abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 14:49:22 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202245349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Lente denk ik; ik verwacht heel de winter wel problemen; helemaal als er nog een goede griep langs komt.
Naja als die Delta zó besmettelijk is dat iedereen hem 400X in het kwadraat gaat krijgen dan krijgt de griep ook geen voet aan de grond he.

pi_202245358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je dacht toch niet dat Hugo code zwart ging uitroepen? Dat gezichtsverlies trekt ie niet.
Maar waarom dat gezichtsverlies dan, dit heeft toch niks met zijn beleid te maken. Duitsland met zijn duizendmiljoen miljard IC bedden, Oostenrijk en België lopen net zo hard weer vast. De rest van Europa zal spoedig volgen.
blablablabla
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:50:06 #203
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De afgelopen week was het steeds tussen 25-30 graden, soms beetje bewolking, maar dan moet je eigenlijk even naar Puerto de Mogan gaan.
Ik zit zelf in Playa del Ingles.

Voor autohuur kan ik je topcar aanraden, zit op Gran Canaria Luchthaven
https://top-car-hire.com/en/car-hire/gran-canaria

Clubs zijn gewoon open (bijv Yumbo) en mondkapje wordt daar niet gebruikt, en je moet voor jezelf kijken of je het waard vind.

Kroegen zijn normaal geopend, je moet wel zitten in de meeste gevallen, maar de handhaving is Nihil

Mocht je nog dinertips of bezienswaardigheden, laat gerust weten.

Ga je met vrouw, familie, vrienden? Het waterpark is ook een aanrader, nu vrij rustig, wel prijzig, maar de moeite waard.

Veel plezier alvast!
Wat voor accomatie heb jij dan?

Aaah heerlijk weer dus! Ben ik aan toe hoor! Heb transfer naar hotel dus dat red ik nog, zal dan wel plaatselijk een deal sluiten, heb het gevoel dat internetaanbod wat aan de dure kant is. Vorig jaar in Greece auto ghehuurd voor ¤100

Wat bedoel je met je moet kijken of je het waard vindt om naar een club te gaan? Er zijn toch weinig restricties (geen mondkapje) toch? Kun je er goed duiken?

Zit jij daar semi permanent ofzo?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Redactie Sport vrijdag 19 november 2021 @ 14:50:48 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202245364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah jongens, de hele zorg heeft het fout! Hugo heeft besloten dat we niet bijna in code zwart zitten!
Hugod Hugenot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:51:10 #205
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245365
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als je de cijfers van de ziekenhuizen/IC vergelijkt met eerder dit jaar dan heeft ie gewoon gelijk. Als dit code zwart is dan was dat code pikzwart?
Dat. Plus dat we eerst beginnen met de triage escalatie ladder.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:51:11 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202245366
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Naja als die Delta zó besmettelijk is dat iedereen hem 400X in het kwadraat gaat krijgen dan krijgt de griep ook geen voet aan de grond he.

[ afbeelding ]
That's interesting man, that's fucking interesting.
pi_202245368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar waarom dat gezichtsverlies dan, dit heeft toch niks met zijn beleid te maken. Duitsland met zijn duizendmiljoen miljard IC bedden, Oostenrijk en België lopen net zo hard weer vast. De rest van Europa zal spoedig volgen.
Dan moet je toegeven dat het beleidsdoel niet gehaald is, de heilige QR ons niet gered heeft. Dat kan hij helemaal niet.
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:53:46 #208
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan moet je toegeven dat het beleidsdoel niet gehaald is, de heilige QR ons niet gered heeft. Dat kan hij helemaal niet.
Maar dan moet hij antwoord gaan geven op vragen als: wat is de volgende strategie. Die is er helemaal niet.

Nou ja, natuurlijk infecties managen en immuniteit opbouwen. Maar dat mag ie niet zeggen van sommige experts en zorgbestuurders. Die willen alleen maar maatregelen en lockdowns.
pi_202245393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vrees dat je nog gelijk hebt ook. Wat een onkundige lui zijn politici toch ook. Eigenlijk zou je de praktische bestuurlijke verantwoordelijkheid en politiek moeten scheiden. Lullen kunnen ze wel maar zo veel miljardenverslindend gefaal altijd.
blablablabla
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:55:09 #210
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245405
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrees dat je nog gelijk hebt ook. Wat een onkundige lui zijn politici toch ook. Eigenlijk zou je de praktische bestuurlijke verantwoordelijkheid en politiek moeten scheiden. Lullen kunnen ze wel maar zo veel miljardenverslindend gefaal altijd.
En stel dat jij in die lelijke schoenen van Hugo stond? Wat ging jij dan doen op korte termijn zodat je op lange termijn weer normaal kunt doen? Natuurlijke infecties kan blijkbaar niet volgens jou.
pi_202245424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Welke zorg was jij ook alweer aan het afschalen?
Fms klasse 3. En 4-5 natuurlijk. OK reductie zo'n 40-45 procent.

Vandaag weer een erg leuke casus. Een oncologische patiënt van het programma gehaald. Komt er over een paar weken op. Was een relatief simpele ingreep. Op de nieuwe datum een ander soort ingreep met mortaliteit van 40%.
pi_202245427
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En stel dat jij in die lelijke schoenen van Hugo stond? Wat ging jij dan doen op korte termijn zodat je op lange termijn weer normaal kunt doen? Natuurlijke infecties kan blijkbaar niet volgens jou.
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar die lockdown gaan sowieso komen. Oostenrijk heeft hem al te pakken en onze Ooster en Zuiderburen nemen er al een voorschot op.
blablablabla
pi_202245435
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Vandaag weer een erg leuke casus. Een oncologische patiënt van het programma gehaald. Komt er over een paar weken op. Was een relatief simpele ingreep. Op de nieuwe datum een ander soort ingreep met mortaliteit van 40%.
:'(

Corona über alles.
blablablabla
pi_202245437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je dacht toch niet dat Hugo code zwart ging uitroepen? Dat gezichtsverlies trekt ie niet.
Ja, ik denk dat het daar wel op neer zal komen. We gaan gewoon dusdanig sleutelen aan de normen, voorwaarden en omschrijving dat er geen code zwart komt, al gaan er tig dood door capaciteitsgebrek.

Definitiegeneuzel tussen maatregel en afspraak all over again...
pi_202245438
quote:

[..]

Klinkt alsof code grijs allang van kracht is…
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:58:42 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar die lockdown gaan sowieso komen. Oostenrijk heeft hem al te pakken en onze Ooster en Zuiderburen nemen er al een voorschot op.
Maar je kan toch niet van lockdown naar lockdown gaan?
pi_202245445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat het daar wel op neer zal komen. We gaan gewoon dusdanig sleutelen aan de normen, voorwaarden en omschrijving dat er geen code zwart komt, al gaan er tig dood door capaciteitsgebrek.

Definitiegeneuzel tussen maatregel en afspraak all over again...
Dat verwacht ik ook.
zie email 27 oktober
  vrijdag 19 november 2021 @ 14:59:51 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245458
quote:

[..]

Whut??

Een relatief makkelijke ingreep wordt uitgesteld en verplaatst naar een datum dat de mortaliteit 40% is? Wat is de huidige mortaliteit als de ingreep nu plaatsvindt?
pi_202245463
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar je kan toch niet van lockdown naar lockdown gaan?
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het uit de hand dreigt te lopen zoals nu moet je wel iets doen in die richting.
Hopelijk kun je door het hoog aantal vaccinaties en betere behandelingen nu veel eerder weer afschalen.
blablablabla
pi_202245475
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat voor accomatie heb jij dan?

Aaah heerlijk weer dus! Ben ik aan toe hoor! Heb transfer naar hotel dus dat red ik nog, zal dan wel plaatselijk een deal sluiten, heb het gevoel dat internetaanbod wat aan de dure kant is. Vorig jaar in Greece auto ghehuurd voor ¤100

Wat bedoel je met je moet kijken of je het waard vindt om naar een club te gaan? Er zijn toch weinig restricties (geen mondkapje) toch? Kun je er goed duiken?

Zit jij daar semi permanent ofzo?
Ik heb dit keer een hotel, omdat ik vrij laat was met beslissen, had ik niet de luxe om te kiezen, ik meen dat er nog een restrictie op bezetting zat van 70% bezettin.

Via internet via de geijkte kanalen (TUI, Sunny Cars, Avis) is het dit jaar inderdaad vrij duur om van te voren een auto te huren. Maar aangezien je hier op elke straat hoek een auto kunt huren is dat niet echt een probleem.

De moeite waard vinden om naar een Club te gaan, sja, ze zijn niet zo bijzonder :)

Ik zat er oorspronkelijk voor 2 weken, maar ik heb mijn verblijf met een weekje verlengd gezien de semi-lockdown, en het evenement waar ik oorspronkelijk mijn verblijf op had aangepast geannuleerd is.

Normaal ben ik hier 2x2 weken per jaar, vooral om mijn winters te verkorten, en ik overweeg sterk in December nog een keer te gaan, gezien het dan erg goedkoop is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:01:26 #221
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar als het uit de hand dreigt te lopen zoals nu moet je wel iets doen in die richting.
Hopelijk kun je door het hoog aantal vaccinaties en betere behandelingen nu veel eerder weer afschalen.
Uh, nou ja, wat je dan doen is meerdere golven nemen. We kunnen ook een grote golf nemen.
pi_202245492
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Risicogroepen zeer duidelijk vragen om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Duidelijk zijn dat er geen nieuwe lockdowns gaan komen & dat er dus ook eigen risico bij komt kijken. Vaccinatie toch meer verplichten; boosters ook voor 50+ (en dan vóór de winter ipv na de winter), . Stappen ondernemen om de zorg capaciteit wat uit te breiden; denk aan betere arbeidsvoorwaarden. Overbrengen dat we wat meer terug moeten naar een wereld waar niet iedereen gered kan worden; een wereld die af en toe oneerlijk kan zijn. Maar dat we ook niet keer op keer de maatschappij op kunnen gaan blazen.

Als de zorg écht code zwart bereikt en het echt overstroomt met lijken in de hallen e.d. worden mensen vanzelf weer voorzichtiger. Ik denk dat dat meer binnenkomt dan de zoveelste lockdown aankondigen & je enkel te richten op die jongeren, de horeca ondernemers en de ongevaccineerden. Want ondertussen best aanleiding om ervan uit te gaan dat zelfs een hoge vaccinatiegraad niet opgewassen gaat zijn tegen het wintereffect.

Kortom; door de zure appel heen bijten en hopen dat het dan ook echt heel snel muteert naar een normale griep. Klinkt bruut, maakt me niet uit wat mensen er van vinden; ik denk dat het op lange termijn wel de beste oplossing is. Lesser of two evils zeg maar; want ik denk dat de schade veel groter is als je telkens maar naar lockdowns gaat grijpen. Of hopen dat je het onder controle krijgt met de zoveelste booster, of micro manage regels.

En als je al met lockdowns wil gaan werken; richt je dan vooral op de zaken waar het ook echt effect geeft. Zodat we zo snel mogelijk weer alles kunnen openen. Voor de zoveelste keer de horeca dicht gooien of de winkels sluiten doet gewoon niet voldoende. We weten allemaal waar de problemen zitten; we willen het alleen niet benoemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2021 15:05:16 ]
  vrijdag 19 november 2021 @ 15:04:57 #223
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202245512
https://www.nu.nl/nujij/6(...)gen-over-corona.html

optimisme van Jaap kunnen wel wel gebruiken _O_
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 15:05:11 #224
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202245514
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Risicogroepen zeer duidelijk vragen om eigen verantwoordelijkheid te nemen. Duidelijk zijn dat er geen nieuwe lockdowns gaan komen & dat er dus ook eigen risico bij komt kijken. Vaccinatie toch meer verplichten; boosters ook voor 50+, . Stappen ondernemen om de zorg capaciteit wat uit te breiden; denk aan betere arbeidsvoorwaarden. Overbrengen dat we wat meer terug moeten naar een wereld waar niet iedereen gered kan worden; een wereld die af en toe oneerlijk kan zijn. Maar dat we ook niet keer op keer de maatschappij op kunnen gaan blazen.

Als de zorg écht code zwart bereikt en het echt overstroomt met lijken in de hallen e.d. worden mensen vanzelf weer voorzichtiger. Ik denk dat dat meer binnenkomt dan de zoveelste lockdown aankondigen & je enkel te richten op die jongeren, de horeca ondernemers en de ongevaccineerden. Want ondertussen best aanleiding om ervan uit te gaan dat zelfs een hoge vaccinatiegraad niet opgewassen gaat zijn tegen het wintereffect.

Kortom; door de zure appel heen bijten en hopen dat het dan ook echt heel snel muteert naar een normale griep. Klinkt bruut, maakt me niet uit wat mensen er van vinden; ik denk dat het op lange termijn wel de beste oplossing is. Lesser of two evils zeg maar; want ik denk dat de schade veel groter is als je telkens maar naar lockdowns gaat grijpen. Of hopen dat je het onder controle krijgt met de zoveelste booster, of micro manage regels.

En als je al met lockdowns wil gaan werken; richt je dan vooral op de zaken waar het ook echt effect geeft. Zodat we zo snel mogelijk weer alles kunnen openen. Voor de zoveelste keer de horeca dicht gooien of de winkels sluiten doet gewoon niet voldoende. We weten allemaal waar de problemen zitten; we willen het alleen niet benoemen.
Daaayum son. Ooit een carriére in de politiek overwogen? :D
pi_202245524
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Uh, nou ja, wat je dan doen is meerdere golven nemen. We kunnen ook een grote golf nemen.
Er moet in elk geval iets gebeuren, je kan er ook voor kiezen om door die muur heen te knallen, zure appel opvreten etc maar dan is het wel goed dat de burgers en lokale autoriteiten daarop nu al voorbereid worden.

Niet dat er straks ineens geen ambulances meer kunnen komen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')