Dat is dan ook een locatie waar mensen urenlang per week in groepen binnen zitten. Geen wonder.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En laten we vooral niet vergeten, zodra de scholen weer aan de gang zijn. Dat is toch wel de grootste brandhaard momenteel.
Dat heeft uiteraard zijn oorsprong op dit forum.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Op hun pik getrapt.. waar komt dat vandaan? Ik bedoel da's best knap.
Misschien komt dat spreekwoord uit Afrika.
Zo werkt het. Van hype naar hype.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?
Begrijpen is zó 2020.
30cm FTW.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat heeft uiteraard zijn oorsprong op dit forum.
Lijkt me nogal logisch dat het door een derde wordt gedaan, niet door hun zelf. Net als op je teentjes getrapt, of in je kuif gepikt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik vind IN je gat bijten trouwens ook wel knap. Dan moet je dus éérst met je hoofd helemaal ín een reet zitten en dan op de binnenkant van een darm bijten ofzo? Damn...
Nee nee.. je 8 jarige kind aanmoedigen langs de lijn is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is dan ook een locatie waar mensen urenlang per week in groepen binnen zitten. Geen wonder.
Ik blijf erbij dat we af moeten van die krampachtige focus op buitenactiviteiten.
Dat wordt een keuke kerst zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weekje later nog even een record meepakken?
Hugod.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
De afgelopen week was het steeds tussen 25-30 graden, soms beetje bewolking, maar dan moet je eigenlijk even naar Puerto de Mogan gaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beetje goed weer? Wat voor temperatuur? Waar zit jij?
Ik graag naar Maspalomas, soort hotel/apparemtent achtig idee. Moet nog wel auto regelen, heb het idee dat dat daar fysiek goedkoper is dan nu via internet.
Zijn clubs en kroegen open? Je kan toch niet echt dansen met een mondkapje op? HOe gaat dat?
Zorg denkt daar toch anders over. Maar ze gaan het dus laten klappen, de dood of de gladiolen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
Ook niet bijna?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De deltavariant is zo ontiegelijk besmettelijk dat alle andere varianten geen voet aan de grond krijgen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:41 schreef JeOma het volgende:
[..]
Het is hier vast ook al eerder gezegd, maar ik vraag me nog af of er uberhaupt ergens nog sprake is van "varianten"... Begin van het jaar was het nog helemaal hot & happening om te strooien met "Engelse", "Braziliaanse", "Delta", etc. varianten. En nu? Is dat niet meer relevant? Is het virus maanden geleden gestopt met ontwikkelen? Iets in mij vindt dat moeilijk te geloven. Maar ik heb steeds meer de indruk dat ik vooral níet moet proberen te begrijpen wat er gebeurt en welke richting we met z'n allen opgaan. Iemand die het weet?
Begrijpen is zó 2020.
Nou ja, als hij het zegt zal dat wel zo zijn. Ook hij laat zich informeren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Egocentrische variant.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De deltavariant is zo ontiegelijk besmettelijk dat alle andere varianten geen voet aan de grond krijgen.
Welke zorg was jij ook alweer aan het afschalen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook niet bijna?
Erg mooi. Ik ga het doorgeven. Dit geeft hoop.
Lente denk ik; ik verwacht heel de winter wel problemen; helemaal als er nog een goede griep langs komt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:45 schreef byah het volgende:
Wat is de verwachting van de experts hier wanneer de planbare zorg weer opgeschaald gaat worden? Februari/maart of eerder? Na mijn gecancelde knieoperatie zit ik te twijfelen om toch niet een poging over de grens te doen
Hij beslist ook in feite of het code zwart is of gewoon 'strenge triage'.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Je dacht toch niet dat Hugo code zwart ging uitroepen? Dat gezichtsverlies trekt ie niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zorg denkt daar toch anders over. Maar ze gaan het dus laten klappen, de dood of de gladiolen.
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Of hebben we nu een lagere capaciteit door allerhande omstandigheden?quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?
Echt zo'n ordinaire manspreader die alle ruimte en aandacht opeistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |