Heeft weinig met Corona te maken, bestaat al langer:quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zijn dit van die patiënten (of familie van) die eisen dat de artsen verder zoeken naar het echte probleem, want corona bestaat niet.
In de tokkiewijken ongetwijfeld, in het centrum waar ik woon hoorde je een enkele knal. Echt compleet onvergelijkbaar met andere jaren Als het echt massaal genegeerd werd had je dat wel terug moeten zien in zowel de cijfers van de slachtoffers als gemeten fijnstofdeeltjes. En zie hier.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Veel, dan wordt het toch massaal genegeerd?
30quote:
Alsof ze een kindermoord hebben gepleegd... man man.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Internationaal opsporingsbericht voor groepje Nederlanders in Spanje
Slaan we niet een beetje door?
We slaan al anderhalf jaar door...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef DonDruiper het volgende:
Internationaal opsporingsbericht voor groepje Nederlanders in Spanje
Slaan we niet een beetje door?
Ik zie vooral een relatie tussen @dick_laurent en @phpmystyle opbloeien. Samen (op een veilige anderhalve meter) cocktails wegtikken terwijl ze klagen hoe kut Nederland is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Het nieuwe Fok! We spreken elkaar alleen nog met U aan.
Zin in taart trouwens!
Nee. Vaccinaties werken minder lang en tegelijkertijd kan het virus veel vrijer rondgaan dan voorheen. Dat lijdt onder het groepje mensen dat niet gevaccineerd is plus de gevaccineerden met onderliggend lijden en een zwakke weerstand tot meer explosieve groei van het virus dan voorheen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
Things that make you go hmmmm
[ twitter ]
Op het platteland ook. Ik woon in het buitengebied en nog nooit zoveel vuurwerk gezien en gehoord als vorig jaar. Overigens wel heel mooi siervuurwerk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In de tokkiewijken ongetwijfeld, in het centrum waar ik woon hoorde je een enkele knal. Echt compleet onvergelijkbaar met andere jaren Als het echt massaal genegeerd werd had je dat wel terug moeten zien in zowel de cijfers van de slachtoffers als gemeten fijnstofdeeltjes. En zie hier.
[ afbeelding ]
Ik zit er momenteel nogquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
`
Spanje (canarische eilanden)
[..]
U gaat ook op vakantie of U ziet mij graag vertrekken ?
N=1, meestal niet heel accuraat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op het platteland ook. Ik woon in het buitengebied en nog nooit zoveel vuurwerk gezien en gehoord als vorig jaar. Overigens wel heel mooi siervuurwerk.
Jepquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We slaan al anderhalf jaar door...
Carbidschieten mocht wel toch? Hier flink wat knallen gehad vorig jaar iig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op het platteland ook. Ik woon in het buitengebied en nog nooit zoveel vuurwerk gezien en gehoord als vorig jaar. Overigens wel heel mooi siervuurwerk.
Tussen de kanarische eilanden en Malagà zit wel een stukje meer afstand dan 1.5 meter kan ik je meldenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zie vooral een relatie tussen @:dick_laurent en @:phpmystyle opbloeien. Samen (op een veilige anderhalve meter) cocktails wegtikken terwijl ze klagen hoe kut Nederland is.
Kan hij zelf niet lopen? Dat je hem moet dragen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben aan het afnemen in kracht, serieus het is waar.
Vanmorgen met de hond gelopen, geen probleem. Ik hou hem nu niet meer(37 kg)
Heb ik dus een probleem. Loslopen is niet mogelijk.
Ik kom nu met zowel een bron mbt slachtoffers als gemeten fijnstofdeeltjes van 500 meetstations in Nederlands.quote:
Oké. Maar hier kun je dat niet meten, meeste fijnstof van NL door miljoenen varkens en pluimvee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom nu met zowel een bron mbt slachtoffers als gemeten fijnstofdeeltjes van 500 meetstations in Nederlands.
Ik hoorde in de Appie net continu fucking Sinterklaasliedjes.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vergeet corona, vergeet vuurwerk, ik hoor op dit moment kerstmuziek op de radioHet is november godverdomme.
Omdat alles onvoorspelbaar is en overheden graag spierballen laten zien. Wat eerder alleen voorbehouden was aan landen zoals Ruslandquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gaat vast wel door. Waarom zou het niet doorgaan? Vliegen binnen EU kan altijd toch?
Nouja de consensus is dan blijkbaar dat in achtergestelde gebieden en achterstandswijken er nog genoeg de lucht in ging, maar over heel Nederland gezien zo’n 75% minder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oké. Maar hier kun je dat niet meten, meeste fijnstof van NL door miljoenen varkens en pluimvee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |