SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Sla of bespuug je een medewerker? Gewoon helemaal niet meer helpen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
heb je dat bericht uit Leeuwarden gelezen? Treurig.
[ twitter ]![]()
Kennis van mij is met een zuurstoffles naar huis gestuurd. De huisarts weigert simpelweg verwijzing. Tenzij je echt op stikken staat.
Code zwart is in de praktijk allang een feit. Nu wordt de trucendoos leeggehaald om het niet af te kondigen want dan is het einde carriere Hugo natuurlijk.![]()
Dat is zeker niet raar, maar het is nu al onvermijdelijk. Het duurt weken voordat je maatregelen terugziet in de ziekenhuiscijfers.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het raar dat ik er een beetje boos over ben dat dit überhaupt nodig is? Zowel vanuit mensen die niet mee willen werken, maar ook vanuit het gebrek aan urgentie van de overheid.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Hugo TT beste TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Slachtoffers zeg natuurlijk niet alles hè.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
1300 slachtoffers (2019) vs 400 (2020)
Noem het maar massaal negeren
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-sfeer-gespannenderquote:Ondanks het vuurwerkverbod en kans op hoge boetes, wordt er flink geknald in veel woonwijken. Veel gemeenten zien zelfs meer vuurwerkmeldingen dan vorig jaar. Het is daarom alle hens aan dek voor de handhavers. Die zien een andere sfeer op straat. "We zien dit jaar dat mensen uit boosheid gaan knallen. Ze zijn klaar met de coronaregels."![]()
Ja, ik ben ook bang dat we straks de instroom zien afbuigen, puur omdat het gewoon niet past en ze daarom strenger en strenger worden met wie ze wel en niet opnemen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef Confetti het volgende:
Kennis van mij is met een zuurstoffles naar huis gestuurd. De huisarts weigert simpelweg verwijzing. Tenzij je echt op stikken staat.
Code zwart is in de praktijk allang een feit. Nu wordt de trucendoos leeggehaald om het niet af te kondigen want dan is het einde carriere Hugo natuurlijk.![]()
https://m.bild.de/politik(...)9212.bildMobile.html
Ook wel bizar. Italie dat patienten uit Duitsland overneemt.
Terwijl wij alweer patienten aan DE proberen te slijten omdat we lockdowns zat zijn.![]()
Als de percentages scheef toenemen is dit een conclusie die je kunt trekken ja.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
Things that make you go hmmmm
[ twitter ]
Heb je ook de bijbehorende cijfers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker gepaint, kerel!quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:49 schreef DonDruiper het volgende:
Heey mijn plaatje is overgenomen in de OP. Erg mooi.![]()
Ja, en dan gaan mensen ineens heel hard achter uit en dan gaan er mensen onnodig dood.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook bang dat we straks de instroom zien afbuigen, puur omdat het gewoon niet past en ze daarom strenger en strenger worden met wie ze wel en niet opnemen.![]()
Hier in Den Haag was er ook net zoveel vuurwerk als de jaren daarvoor. En terecht. Bovendien zijn vuurpijlen en knalvuurwerk sowieso al verboden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slachtoffers zeg natuurlijk niet alles hè.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-sfeer-gespannender
[..]That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Sowieso. Ook het feit dat er nu operaties weer worden uitgesteld kost uiteindelijk gewoon mensenlevens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan mensen ineens heel hard achter uit en dan gaan er mensen onnodig dood.![]()
Jij humt wat af, he?quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
[ twitter ]
Maar is in het onderzoek ook meegenomen dat er uitgestelde zorg is? Dat deze pandemie al anderhalf jaar duurt? Is onomstotelijk bewezen dat de genoemde doden vaccinatiedoden zijn, dus zeker weten overleden door de vaccins? Of is dit een lekkere kort door de bocht natte vinger conclusie?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Oeh er zijn meer mensen dood en er zijn meer mensen gevaccineerd, dat moet dan wel met elkaar te maken hebben. Kan zo in dit lijstje erbij: https://www.buzzfeednews.(...)bizarre-correlationsquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
[ twitter ]![]()
Toont dit een causaal verband aan? Nee!quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef zoost het volgende:
[ twitter ]ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mwah, bij een totaalverbod gaan er natuurlijk veel meer azijnzeikers bellen als ze een knalletje horen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Slachtoffers zeg natuurlijk niet alles hè.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-sfeer-gespannender
[..]
Dan is slachtoffers een stuk accurater gok ik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik vond hem goed. Hij gat precies visueel weer wat bedoeld was en het kan niet meer worden misbruikt om boos te worden over iets dat er niet staatquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:49 schreef DonDruiper het volgende:
Heey mijn plaatje is overgenomen in de OP. Erg mooi.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Zelf even zoeken bij accountquote:Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de percentages scheef toenemen is dit een conclusie die je kunt trekken ja.
Heb je ook de bijbehorende cijfers?![]()
Fijn dat er nog mensen zijn die logisch nadenken. Alleen aan je taalgebruik kun je nog werken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, bij een totaalverbod gaan er natuurlijk veel meer azijnzeikers modelburgers bellen als ze een knalletje horen.
Dan is slachtoffers een stuk accurater gok ik.![]()
![]()
De oversterfte is al een goede indicatie. Nederland had bijvoorbeeld ook een vergelijkbare oversterfte als Italie in de 1e golf maar het is niet zichtbaar omdat huisartsen de hoorn eropgooien. In Italie lig je dan op de gang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan mensen ineens heel hard achter uit en dan gaan er mensen onnodig dood.
Ik weet niet wat beter is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: