quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik liever alleen dan zijn samenwerking met Mark Knopfler: Dire Rea.
Uiteindelijk zijn we gewoon weer allemaal de sjaak, er is daar ongeveer net zoveel gevaccineerd als hier tenslotte.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
Wel grappig dat ik vorige week nog voor gek werd verklaard dat de golven van Spanje/Portugal en Nederland niet gelijk liepen en we nog maar moeten zien in hoeverre die 'landen met prachtresultaten' die cijfers zouden behouden.
Zo gaat heel Europa langzaam richting lockdown.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
Wel grappig dat ik vorige week nog voor gek werd verklaard dat de golven van Spanje/Portugal en Nederland niet gelijk liepen en we nog maar moeten zien in hoeverre die 'landen met prachtresultaten' die cijfers zouden behouden.
Is het zéker. En nee, velen zullen dat niet willen accepteren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Is altijd lastig. Weet niet of mensen het gaan accepteren dat ze hun relatief fitte moeder van 82 jaar niet meer willen opnemen.
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we gewoon weer allemaal de sjaak, er is daar ongeveer net zoveel gevaccineerd als hier tenslotte.
In Portugal een enorm goede vaccinatiegraad. Wil dus wel wat zeggen dat het zelfs daar zo aan het stijgen is. Afwachten hoe hard de zorg mee stijgt, maar vooralsnog lijkt het er niet op dat een hele hoge vaccinatiegraad ons uit deze vicieuze cirkel van lockdowns en zorgdruk gaat halen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:36 schreef Benny het volgende:
Portugal +51%
Spanje +41%
THAT's the spirit! Wij hebben de kerstverlichting ook al 2 weken hangen! En die kerstboom gaat er z.s.m. komen. Laten we het vooral zoveel mogelijk gezellig houden/maken (ook hier trouwens)...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zal me worst zijn, het is in ieder geval gezellig.
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo gaat heel Europa langzaam richting lockdown.
Al besproken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)a-coronabesmettingen
Landelijk vuurwerkverbod.
Ik weet niet of dat al besproken was.
Zelfs de vaccinatiegraad helpt amper. Niet genoeg om het seizoenseffect te bestrijden althans. Boosters gaat dat ook niet opeens oplossen denk ik hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...quote:
En laten we vooral niet vergeten, zodra de scholen weer aan de gang zijn. Dat is toch wel de grootste brandhaard momenteel.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen klap uit de meeste regeltjes, zodra de mensen weer massaal allemaal naar binnen trekken is het kassa.
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...
Leuke Belgische uitdrukking trouwens, hoorde ik gisteren, betekent het zelfde als op hun pik getrapt.
Portugal wel 98%, al geloof ik daar geen reet van. Spanje 78%quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Portugal was toch veel hoger? Dacht dat ome Louis zoiets zei.
Weekje later nog even een record meepakken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tja als Portugal met 98% gaat strugglen dan heeft dat 2g al helemaal geen zin.
Volgende week black friday, dat belooft nog wat.
Heb je de man flu variant van corona?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:11 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben aan het afnemen in kracht, serieus het is waar.
Vanmorgen met de hond gelopen, geen probleem. Ik hou hem nu niet meer(37 kg)
Heb ik dus een probleem. Loslopen is niet mogelijk.
Ik vind IN je gat bijten trouwens ook wel knap. Dan moet je dus éérst met je hoofd helemaal ín een reet zitten en dan op de binnenkant van een darm bijten ofzo? Damn...quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.
Misschien komt dat spreekwoord uit Afrika.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig zo snel in hun gat gebeten...
Leuke Belgische uitdrukking trouwens, hoorde ik gisteren, betekent het zelfde als op hun pik getrapt.
Elke dag is volgende week zwart.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Tja als Portugal met 98% gaat strugglen dan heeft dat 2g al helemaal geen zin.
Volgende week black friday, dat belooft nog wat.
Portugal wordt idd een belangrijke testcase. Laten we hopen dat zij gaan aantonen dat je met een hele hoge vaccinatiegraad bij een besmettingsgolf de druk op de zorg op acceptabel niveau kunt houden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In Portugal een enorm goede vaccinatiegraad. Wil dus wel wat zeggen dat het zelfs daar zo aan het stijgen is. Afwachten hoe hard de zorg mee stijgt, maar vooralsnog lijkt het er niet op dat een hele hoge vaccinatiegraad ons uit deze vicieuze cirkel van lockdowns en zorgdruk gaat halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |