Ik heb net voor het eerst vandaag mijn neus moeten snuiten. Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben aan het afnemen in kracht, serieus het is waar.
Vanmorgen met de hond gelopen, geen probleem. Ik hou hem nu niet meer(37 kg)
Heb ik dus een probleem. Loslopen is niet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de Appie?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoorde in de Appie net continu fucking Sinterklaasliedjes.
Kreeg er spontaan zin van om bejaarden te body-slammen.
[ afbeelding ]
Dick mag altijd even in de vrachtwagen zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik de Appie?
Je bestelt je boodschappen niet online?
Pff. Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Terwijl er elke dag sowieso duizenden besmettingen zijn onder je eigen bevolking een speurtocht opzetten naar een handjevol mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Internationaal opsporingsbericht voor groepje Nederlanders in Spanje
Slaan we niet een beetje door?
Dat alle lijnen stijl naar boven lopen is toch een slecht tekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Naar verhouding wel heel veel 80+ op de verpleegafdeling.
6, van de 14.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Terwijl er elke dag sowieso duizenden besmettingen zijn onder je eigen bevolking een speurtocht opzetten naar een handjevol mensen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik de Appie?
Je bestelt je boodschappen niet online?
Pff. Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Beetje goed weer? Wat voor temperatuur? Waar zit jij?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel nog![]()
![]()
Prima vertoeven hier, en duidelijke regeltjes, waar niemand hier moeilijk over doet.
Mondkapje als je binnen bent, zodra je gaat zitten mag hij af, eigenlijk ben je vrijwel heel de tijd buiten.
Mondkapje in OV/Taxi
Alles is open tot 4u
Roken alleen buiten
Verder merk je nauwelijks iets van gezeur hier.
Vooral genieten van het goedkope leven hier zou ik zeggen.
Waar ga je heen in Gran Canaria?
Ja dat is dus wat wij ook zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we nog even overleggen over de Horeca sluitingstijden en het vuurwerkverbod anders.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel een passende straf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
6, van de 14.
Wat mij bereft geldt hiervoor hetzelfde als opgepakt voor wiet in het buitenland: je houdt je gewoon aan de wet- en regelgeving van het land waar je bent. In dit geval betekende dat in quarantaine in je vakantieverblijf. Dan doe je dat.
Ik vind daar wel wat van ja...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard. Maal 6, natuurlijk, Chandlerquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een passende straf.
Ja, laten we vooral nog langer wachten met de boosters voor 60+quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Daarom kan ik Jamaica aanbevelen voor een relaxte vakantie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
6, van de 14.
Wat mij bereft geldt hiervoor hetzelfde als opgepakt voor wiet in het buitenland: je houdt je gewoon aan de wet- en regelgeving van het land waar je bent. In dit geval betekende dat in quarantaine in je vakantieverblijf. Dan doe je dat.
Aan het begin van de pandemie wisten we niets / niet wat ons overkwam. Onvergelijkbaar met nu.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We slaan al anderhalf jaar door...
Complete klopjacht ook. Bizar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Complete klopjacht ook. Bizar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
JAAAA!quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vergeet corona, vergeet vuurwerk, ik hoor op dit moment kerstmuziek op de radioHet is november godverdomme.
Volgens mij moet je gewoon thuis blijven?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:22 schreef Simmertje het volgende:
Iemand dus binnen 1,5 meter in het vliegtuig gezeten bij mij met corona. Hoef niet quarantaine, maar moet wel testen en dat kan pas morgen. Heb wel een voetbalwedstrijd staan paar uur later, dus zal de uitslag wel niet hebben. Dus als ik de GGD mag geloven dan kan ik gewoon spelen?
Heb overigens geen klachten verder.
Echt absurd hequote:Op vrijdag 19 november 2021 14:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laten we nog even overleggen over de Horeca sluitingstijden en het vuurwerkverbod anders.
Onheilspellend. Nu wachten we in spanning af tot we weten wát.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik vind daar wel wat van ja...
Kantine dicht? Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon thuis blijven?
Kantine is toch dicht.. boeie.
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
Maarja moet je die mensen niet meer opnemen op de verpleegafdeling dan? Sommige 80+ hebben nog wel 15 jaar te leven eventueel.
Vorige winter heeft een opa van een goede maat van mij gewoon zuurstof gekregen in zijn bejaardentehuis en hij is toen daar gestorven. Ik weet niet wat het protocol nu is.
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kantine dicht? Hier niet hoor.
Volgens de GGD niet in haar e-mail richting ons.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@Lenny_Leonard wordt vandaag gedemoniseerd. Op alle fronten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard
Alweer een klap. Jij hebt wat te verduren man.
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard wordt vandaag gedemoniseerd. Op alle fronten.
Oke.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens de GGD niet in haar e-mail richting ons.
Al is het maar zoiets simpels als het aanspreken van die specifieke groep. Om nog even wat meer verantwoordelijkheid te nemen; vooral bij kleinkinderen. Dat is dan meteen oneerlijk, zielig en discriminerend, maar we doen het ook voor jongeren, ongevaccineerden, horeca-ondernemers, dus ik zou het geen gek idee vinden om nu eens een keer de groep aan te spreken die ook echt voor die druk in de zorg zorgt. Wel willen dat er een bedje beschikbaar is, maar tegelijkertijd wel het risico opzoeken (kleinkinderen) kan ik gewoon niet logisch noemen. Ik snap dat dat waardevol is, maar zo heeft iedereen in de samenleving wel iets waardevols wat een periode niet kon.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.
Feit blijft, dat puntje bij paaltje, heel plat gezegd je op dit moment beetje keuze hebt tussen of zware lockdown maatregelen voor de hele bevolking..... óf, een redelijk aantal 70/80 plussers die geen bedje meer gaan kunnen krijgen en het loodje leggen.
Tja. Zeg t maar.
Nou, maar als je de keuze zo zwaar gaat maken, dan vind ik dat je ook nog de keuze hebt om toch anders om te gaan met mensen die niet willen vaccineren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.
Feit blijft, dat puntje bij paaltje, heel plat gezegd je op dit moment beetje keuze hebt tussen of zware lockdown maatregelen voor de hele bevolking..... óf, een redelijk aantal 70/80 plussers die geen bedje meer gaan kunnen krijgen en het loodje leggen.
Tja. Zeg t maar.
Mijn oma is al 10 jaar geleden overleden, maar de laatste 2 jaar van haar leven was ook vooral in bed, veel pijn etc. Dat was ook pijnlijk om te zien en eigenlijk niet nodig. Maar zelf stond ze daar anders in ook als iemand die heel christelijk was. Zit natuurlijk groot verschil tussen de gemiddelde 80-jarige, een ander fietst weer elk weekend 15 km en staat nog midden in het leven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe die 80-jarigen er verder voor staan of bij liggen en of ze inderdaad anders nog 15 jaar te leven zouden hebben. Maar dat kost wat kost in leven houden?
Heb het meegemaakt met mijn vader (voor corona). Was 89, had zware griep en moest persé naar het ziekenhuis, anders zou hij 'snachts inslapen. Daarna volgden vier maanden ziekenhuizen, verpleeghuis, hospice om uiteindelijk te overlijden. Hij was er zelf kapot van en niet meer zichzelf. Had hem lekker in januari laten inslapen denken we dan achteraf. Maar dat werd niet eens gevraagd eigenlijk.
Gulag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ze nu al internationale opsporingsbevelen gaan uitvaardigen voor quarantaine-brekers kun je afvragen wat ze gaan doen met mensen die de vaccin-plicht niet gaan nakomen. Staatsvijanden?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ze nu al internationale opsporingsbevelen gaan uitvaardigen voor quarantaine-brekers kun je afvragen wat ze gaan doen met mensen die de vaccin-plicht niet gaan nakomen. Staatsvijanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vergeet corona, vergeet vuurwerk, ik hoor op dit moment kerstmuziek op de radioHet is november godverdomme.
BoomerRadioquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.
Chris Rea genot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.
Beurs gezicht inmiddels.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard
Alweer een klap. Jij hebt wat te verduren man.
quote:- 16.204 nieuw gemelde positieve testen
- 225 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 32 nieuwe overlijdens
Ik heb een mening over mensen die al in november een kerstboom zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:33 schreef OProg het volgende:
Aangezien ik de komende maanden toch weer thuis werk hier maar weer mijn kerstboompje schuin voor me neergezet.
Die heb ik liever alleen dan zijn samenwerking met Mark Knopfler: Dire Rea.quote:
Kantines zijn gewoon open tot 20:00 uur hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zal me worst zijn, het is in ieder geval gezellig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die al in november een kerstboom zetten.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik liever alleen dan zijn samenwerking met Mark Knopfler: Dire Rea.
Uiteindelijk zijn we gewoon weer allemaal de sjaak, er is daar ongeveer net zoveel gevaccineerd als hier tenslotte.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
Wel grappig dat ik vorige week nog voor gek werd verklaard dat de golven van Spanje/Portugal en Nederland niet gelijk liepen en we nog maar moeten zien in hoeverre die 'landen met prachtresultaten' die cijfers zouden behouden.
Zo gaat heel Europa langzaam richting lockdown.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
Wel grappig dat ik vorige week nog voor gek werd verklaard dat de golven van Spanje/Portugal en Nederland niet gelijk liepen en we nog maar moeten zien in hoeverre die 'landen met prachtresultaten' die cijfers zouden behouden.
Is het zéker. En nee, velen zullen dat niet willen accepteren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Is altijd lastig. Weet niet of mensen het gaan accepteren dat ze hun relatief fitte moeder van 82 jaar niet meer willen opnemen.
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we gewoon weer allemaal de sjaak, er is daar ongeveer net zoveel gevaccineerd als hier tenslotte.
In Portugal een enorm goede vaccinatiegraad. Wil dus wel wat zeggen dat het zelfs daar zo aan het stijgen is. Afwachten hoe hard de zorg mee stijgt, maar vooralsnog lijkt het er niet op dat een hele hoge vaccinatiegraad ons uit deze vicieuze cirkel van lockdowns en zorgdruk gaat halen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
THAT's the spirit! Wij hebben de kerstverlichting ook al 2 weken hangen! En die kerstboom gaat er z.s.m. komen. Laten we het vooral zoveel mogelijk gezellig houden/maken (ook hier trouwens)...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zal me worst zijn, het is in ieder geval gezellig.
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo gaat heel Europa langzaam richting lockdown.
Al besproken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-coronabesmettingen
Landelijk vuurwerkverbod.
Ik weet niet of dat al besproken was.
Zelfs de vaccinatiegraad helpt amper. Niet genoeg om het seizoenseffect te bestrijden althans. Boosters gaat dat ook niet opeens oplossen denk ik hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...quote:
En laten we vooral niet vergeten, zodra de scholen weer aan de gang zijn. Dat is toch wel de grootste brandhaard momenteel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...
Leuke Belgische uitdrukking trouwens, hoorde ik gisteren, betekent het zelfde als op hun pik getrapt.
Portugal wel 98%, al geloof ik daar geen reet van. Spanje 78%quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.
Weekje later nog even een record meepakken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tja als Portugal met 98% gaat strugglen dan heeft dat 2g al helemaal geen zin.
Volgende week black friday, dat belooft nog wat.
Heb je de man flu variant van corona?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben aan het afnemen in kracht, serieus het is waar.
Vanmorgen met de hond gelopen, geen probleem. Ik hou hem nu niet meer(37 kg)
Heb ik dus een probleem. Loslopen is niet mogelijk.
Ik vind IN je gat bijten trouwens ook wel knap. Dan moet je dus éérst met je hoofd helemaal ín een reet zitten en dan op de binnenkant van een darm bijten ofzo? Damn...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.
Misschien komt dat spreekwoord uit Afrika.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...
Leuke Belgische uitdrukking trouwens, hoorde ik gisteren, betekent het zelfde als op hun pik getrapt.
Elke dag is volgende week zwart.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tja als Portugal met 98% gaat strugglen dan heeft dat 2g al helemaal geen zin.
Volgende week black friday, dat belooft nog wat.
Portugal wordt idd een belangrijke testcase. Laten we hopen dat zij gaan aantonen dat je met een hele hoge vaccinatiegraad bij een besmettingsgolf de druk op de zorg op acceptabel niveau kunt houden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In Portugal een enorm goede vaccinatiegraad. Wil dus wel wat zeggen dat het zelfs daar zo aan het stijgen is. Afwachten hoe hard de zorg mee stijgt, maar vooralsnog lijkt het er niet op dat een hele hoge vaccinatiegraad ons uit deze vicieuze cirkel van lockdowns en zorgdruk gaat halen.
Dat is dan ook een locatie waar mensen urenlang per week in groepen binnen zitten. Geen wonder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En laten we vooral niet vergeten, zodra de scholen weer aan de gang zijn. Dat is toch wel de grootste brandhaard momenteel.
Dat heeft uiteraard zijn oorsprong op dit forum.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.
Misschien komt dat spreekwoord uit Afrika.
Zo werkt het. Van hype naar hype.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?
Begrijpen is zó 2020.
30cm FTW.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat heeft uiteraard zijn oorsprong op dit forum.
Lijkt me nogal logisch dat het door een derde wordt gedaan, niet door hun zelf. Net als op je teentjes getrapt, of in je kuif gepikt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind IN je gat bijten trouwens ook wel knap. Dan moet je dus éérst met je hoofd helemaal ín een reet zitten en dan op de binnenkant van een darm bijten ofzo? Damn...
Nee nee.. je 8 jarige kind aanmoedigen langs de lijn is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is dan ook een locatie waar mensen urenlang per week in groepen binnen zitten. Geen wonder.
Ik blijf erbij dat we af moeten van die krampachtige focus op buitenactiviteiten.
Dat wordt een keuke kerst zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weekje later nog even een record meepakken?
Hugod.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
De afgelopen week was het steeds tussen 25-30 graden, soms beetje bewolking, maar dan moet je eigenlijk even naar Puerto de Mogan gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje goed weer? Wat voor temperatuur? Waar zit jij?
Ik graag naar Maspalomas, soort hotel/apparemtent achtig idee. Moet nog wel auto regelen, heb het idee dat dat daar fysiek goedkoper is dan nu via internet.
Zijn clubs en kroegen open? Je kan toch niet echt dansen met een mondkapje op? HOe gaat dat?
Zorg denkt daar toch anders over. Maar ze gaan het dus laten klappen, de dood of de gladiolen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
Ook niet bijna?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De deltavariant is zo ontiegelijk besmettelijk dat alle andere varianten geen voet aan de grond krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?
Begrijpen is zó 2020.
Nou ja, als hij het zegt zal dat wel zo zijn. Ook hij laat zich informeren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Egocentrische variant.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De deltavariant is zo ontiegelijk besmettelijk dat alle andere varianten geen voet aan de grond krijgen.
Welke zorg was jij ook alweer aan het afschalen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook niet bijna?
Erg mooi. Ik ga het doorgeven. Dit geeft hoop.
Lente denk ik; ik verwacht heel de winter wel problemen; helemaal als er nog een goede griep langs komt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef byah het volgende:
Wat is de verwachting van de experts hier wanneer de planbare zorg weer opgeschaald gaat worden? Februari/maart of eerder? Na mijn gecancelde knieoperatie zit ik te twijfelen om toch niet een poging over de grens te doen
Hij beslist ook in feite of het code zwart is of gewoon 'strenge triage'.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Je dacht toch niet dat Hugo code zwart ging uitroepen? Dat gezichtsverlies trekt ie niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zorg denkt daar toch anders over. Maar ze gaan het dus laten klappen, de dood of de gladiolen.
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Of hebben we nu een lagere capaciteit door allerhande omstandigheden?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?
Echt zo'n ordinaire manspreader die alle ruimte en aandacht opeistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |