Als corona ooit gaat luwen moet ie een nieuwe hobby zoeken om te hitsen.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
De zorg gaat volgende week oefenen voor code zwart. De voorzitter van de IC vereniging zegt dat de IC’s het binnen twee a drie weken niet meer aan kunnen.
Maar volgens Hugo is alles volkomen onder controle hoor…
Dat ja. Dan moet het lokale gezag echt in crisisstand, want dat gaat gedoe geven. Op openbare orde vlak, economisch en breed in de samenleving.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Er moet in elk geval iets gebeuren, je kan er ook voor kiezen om door die muur heen te knallen, zure appel opvreten etc maar dan is het wel goed dat de burgers en lokale autoriteiten daarop nu al voorbereid worden.
Niet dat er straks ineens geen ambulances meer kunnen komen.
Het is vooral een vraag en een antwoord waar je weinig mee kunt. Zoals heel vaak, omdat er slordig wordt geformuleerd en omdat er details ontbreken. Wat wordt er nou precies bedoeld? 1 procent kans voor de rest van je leven? Onafhankelijk van gedrag? Of 1 procent dat je door dezelfde variant besmet raakt? Of is nu ca. 1 procent van de positieve testen een 2e positieve test bij dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef Momo het volgende:
[..]
@:Wereldgozer en ik heb het ook wel in mijn omgeving gehoord eigenlijk. Zou die kans echt maar 1 procent zijn? Ook als je voor het eerst ziek bent geweest in februari 2020?
"Oke, doen we"quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef nattermann het volgende:
Uitstekende cijfers weer. Alle maatregelen PER DIRECT van tafel.
Wel mooi dat ze de tijd hebben om te gaan oefenen als het blijkbaar al zo druk is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:08 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
De zorg gaat volgende week oefenen voor code zwart. De voorzitter van de IC vereniging zegt dat de IC’s het binnen twee a drie weken niet meer aan kunnen.
Maar volgens Hugo is alles volkomen onder controle hoor…
Crisisstand?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja. Dan moet het lokale gezag echt in crisisstand, want dat gaat gedoe geven. Op openbare orde vlak, economisch en breed in de samenleving.
Dat kun je niet op een achternamiddag even beslissen.
Ik kan gelukkig vrij flexibel vakantie nemenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
70% bezetting is wel lekker, volgepropte hotels zijn ook niet zo fijn eigenlijk. Oh lekker dat je jaarlijks terugkeert, jouw werk of pensionering laat dit toe? Het is zeker niet duur nee, vooral in deze tijden, eerder ben ik naar Lanzarote geweest en dat was ook lekker betaalbaar.
Zijn er goede duikmogelijkheden aldaar?
De voorzitter veiligheidsregio gaat het ziekenhuis runnen? Ik zou hem veel succes wensen en lekker op de bank gaan zitten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha al die zorgbestuurders ook..
ALs ze echt gaan miepen dan worden het gewoon executive orders. Ze gaan het maar cheffen met het huidige personeel daar, desnoods minder bekwaam personeel inzetten en de kwaliteitsstandaarden verlagen.
Zijn die bestuurders helemaal van de knots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |