Kantine dicht? Hier niet hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon thuis blijven?
Kantine is toch dicht.. boeie.
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:22 schreef Momo het volgende:
Maarja moet je die mensen niet meer opnemen op de verpleegafdeling dan? Sommige 80+ hebben nog wel 15 jaar te leven eventueel.
Vorige winter heeft een opa van een goede maat van mij gewoon zuurstof gekregen in zijn bejaardentehuis en hij is toen daar gestorven. Ik weet niet wat het protocol nu is.
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kantine dicht? Hier niet hoor.
Volgens de GGD niet in haar e-mail richting ons.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@Lenny_Leonard wordt vandaag gedemoniseerd. Op alle fronten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard
Alweer een klap. Jij hebt wat te verduren man.
Waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:29 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Lenny_leonard wordt vandaag gedemoniseerd. Op alle fronten.
Oke.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens de GGD niet in haar e-mail richting ons.
Al is het maar zoiets simpels als het aanspreken van die specifieke groep. Om nog even wat meer verantwoordelijkheid te nemen; vooral bij kleinkinderen. Dat is dan meteen oneerlijk, zielig en discriminerend, maar we doen het ook voor jongeren, ongevaccineerden, horeca-ondernemers, dus ik zou het geen gek idee vinden om nu eens een keer de groep aan te spreken die ook echt voor die druk in de zorg zorgt. Wel willen dat er een bedje beschikbaar is, maar tegelijkertijd wel het risico opzoeken (kleinkinderen) kan ik gewoon niet logisch noemen. Ik snap dat dat waardevol is, maar zo heeft iedereen in de samenleving wel iets waardevols wat een periode niet kon.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.
Feit blijft, dat puntje bij paaltje, heel plat gezegd je op dit moment beetje keuze hebt tussen of zware lockdown maatregelen voor de hele bevolking..... óf, een redelijk aantal 70/80 plussers die geen bedje meer gaan kunnen krijgen en het loodje leggen.
Tja. Zeg t maar.
Nou, maar als je de keuze zo zwaar gaat maken, dan vind ik dat je ook nog de keuze hebt om toch anders om te gaan met mensen die niet willen vaccineren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. En ook daar kan je wat van vinden.
Feit blijft, dat puntje bij paaltje, heel plat gezegd je op dit moment beetje keuze hebt tussen of zware lockdown maatregelen voor de hele bevolking..... óf, een redelijk aantal 70/80 plussers die geen bedje meer gaan kunnen krijgen en het loodje leggen.
Tja. Zeg t maar.
Mijn oma is al 10 jaar geleden overleden, maar de laatste 2 jaar van haar leven was ook vooral in bed, veel pijn etc. Dat was ook pijnlijk om te zien en eigenlijk niet nodig. Maar zelf stond ze daar anders in ook als iemand die heel christelijk was. Zit natuurlijk groot verschil tussen de gemiddelde 80-jarige, een ander fietst weer elk weekend 15 km en staat nog midden in het leven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe die 80-jarigen er verder voor staan of bij liggen en of ze inderdaad anders nog 15 jaar te leven zouden hebben. Maar dat kost wat kost in leven houden?
Heb het meegemaakt met mijn vader (voor corona). Was 89, had zware griep en moest persé naar het ziekenhuis, anders zou hij 'snachts inslapen. Daarna volgden vier maanden ziekenhuizen, verpleeghuis, hospice om uiteindelijk te overlijden. Hij was er zelf kapot van en niet meer zichzelf. Had hem lekker in januari laten inslapen denken we dan achteraf. Maar dat werd niet eens gevraagd eigenlijk.
Gulag.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ze nu al internationale opsporingsbevelen gaan uitvaardigen voor quarantaine-brekers kun je afvragen wat ze gaan doen met mensen die de vaccin-plicht niet gaan nakomen. Staatsvijanden?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:28 schreef Confetti het volgende:
Als ze nu al internationale opsporingsbevelen gaan uitvaardigen voor quarantaine-brekers kun je afvragen wat ze gaan doen met mensen die de vaccin-plicht niet gaan nakomen. Staatsvijanden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vergeet corona, vergeet vuurwerk, ik hoor op dit moment kerstmuziek op de radioHet is november godverdomme.
BoomerRadioquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.
Chris Rea genot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je SkyRadio aan zet dan verdien je het.
Beurs gezicht inmiddels.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard
Alweer een klap. Jij hebt wat te verduren man.
quote:- 16.204 nieuw gemelde positieve testen
- 225 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 32 nieuwe overlijdens
Ik heb een mening over mensen die al in november een kerstboom zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:33 schreef OProg het volgende:
Aangezien ik de komende maanden toch weer thuis werk hier maar weer mijn kerstboompje schuin voor me neergezet.
Die heb ik liever alleen dan zijn samenwerking met Mark Knopfler: Dire Rea.quote:
Kantines zijn gewoon open tot 20:00 uur hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zal me worst zijn, het is in ieder geval gezellig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die al in november een kerstboom zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |