quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wuppie doet t voor n pens hoor. N gat is n gat, ook al is t de navel
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Je hebt dinsdag niet gekeken? Toen stond ze gedurende 6/7 legs lang tegen 111 te speren. Das langer dan de set van Ashtonquote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Nu krijg je een ja maar en vervolgens is de conclusie dat poepie toch gelijk heeftquote:Op donderdag 18 november 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.quote:
Frank Ketelbaars jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Morgen Rad des Tijds!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Nee van the Feather krijg je trekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Al mijn honger verdwijnt als ik die Engelse rotkop zie
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is er zo'n specifiek gifje
Er is zelfs een Feyenoord docu over Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.
Ik ga er zonder verwachtingen in.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik echt enorm zin in!
Vermoeiende tokkies.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
STA KLAAR MET UW CODE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ twitter ]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga er zonder verwachtingen in.
Wel een klein beetje het idee van de Grand Slamquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog geraakte spelers thuis zitten.
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.
Wat een enge maatschappij.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Ik sta vierkant achter deze postquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.
Hier ga ik niet aan beginnen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manEn die directeur; Ja ik heb geen keuze
Laffe teringhond dat heb je wel.
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.
Dankjewel Poepzorquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.
Sherrock een nobody noemenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog gerankte spelers thuis zitten.
Nee straks weer een avondklok. Mag ik lekker binnen gaan zitten omdat een paar aso's weigeren zich te laten vaccineren. Echt nul respect voor die keuze hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manEn die directeur; Ja ik heb geen keuze
Laffe teringhond dat heb je wel.
Erg zielig voor die kindertjes dat ze ontzettende mongolen als ouders hebben jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.
Eens, geen COR/POL/NWS hierquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De nieuwe Gwailow is uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog gerankte spelers thuis zitten.
Waarom hap jequote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg zielig voor die kindertjes dat ze ontzettende mongolen als ouders hebben ja
Welnu, darts
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een klein beetje het idee van de Grand Slam
Winter is coming genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor die kinderen hahaha.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor die kinderen hahaha.
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...
Helemaal gestoord.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Scott Waites won de Grand Slam als BDOer HAHAATJES.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnen
Oké Jos.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joe Davis plaatste zich door ruim een jaar geleden van een paar kinderen te winnen. Tjaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...
Eigenlijk meer de Super Cupquote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.
Eredivisiequote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik had het eigenlijk niet over Sherrock. Zij maakt het op het podium wel vaak waar. Al hoewel, ze gooit nu net 90 gemiddeld, en afgelopen duel iets van 92? Maar goed, geen nobody iig. Alleen paar andere jongens wel imo. Als je kijkt naar wie er allemaal thuis zitten.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sherrock een nobody noemen
Graag zelfsquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat je niet elke keer dezelfde gezichten ziet.
Dit zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendinquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.
Daar hebben we de intens lelijke Premier League al voor.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
De winnaar van de Conference Liek speelt tegen de winnaar van de vrouwen cl.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk meer de Super Cup
Krijgen we straks eigenlijk een Super Cup tussen drie teams komende zomer
Dan moet het dak wel eerst open.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.
Om deze post goed te begrijpen is het essentieel of je met "je" "men" bedoelt of je vriendinquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendin
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet het dak wel eerst open.
Ja oke, als dat de insteek is prima. Ook leuk. Dit telt niet mee voor de oom dan? Of dat wel?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.
Komt er niet eerst een kwalificatietoernooi voor zwarten?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om deze post goed te begrijpen is het essentieel of je met "je" "men" bedoelt of je vriendin
O ja. Fordham enzo! Adams...oke oke het is ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja oke, als dat de insteek is prima. Ook leuk. Dit telt niet mee voor de oom dan? Of dat wel?
Vind je het belangrijk dat je vriendin andere gezichten ziet of dat jij andere gezichten ziet was de strekkingquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van
Het niveau is ook hoog in DRTquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van
Fordham is doodquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja. Fordham enzo! Adams...oke oke het is ook wel weer leuk.
Dit neigt naar stokenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar even... Er wordt dus geklaagd hier omdat Sherrock meedoet?
Is GwaiLow een vrouwenhater?
Ze zit sowieso dicht bij een tourkaart, want WK geld komt er nog bij. Daar is ze ook voor geplaatst. Dat is samen al 30K ongeveer.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepen
Nee joh, die van mij komt de keuken niet uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind je het belangrijk dat je vriendin andere gezichten ziet of dat jij andere gezichten ziet was de strekking
Maar als je het uitlegt is het nooit zo leuk
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit neigt naar stoken
Bad is warm genoeg
Ideaalquote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee joh, die van mij komt de keuken niet uit.
Als ze van Pieter wint gaat ze al naar plek 59 virtueel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepen
@fetX @Zipportal @Dr_Flash @enginequote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ja dit compenseert wel enigszins
Hebben we een lijstje van mensen die morgen bij de koffieautomaat voor een verrassing komen
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt er niet eerst een kwalificatietoernooi voor zwarten?
In de eigen keukenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ja dit compenseert wel enigszins
Hebben we een lijstje van mensen die morgen bij de koffieautomaat voor een verrassing komen
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:fetx @:zipportal @:dr_flash @:engine
Niet per se.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnen
Je ziet mogelijkheden voor Toon?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt mee. 27.500 pond nu, plek 86 op de geschoonde ranglijst na t wk. Ashton staat met 35.500 een stuk hoger maar die heeft er 2 jaar over mogen doen. Fallon is alles weer kwijt na dit jaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zit sowieso dicht bij een tourkaart, want WK geld komt er nog bij. Daar is ze ook voor geplaatst. Dat is samen al 30K ongeveer.
Ik gun het haar van harte, denk dat ze meer potten breekt dan Ashton.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WK rondje winnen dan zit ze er al kortbij.
Rai Vloet incoming.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ziet mogelijkheden voor Toon?
Qua niveau ontloopt het elkaar weinig. Ashton veel meer gewonnen natuurlijk. Alleen beetje podiumvrees lijkt wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het haar van harte, denk dat ze meer potten breekt dan Ashton.
Rai zelf.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zat die gast achter het stuur of die maat ?
Volgens die maat reed hij "zeker niet". Vloet heeft gewoon een Kluivertje gedaan dusquote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ashton is wel vies oudquote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua niveau ontloopt het elkaar weinig. Ashton veel meer gewonnen natuurlijk. Alleen beetje podiumvrees lijkt wel.
Maarja teveel gedronken dat kunnen ook 2,5 biertjes zijn zeg maar. Dronken als in stomdronken dat zal wel niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.
Ghehehe.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar even... Er wordt dus geklaagd hier omdat Sherrock meedoet?
Is GwaiLow een vrouwenhater?
Ik weet niet wat debieler is eigenlijk, in die staat achter het stuur stappen of er nuchter naast gaan zittenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bierquote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat debieler is eigenlijk, in die staat achter het stuur stappen of er nuchter naast gaan zitten
Dat zou ook al enorm dom zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maarja teveel gedronken dat kunnen ook 2,5 biertjes zijn zeg maar. Dronken als in stomdronken dat zal wel niet.
Ik drink sowieso helemaal niet, dusja. Schouderklopje voor mijzelf allen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ook al enorm dom zijn.
Ook dan vind ik het ontzettend debiel gedrag om achter het stuur te stappenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bier
Jij post hier nuchter?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik drink sowieso helemaal niet, dusja. Schouderklopje voor mijzelf allen.
Je bent toch niet van de verkeerde kant Edgar?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die indruk wek je nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mongolen die met alcohol op achter het stuur gaan rijden moeten ze opknopen. Mongolen die dan ook nog eens 180 km/h over de snelweg rijden mogen ze in een vat zoutzuur dompelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bier
Eens. Straks gaan ze het drinken net zo aanpakken als het roken. Al die deugertjes die weleens een drankje doen gaan dan schuimen genot GENIETEN. Juist die mensen die altijd afgeven op rokers, obesitas etc etc. GENOT.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dan vind ik het ontzettend debiel gedrag om achter het stuur te stappen
Al helemaal als je kennelijk een nuchtere vriend bij je hebt
Vertel je dit ons, omdat je dat ook aan je vrouw vertelt?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje snuif. Jij wekte wel de indruk dat je dronk, moderatorschap meteen kwijt ripquote:
Kluivert @Calandquote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Rai Vloet en Promes zitten in de auto. Wie rijdt er?
Waarom heeft Promes een mes bij zich als hij auto gaat rijden?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Maar dat heb ik zelf gedaanquote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje snuif. Jij wekte wel de indruk dat je dronk, moderatorschap meteen kwijt ripAltijd tegen mij
Patrick Kluivertquote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom stel je zulke mokerdomme vragen Edgar?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom heeft Promes een mes bij zich als hij auto gaat rijden?
Tegenwoordig pontjesbaasquote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat de zoon van lulautomaat
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens. Straks gaan ze het drinken net zo aanpakken als het roken. Al die deugertjes die weleens een drankje doen gaan dan schuimen genot GENIETEN. Juist die mensen die altijd afgeven op rokers, obesitas etc etc. GENOT.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit een mandarijn te pellen, maar dat velletje is zo strak dat het mij doet denken aan het velletje bij mn nichtje van 7
Ik drink sowieso alleen nog maar bier van 5 euroquote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flesje bier straks 5 euro GENOT. Zweden 2.0 genot.
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft al wat ontsluiting, maar mn nichtje niet kan ik je vertellen Jos hahaha
Dan verhuis ik naar Friesland.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zuup'n bij @maxi-musquote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan verhuis ik naar Friesland.
Eigen drank stoken in een bierschuur.
Schoonpa moest voor werk naar Scandinavie. In cafe gewoon 5 a 10 euro en alles daartussen voor simpel bier GENOT. Die kon wel jankenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink sowieso alleen nog maar bier van 5 euroDikke stouts allemaal.
wtfquote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zit een mandarijn te pellen, maar dat velletje is zo strak dat het mij doet denken aan het velletje bij mn nichtje van 7
Dat zal wel meevallen...kratje Aldi-pils kost nu amper 7 euro.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tijd om even uit te loggen waarde vrind.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft al wat ontsluiting, maar mn nichtje niet kan ik je vertellen Jos hahaha
Nog wel ja. PROCES HANS PROCES.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen...kratje Aldi-pils kost nu amper 7 euro.
https://www.aldi.nl/merke(...)302-1-0.article.html
Niet een paar dagen zonder drank kunnenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoonpa moest voor werk naar Scandinavie. In cafe gewoon 5 a 10 euro en alles daartussen voor simpel bier GENOT. Die kon wel janken
Per dm vragen om deze grapjesquote:Op donderdag 18 november 2021 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijd om even uit te loggen waarde vrind.
Bij een beetje bedrijf kun je dat gewoon declareren.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schoonpa moest voor werk naar Scandinavie. In cafe gewoon 5 a 10 euro en alles daartussen voor simpel bier GENOT. Die kon wel janken
Er komen tribunalen, jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Paar maanden joh.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet een paar dagen zonder drank kunnen
Patrick.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Bedenk even dat Poepzor net vader isquote:Op donderdag 18 november 2021 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tijd om even uit te loggen waarde vrind.
D66 rechters? Die vinden dit keurig gedrag namelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er komen tribunalen, jouw tijd komt nog wel
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Per dm vragen om deze grapjesStop even met deze act.
Nog niet! Tijdens WK!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedenk even dat Poepzor net vader is
Volgende maand joh. Nu ik eraan denk, dure dingies allemaal neef.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedenk even dat Poepzor net vader is
In Zweden is de alcohol nauwelijks duurder dan in NL. Iets met klok & klepel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Zweden en Finland. Voordeel van die prijzen is wel dat een dikke stout ongeveer hetzelfde kost als een pils. Altijd leuk je declaratie inleverenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekkende tepels genot. Tepelklemmen er op en gaan.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgende maand joh. Nu ik eraan denk, dure dingies allemaal neef.
Over een maand dus ook niet meerquote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
Poepz0r drinkt niet maar hij snuift wel.
Dieptriest. Die bijrijder was nog nuchter ook... Mag hopen dat ze Heracles hem ontslaat en dat hij mag brommen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien dat Rai weer kan voetballen als Sjon Stegemans een nieuwe club heeft.
Alleen sterke drank is er fors duurder toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Zweden is de alcohol nauwelijks duurder dan in NL. Iets met klok & klepel.
In Finland zeker niet. Wel duurder dusquote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In Zweden is de alcohol nauwelijks duurder dan in NL. Iets met klok & klepel.
Natuurlijk wel. Je leven stopt nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over een maand dus ook niet meer
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit ik er dan ook zo bij (2de post filmpje) ?
https://www.instagram.com/p/CVpZvaZlzWl/
Gewoon meegeven aan de kerstman die weet er wel raad mee. Ouwe dibbes.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgende maand joh. Nu ik eraan denk, dure dingies allemaal neef.
Zelfs dat viel me 100% mee. Bij de systembolaget was een 1L fles martini 11,50 of zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen sterke drank is er fors duurder toch?
Pornoster Bianca Dark wil snel rijles bij rijschool 69quote:
Stukje episiotomiequote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekkende tepels genot. Tepelklemmen er op en gaan.
Je bent er toch wel bij tijdens het WK? Wat moeten we zonder je smeerpijperij?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je leven stopt nietWel de bankrekening, rip
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zit ik er dan ook zo bij (2de post filmpje) ?
https://www.instagram.com/p/CVpZvaZlzWl/
Ik neem 3 maanden vakantie ouwe geilneef.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent er toch wel bij tijdens het WK? Wat moeten we zonder je smeerpijperij?
Bianca Darkquote:Op donderdag 18 november 2021 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pornoster Bianca Dark wil snel rijles bij rijschool 69
LEKKER SCHAKELEN. ZET HEM EENS LEKKER IN ZIJN VIER.
https://www.poldertube.nl(...)es-bij-rijschool-69/
Maar Martini is geen sterke drank.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zelfs dat viel me 100% mee. Bij de systembolaget was een 1L fles martini 11,50 of zo.
Kan ook een van die landen geweest zijn ja. Er lag sneeuw.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:43 schreef Doevelaer het volgende:
Denemarke en Noorwegen zijn een stuk duurder dan Zweden
Touchéquote:Op donderdag 18 november 2021 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Martini is geen sterke drank.
Lekker man. En wie maakt dan de wasknijpers in Nederland?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem 3 maanden vakantie ouwe geilneef.
Ik heb een miljoenenpubliek. Ik ben een coach op Linkedin. #verbinden #dewijkeninquote:Op donderdag 18 november 2021 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man. En wie maakt dan de wasknijpers in Nederland?
Je bent een kanjer!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een miljoenenpubliek. Ik ben een coach op Linkedin. #verbinden #dewijkenin
Gerrie geweldige speler, maar heel vaak onsportief. Ik herinner mij incidenten met Taylor, Barney, Lewis enz enz. Telkens bleek dat er niks aan de hand was.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Qua lichtgeraaktheid tijdens wedstrijden is Gerrie nog erger dan mijn vader.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb een miljoenenpubliek. Ik ben een coach op Linkedin. #verbinden #dewijkenin
Was jouw vader niet voor Feyenoord?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Qua lichtgeraaktheid tijdens wedstrijden is Gerrie nog erger dan mijn vader.
#omdenkenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jouw vader niet voor Feyenoord?
Stukje bombardement.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Rustig terug op weg.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is wel een van betere Maikol van afgelopen tijd
MvG geeft hem dalijk een stomp op zijn kanus genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Geen handje geven genot op het einde.
@:dr-flash ligt al in bed (lol)
Vlaggetjesjuicher en voor Feyenoord. We hoeven Freud er niet bij te halen toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Gerrie lijkt vooral alleen z'n best te willen doen op het wkquote:Op donderdag 18 november 2021 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gerrie geweldige speler, maar heel vaak onsportief. Ik herinner mij incidenten met Taylor, Barney, Lewis enz enz. Telkens bleek dat er niks aan de hand was.
Als we dat werk op de bingo zetten kunnen we die hele editie een keer of 6 spelenquote:
Stond er vorig jaar op toch?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als we dat werk op de bingo zetten kunnen we die hele editie een keer of 6 spelen
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NeeJa.
Maxi-mus heeft moeite met lezen.
Dat krijg ik vaker te horen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het was het wachten wel waard maar ik vond dit toch een tegenvallende avond.
Wel fapje kunnen zetten tijdens Sherrock.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb achteraf gezien gelukkig de eerste 2 gemist.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Puur genotquote:Op donderdag 18 november 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Gerwyn Price v Jonny Clayton
James Wade v Rob Cross
Peter Wright v Fallon Sherrock
Michael van Gerwen v Michael Smith
Word hier toch wel blij van.
Alleen die 3e is niks. 1e wel het tofst.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
Gerwyn Price v Jonny Clayton
James Wade v Rob Cross
Peter Wright v Fallon Sherrock
Michael van Gerwen v Michael Smith
Word hier toch wel blij van.
MvG Smith ook genot. Stukje snel spel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen die 3e is niks. 1e wel het tofst.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 01:34 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-een-kronkel-zn-kop
Kronkel in de kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |