21%quote:
Ik kreeg diabetes door hier naar te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens, de cijfers boeien me eigenlijk geen kut vandaag
Het weekend staat voor de deur. Lekker man.
Geen zin in moeilijke woorden, dus vandaag:
Een Extravaganza taart. Lekker je een suiker coma vreten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, crisisstand ja. Wat dacht jij dat er gaat gebeuren rondom die ziekenhuizen. Of bij mensen thuis als de ambulance iemand niet meeneemt? Zou dat misschien wel eens agressief kunnen worden?quote:
Gast wat denk je. Als het echt gevaarlijk gaat worden en iedereen gaat tegenstribbelen dan moet je gewoon teruggrijpen op autoritaire maatregelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De voorzitter veiligheidsregio gaat het ziekenhuis runnen? Ik zou hem veel succes wensen en lekker op de bank gaan zitten.
Met z’n executive orders
We stijgen overigens nog steeds consistent in het weekgemiddelde met 0,5 procentpunt per dag. Dus het aantal positieve testen is gisteren wellicht wel rond de 24 - 25% geweest (1 op de 4). Aiaiaiquote:
Gebeurt niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, crisisstand ja. Wat dacht jij dat er gaat gebeuren rondom die ziekenhuizen. Of bij mensen thuis als de ambulance iemand niet meeneemt? Zou dat misschien wel eens agressief kunnen worden?
Je gaat een groep hebben die niet meer wil werken, zeker in de beroepen met een verhoogd risico, zoals politieagenten. Je krijgt een hele vervelende dynamiek.
Maar 4 zijn het niet!quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Pff 1 op de 5 die getest wordt is gewoon positief
Een ziekenhuis is geen militaire organisatie. Wat niet kan dat kan niet, wat ga je doen? De directie ontslaan? Lijkt me top midden in een crisis.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast wat denk je. Als het echt gevaarlijk gaat worden en iedereen gaat tegenstribbelen dan moet je gewoon teruggrijpen op autoritaire maatregelen.
Zie het als een generaal die eindeloos staat te bakkeleien over dat het niet kan en moeilijk wordt. Op een goed moment dan krijg je gewoon de order om het te gaan cheffen vanuit de hogere structureren. Die kant gaan we in de zorg ook op.
We hebben inmiddels een datavertraging van 4000 ouder dan 5 dagen, eigenlijk wel beetje treurig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:16 schreef TheRabbitEars het volgende:
21.000 zonder nameldingen voor het eerst sinds zondag = beetje balen
Ongeveer 1 op de 100 mensen heeft nu covid? Nouja is naar de teststraat gegaan om positief te testenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Richting 150k besmettingen deze week (en dan mis je er dus nog een hele boel door capaciteitsproblemen).
Ik vraag me vooral af wat die andere 4 allemaal aan het doen zijn en waarom die naar een GGD straat zijn gegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb momenteel ook klachten; laat me verder niet testen, want het voelt gewoon als een normale verkoudheid, ken m'n lichaam wel. Maar zou eigenlijk moeten gaan om die 21% even naar beneden te brengenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Volgende week woensdag en donderdag nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jammer, geen record. We waren zo goed op weg.
dan gaan er toch nog veel mensen voor nietsquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |