Ik heb net voor het eerst vandaag mijn neus moeten snuiten. Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben aan het afnemen in kracht, serieus het is waar.
Vanmorgen met de hond gelopen, geen probleem. Ik hou hem nu niet meer(37 kg)
Heb ik dus een probleem. Loslopen is niet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de Appie?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik hoorde in de Appie net continu fucking Sinterklaasliedjes.
Kreeg er spontaan zin van om bejaarden te body-slammen.
[ afbeelding ]
Dick mag altijd even in de vrachtwagen zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik de Appie?
Je bestelt je boodschappen niet online?
Pff. Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Terwijl er elke dag sowieso duizenden besmettingen zijn onder je eigen bevolking een speurtocht opzetten naar een handjevol mensenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Internationaal opsporingsbericht voor groepje Nederlanders in Spanje
Slaan we niet een beetje door?
Dat alle lijnen stijl naar boven lopen is toch een slecht tekenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Naar verhouding wel heel veel 80+ op de verpleegafdeling.
6, van de 14.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Terwijl er elke dag sowieso duizenden besmettingen zijn onder je eigen bevolking een speurtocht opzetten naar een handjevol mensen
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik de Appie?
Je bestelt je boodschappen niet online?
Pff. Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Beetje goed weer? Wat voor temperatuur? Waar zit jij?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel nog![]()
![]()
Prima vertoeven hier, en duidelijke regeltjes, waar niemand hier moeilijk over doet.
Mondkapje als je binnen bent, zodra je gaat zitten mag hij af, eigenlijk ben je vrijwel heel de tijd buiten.
Mondkapje in OV/Taxi
Alles is open tot 4u
Roken alleen buiten
Verder merk je nauwelijks iets van gezeur hier.
Vooral genieten van het goedkope leven hier zou ik zeggen.
Waar ga je heen in Gran Canaria?
Ja dat is dus wat wij ook zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we nog even overleggen over de Horeca sluitingstijden en het vuurwerkverbod anders.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel een passende straf.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
6, van de 14.
Wat mij bereft geldt hiervoor hetzelfde als opgepakt voor wiet in het buitenland: je houdt je gewoon aan de wet- en regelgeving van het land waar je bent. In dit geval betekende dat in quarantaine in je vakantieverblijf. Dan doe je dat.
Ik vind daar wel wat van ja...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard. Maal 6, natuurlijk, Chandlerquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een passende straf.
Ja, laten we vooral nog langer wachten met de boosters voor 60+quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:17 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Daarom kan ik Jamaica aanbevelen voor een relaxte vakantie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
6, van de 14.
Wat mij bereft geldt hiervoor hetzelfde als opgepakt voor wiet in het buitenland: je houdt je gewoon aan de wet- en regelgeving van het land waar je bent. In dit geval betekende dat in quarantaine in je vakantieverblijf. Dan doe je dat.
Aan het begin van de pandemie wisten we niets / niet wat ons overkwam. Onvergelijkbaar met nu.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We slaan al anderhalf jaar door...
Complete klopjacht ook. Bizar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Complete klopjacht ook. Bizar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
JAAAA!quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vergeet corona, vergeet vuurwerk, ik hoor op dit moment kerstmuziek op de radioHet is november godverdomme.
Volgens mij moet je gewoon thuis blijven?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:22 schreef Simmertje het volgende:
Iemand dus binnen 1,5 meter in het vliegtuig gezeten bij mij met corona. Hoef niet quarantaine, maar moet wel testen en dat kan pas morgen. Heb wel een voetbalwedstrijd staan paar uur later, dus zal de uitslag wel niet hebben. Dus als ik de GGD mag geloven dan kan ik gewoon spelen?
Heb overigens geen klachten verder.
Echt absurd hequote:Op vrijdag 19 november 2021 14:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laten we nog even overleggen over de Horeca sluitingstijden en het vuurwerkverbod anders.
Onheilspellend. Nu wachten we in spanning af tot we weten wát.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik vind daar wel wat van ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |