quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wuppie doet t voor n pens hoor. N gat is n gat, ook al is t de navel
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Je hebt dinsdag niet gekeken? Toen stond ze gedurende 6/7 legs lang tegen 111 te speren. Das langer dan de set van Ashtonquote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Nu krijg je een ja maar en vervolgens is de conclusie dat poepie toch gelijk heeftquote:Op donderdag 18 november 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.quote:
Frank Ketelbaars jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Morgen Rad des Tijds!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Nee van the Feather krijg je trekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Al mijn honger verdwijnt als ik die Engelse rotkop zie
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is er zo'n specifiek gifje
Er is zelfs een Feyenoord docu over Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.
Ik ga er zonder verwachtingen in.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik echt enorm zin in!
Vermoeiende tokkies.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
STA KLAAR MET UW CODE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ twitter ]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ga er zonder verwachtingen in.
Wel een klein beetje het idee van de Grand Slamquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog geraakte spelers thuis zitten.
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.
Wat een enge maatschappij.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Ik sta vierkant achter deze postquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.
Hier ga ik niet aan beginnen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manEn die directeur; Ja ik heb geen keuze
Laffe teringhond dat heb je wel.
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laten we deze discussie niet voeren hier. DRT is een warm bad. Ook voor mongolen zonder vaccin.
Dankjewel Poepzorquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij je moeder.
Sherrock een nobody noemenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog gerankte spelers thuis zitten.
Nee straks weer een avondklok. Mag ik lekker binnen gaan zitten omdat een paar aso's weigeren zich te laten vaccineren. Echt nul respect voor die keuze hier.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die met de codes? Klopt helemaal ouwe reus. Gaat toch nergens over manEn die directeur; Ja ik heb geen keuze
Laffe teringhond dat heb je wel.
Erg zielig voor die kindertjes dat ze ontzettende mongolen als ouders hebben jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.
Eens, geen COR/POL/NWS hierquote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De nieuwe Gwailow is uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog gerankte spelers thuis zitten.
Waarom hap jequote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg zielig voor die kindertjes dat ze ontzettende mongolen als ouders hebben ja
Welnu, darts
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een klein beetje het idee van de Grand Slam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |