is wel lekker, volgepropte hotels zijn ook niet zo fijn eigenlijk. Oh lekker dat je jaarlijks terugkeert, jouw werk of pensionering laat dit toe? Het is zeker niet duur nee, vooral in deze tijden, eerder ben ik naar Lanzarote geweest en dat was ook lekker betaalbaar.

Zijn er goede duikmogelijkheden aldaar?
pi_202245573
:M :lijstje:
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:09:36 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245579
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:07 schreef Noek het volgende:

[..]
Jaap is impressed, @:Evenstar
@Wereldgozer en ik heb het ook wel in mijn omgeving gehoord eigenlijk. Zou die kans echt maar 1 procent zijn? Ook als je voor het eerst ziek bent geweest in februari 2020?
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:09:54 #241
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202245580
Ik gok vandaag op 21.345 besmettingen.
pi_202245586
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
Hopelijk volgend jaar carnaval met Jaap vieren O+
Wel in kleine groepjes he.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:10:29 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245589
twitter
pi_202245593
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef Momo het volgende:

[..]
@:Wereldgozer en ik heb het ook wel in mijn omgeving gehoord eigenlijk. Zou die kans echt maar 1 procent zijn? Ook als je voor het eerst ziek bent geweest in februari 2020?
Lijkt mij ook sterk.
Ik ken er meerdere en ken nog niet eens 100 mensen die het gehad hebben. :N
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 15:11:06 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202245596
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef tja77 het volgende:
Ik gok vandaag op 21.345 besmettingen.
Gok eigenlijk onder de 20k, meeste achterstanden zijn verwerkt en de GGD zit aan max. testcapaciteit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202245597
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:06 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
[..]
Goed nieuws >:O ~:)
Zeiden ze vorig jaar ook.

Eerst zien, dan geloven.
pi_202245598
Het kan gewoon niet meer besmettingen zijn dan gisteren, ik ga voor een krappe 20.000.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:11:11 #248
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245599
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef trein2000 het volgende:
De zorg gaat volgende week oefenen voor code zwart. De voorzitter van de IC vereniging zegt dat de IC’s het binnen twee a drie weken niet meer aan kunnen.

Haha al die zorgbestuurders ook..

ALs ze echt gaan miepen dan worden het gewoon executive orders. Ze gaan het maar cheffen met het huidige personeel daar, desnoods minder bekwaam personeel inzetten en de kwaliteitsstandaarden verlagen.

Zijn die bestuurders helemaal van de knots :D
pi_202245601
Stukje geschiedenis incoming _O_
pi_202245602
JaapGOD zorgt ervoor dat ik toch wat positiever in het leven sta.
Go hard or go home
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:11:55 #251
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245606
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Als corona ooit gaat luwen moet ie een nieuwe hobby zoeken om te hitsen.
pi_202245617
quote:

:N :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:13:09 #253
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202245619
Uitstekende cijfers weer. Alle maatregelen PER DIRECT van tafel. 14.gif
Tics van je petten.
pi_202245626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Er moet in elk geval iets gebeuren, je kan er ook voor kiezen om door die muur heen te knallen, zure appel opvreten etc maar dan is het wel goed dat de burgers en lokale autoriteiten daarop nu al voorbereid worden.

Niet dat er straks ineens geen ambulances meer kunnen komen.
Dat ja. Dan moet het lokale gezag echt in crisisstand, want dat gaat gedoe geven. Op openbare orde vlak, economisch en breed in de samenleving.

Dat kun je niet op een achternamiddag even beslissen.
zie email 27 oktober
pi_202245630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef Momo het volgende:

[..]
@:Wereldgozer en ik heb het ook wel in mijn omgeving gehoord eigenlijk. Zou die kans echt maar 1 procent zijn? Ook als je voor het eerst ziek bent geweest in februari 2020?
Het is vooral een vraag en een antwoord waar je weinig mee kunt. Zoals heel vaak, omdat er slordig wordt geformuleerd en omdat er details ontbreken. Wat wordt er nou precies bedoeld? 1 procent kans voor de rest van je leven? Onafhankelijk van gedrag? Of 1 procent dat je door dezelfde variant besmet raakt? Of is nu ca. 1 procent van de positieve testen een 2e positieve test bij dezelfde persoon?
pi_202245636
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef nattermann het volgende:
Uitstekende cijfers weer. Alle maatregelen PER DIRECT van tafel. 14.gif
"Oke, doen we"
- Rutte, mei 2022
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:14:16 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202245638
:lijstje: :M
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_202245646
:lijstje: :lijstje: :lijstje: :lijstje: :lijstje: :lijstje:
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:15:27 #259
22565 asco
Los in deze tent
pi_202245653
Wow
pi_202245655
quote:

Wel mooi dat ze de tijd hebben om te gaan oefenen als het blijkbaar al zo druk is.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:15:30 #261
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat ja. Dan moet het lokale gezag echt in crisisstand, want dat gaat gedoe geven. Op openbare orde vlak, economisch en breed in de samenleving.

Dat kun je niet op een achternamiddag even beslissen.
Crisisstand?
pi_202245657
Vuurwerkverbod. JAAAAAAAAAAAAAA.
pi_202245658
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
70% bezetting is wel lekker, volgepropte hotels zijn ook niet zo fijn eigenlijk. Oh lekker dat je jaarlijks terugkeert, jouw werk of pensionering laat dit toe? Het is zeker niet duur nee, vooral in deze tijden, eerder ben ik naar Lanzarote geweest en dat was ook lekker betaalbaar.

Zijn er goede duikmogelijkheden aldaar?
Ik kan gelukkig vrij flexibel vakantie nemen :) (scheelt ook dat ik ik vrijgezel ben)
Deze week moet ik wel klein beetje werken, dat was de concessie voor een week extra vakantie, ik zeg prima.

Duiken op Gran Canaria :
https://scubasur.net/nl/duikstekken/
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:15:38 #264
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202245660
Prachtige cijfers, Rutte had gelijk. Maatregelen nu terugdraaien.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202245662
21.026 positieve testen
268 ziekenhuisopnames
49 IC-opnames
37 overlijdens
pi_202245663
Daling is ingezet *O*
pi_202245664
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha al die zorgbestuurders ook..

ALs ze echt gaan miepen dan worden het gewoon executive orders. Ze gaan het maar cheffen met het huidige personeel daar, desnoods minder bekwaam personeel inzetten en de kwaliteitsstandaarden verlagen.

Zijn die bestuurders helemaal van de knots :D
De voorzitter veiligheidsregio gaat het ziekenhuis runnen? Ik zou hem veel succes wensen en lekker op de bank gaan zitten.

Met z’n executive orders :')
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:04 #268
Dick Laurent Is Dead
pi_202245667
Jongens, de cijfers boeien me eigenlijk geen kut vandaag :D

Het weekend staat voor de deur. Lekker man.
Geen zin in moeilijke woorden, dus vandaag:

Een Extravaganza taart. Lekker je een suiker coma vreten! :7

Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:09 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202245669
DALING

STADIONS OPEN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:14 #270
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_202245670
Daling genot *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:16 #271
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_202245671
matig dit. Toch wel boven de 25k verwacht.

Meer hoesten mensen!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_202245677
URKED 34.
pi_202245681
Urk +34

Over de piek heen
pi_202245682
twitter

21,1% :')
pi_202245683
21.000 zonder nameldingen voor het eerst sinds zondag = beetje balen
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:44 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202245685
twitter
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 15:16:52 #277
132619 crew  D_A
Ben jij van die ?
pi_202245687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

21,1% :')
21% _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:17:15 #278
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202245690
21k maar :') Beetje jammer dit
Tics van je petten.
pi_202245693
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens, de cijfers boeien me eigenlijk geen kut vandaag :D

Het weekend staat voor de deur. Lekker man.
Geen zin in moeilijke woorden, dus vandaag:

Een Extravaganza taart. Lekker je een suiker coma vreten! :7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik kreeg diabetes door hier naar te kijken
pi_202245694
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Crisisstand?
Ja, crisisstand ja. Wat dacht jij dat er gaat gebeuren rondom die ziekenhuizen. Of bij mensen thuis als de ambulance iemand niet meeneemt? Zou dat misschien wel eens agressief kunnen worden?

Je gaat een groep hebben die niet meer wil werken, zeker in de beroepen met een verhoogd risico, zoals politieagenten. Je krijgt een hele vervelende dynamiek.
zie email 27 oktober
pi_202245695
Een op de vijf...
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:17:44 #282
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245700
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De voorzitter veiligheidsregio gaat het ziekenhuis runnen? Ik zou hem veel succes wensen en lekker op de bank gaan zitten.

Met z’n executive orders :')
Gast wat denk je. Als het echt gevaarlijk gaat worden en iedereen gaat tegenstribbelen dan moet je gewoon teruggrijpen op autoritaire maatregelen.

Zie het als een generaal die eindeloos staat te bakkeleien over dat het niet kan en moeilijk wordt. Op een goed moment dan krijg je gewoon de order om het te gaan cheffen vanuit de hogere structureren. Die kant gaan we in de zorg ook op.
pi_202245702
twitter

twitter
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:17 #284
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245705
21.1%

vrijdag 19 november 2021 @ 15:18:51 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_202245716
Pff 1 op de 5 die getest wordt is gewoon positief :X
pi_202245720
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[ twitter ]
We stijgen overigens nog steeds consistent in het weekgemiddelde met 0,5 procentpunt per dag. Dus het aantal positieve testen is gisteren wellicht wel rond de 24 - 25% geweest (1 op de 4). Aiaiai
pi_202245721
Richting 150k besmettingen deze week (en dan mis je er dus nog een hele boel door capaciteitsproblemen).
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:19:26 #288
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202245725
21K, maatregelen werken goed!
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:19:30 #289
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja, crisisstand ja. Wat dacht jij dat er gaat gebeuren rondom die ziekenhuizen. Of bij mensen thuis als de ambulance iemand niet meeneemt? Zou dat misschien wel eens agressief kunnen worden?

Je gaat een groep hebben die niet meer wil werken, zeker in de beroepen met een verhoogd risico, zoals politieagenten. Je krijgt een hele vervelende dynamiek.
Gebeurt niet.

Als de laatste bedden vergeven zijn dan wordt er getriageerd. Dan krijgen mensen thuis zuurstof en medicatie. Ambulante zorg gaat ook dan door (tenzij ziekenhuizen gebombardeerd worden). En agressie tegen agenten wordt ook dan bestraft en niet getolereerd.

Hoezo willen mensen ineens niet meer werken? Een piloot die aan het landen is kan ook niet zomaar stoppen met werken.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:19:30 #290
Dick Laurent Is Dead
pi_202245727
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar 4 zijn het niet! :D
pi_202245732
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gast wat denk je. Als het echt gevaarlijk gaat worden en iedereen gaat tegenstribbelen dan moet je gewoon teruggrijpen op autoritaire maatregelen.

Zie het als een generaal die eindeloos staat te bakkeleien over dat het niet kan en moeilijk wordt. Op een goed moment dan krijg je gewoon de order om het te gaan cheffen vanuit de hogere structureren. Die kant gaan we in de zorg ook op.
Een ziekenhuis is geen militaire organisatie. Wat niet kan dat kan niet, wat ga je doen? De directie ontslaan? Lijkt me top midden in een crisis.
Ik wens ze veel succes. “U moet naar 1500 bedden” Hebben we niet. “Ok, u bent ontslagen” Doei!
zie email 27 oktober
pi_202245733
Een weekgemiddelde van 18.659
Vorige week was het nog 13.075

Dat is een stijging van 42,7%

Met hetzelfde percentage hebben we volgende week een weekgemiddelde van 21622
pi_202245734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef TheRabbitEars het volgende:
21.000 zonder nameldingen voor het eerst sinds zondag = beetje balen
We hebben inmiddels een datavertraging van 4000 ouder dan 5 dagen, eigenlijk wel beetje treurig.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:20:05 #294
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245736
Teveel maatregelen dus zoals Mark al zei.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:20:10 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202245737
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Richting 150k besmettingen deze week (en dan mis je er dus nog een hele boel door capaciteitsproblemen).
Ongeveer 1 op de 100 mensen heeft nu covid? Nouja is naar de teststraat gegaan om positief te testen :')
pi_202245739
Jammer, geen record. We waren zo goed op weg.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:20:17 #297
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_202245741
quote:
Ik vraag me vooral af wat die andere 4 allemaal aan het doen zijn en waarom die naar een GGD straat zijn gegaan.
pi_202245751
quote:
Ik heb momenteel ook klachten; laat me verder niet testen, want het voelt gewoon als een normale verkoudheid, ken m'n lichaam wel. Maar zou eigenlijk moeten gaan om die 21% even naar beneden te brengen :D

Blijf overigens wel binnen; partner ook voor de zekerheid. En die test gebeurd vanzelf als ik toch opeens klachten krijg die ik anders niet heb bij een normale verkoudheid.
pi_202245752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jammer, geen record. We waren zo goed op weg.
Volgende week woensdag en donderdag nieuwe kansen.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:20:58 #300
131800 Tarado
cap de fusca
pi_202245753
quote:
dan gaan er toch nog veel mensen voor niets
pi_202245760
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: