Ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Gisteren was er amper praattijd, waarom nu ineens wel?
Zijn tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die Servische Oostenrijker is in zijn eentje verantwoordelijk voor 2 (twee) wereldoorlogen.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.
David Irving vindt dit leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:
Jazeker, tegen Gerrie.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Is het hierna sloopkogelgenot?
Hallo Leo Linedance.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Is het hierna sloopkogelgenot?
User @onlogisch ook?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Elke downie kan tegenwoordig een 11 en 12 darter gooien Zjak.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft die stinkhoer al OnlyFans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zie @onlogisch dat niet doenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Elke downie kan tegenwoordig een 11 en 12 darter gooien Zjak.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]Indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn smerige wezens.U MAD?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ontstaan door darteritus als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een intense haat jegens de worp van Suljovic.
Terwijl hij jou een ontzettende koning vindtquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Even denk hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ontstaan door darteritus als ik mij niet vergis
Misschien brengt dit wat begrip
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nou moet ik nog langer wakker blijven
Heb dat ook bij Clemens en Vinnyquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik zal het aan haar manager doorgeven.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef fetX het volgende:
Langzaamaan begin ik toch fan te worden van Sherrock.
Die smerige kamelentong van Fat Vinnyquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb dat ook bij Clemens en Vinny
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt nog smerig ook.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Twee craquottes gesmeerd met pindakaas en daar bovenop een lapje kaas. #viesdik
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf neefquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hemels voer. Echt waar.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Picsquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat er mensen met Parkinson zij met een rustigerer worpquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die smerige kamelentong van Fat Vinny
Lekker ouwe.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
niffa plsquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wel naturel hé pik, geen volkorenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ouwe.
craquottes op de lijst voor de boodschappenbus.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Van_Poppel heeft liever oliebollen met mayo.
Immerdedikstebobquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een Subway broodje op.
Of gehaktballen met mosterd.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
mooie vliegende kakaids. Morgen weer werken. Heb de hele dag al het idee dat het vrijdag isquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit gaat diep in de nacht worden.
oh ja sorry baasquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel naturel hé pik, geen volkoren
Dat is pas wtfquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even het WK livetopic teruglezen, ergens staat diequote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Gehaktbal knoflooksaus @DJMOquote:
Ik heb dit ooit wel gegetenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Een keer gegeten en dat houd ik zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vond lang, lang geleden de komkommervariant wel lekker.
Ik werk niet bij de GGD.quote:
Kiwi met schil eten? Dat was @GGMMquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?
Als in ook de schil etenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten? Dat was @:ggmm
Nu heb je frikandel speciaal smaak.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenen
ja is veel makkelijker dan dat gelepel gekutquote:
@GGMM is met afstand de beste FA. Als hij een vrouw was zou ik ‘m pijpen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten? Dat was @:ggmm
Voedsel en warenautoriteit is opgericht door nazi's.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenen
Sowquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM is met afstand de beste FA. Als hij een vrouw was zou ik ‘m pijpen.
@:wereldgozer
Heel erg apartquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is veel makkelijker dan dat gelepel gekut
Ik denk niet dat @GGMM het erg vindt als je het gewoon als man doet hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
schijnt ook beregezond te zijn. En die haartjes heb je helemaal geen last van hoorquote:
Dat zei je moeder ookquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schijnt ook beregezond te zijn. En die haartjes heb je helemaal geen last van hoor
Lees nog eens. Best of both worlds genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm het erg vindt als je het gewoon als man doet hoor
Voor een Mars gaat hij akkoordquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In dit warme bad ga ik je even niet tegenspreken. Doe lekker wat je wil!quote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jumbo pizza met grote stukken worstenbroodjequote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb je frikandel speciaal smaak.
Oh sorry bowaquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees nog eens. Best of both worlds genot.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef DJMO het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet. De stok ligt in quarantaine.Wens @DJMO hier beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dapper geprobeerd even goedquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook
Ik dacht daar anders over
NVWA keurt ook speeltoestellen enzo héquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voedsel en warenautoriteit is opgericht door nazi's.
Sandwich spread is mensonterend belegquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Vooral niet als je dan ook nog twaalf jaar bent.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm het erg vindt als je het gewoon als man doet hoor
quote:
Als dat het is valt het wel meequote:Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef fetX het volgende:
We kunnen een plekje vrijhouden bij de Brienenoord als dit zo doorgaat.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat het is valt het wel mee
De geschiedenis heeft geleerd dat je boze Oostenrijkers kort moet houden
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh sorry bowa
Dacht ik net een leuk grapje te hebben
Archergodquote:Op donderdag 18 november 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Warm bad allen.
Dit krijgt ze gewoon cadeau.quote:
Ik vindt het ongepast dat je @GGMM hier als pedo wegzet. Bovendien roddelen wij hier niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vooral niet als je dan ook nog twaalf jaar bent.
[..]
Troep.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Morgen BLACKED friday onzin.
Dat u het weet.
hoop dat alle mensen die daaraan meedoen corona oplopenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Ik krijg weer echt zin om het Nattekat gifje te plaatsen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas echt publiek.
LANGWEILIGE LANGWEILIGE TISCHE!
Enorm zin in de grote verontwaardiging op twitter bij drukke winkelstraten.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Volgende week ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Dat duurt nog een weekquote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Toen zaten ze ook al in Bierhallen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas echt publiek.
LANGWEILIGE LANGWEILIGE TISCHE!
Stukje verder in dat artikelquote:Op donderdag 18 november 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
‘Fietsterrorist’ rijdt met opzet e-bikers omver: ‘Ik sleur je van je fiets af en breek je beide benen’
De Leersummer die met opzet twee e-bikers omver zou hebben gereden, heeft helemaal geen hekel aan elektrische fietsers, zegt hij. Volgens justitie is de man niets minder dan een ‘fietsterrorist’.
Richard Hoving 18-11-21, 17:30
,,Als ik je nog een keer harder dan 30 kilometer per uur uur zie rijden, sleur ik je van je fiets af en breek ik je beide benen zodat je nooit meer kan lopen.’’ De dreigementen die e-bikers naar het hoofd krijgen geslingerd, liegen er niet om, begin 2019 op de Arnhemse Bovenweg tussen Driebergen en Zeist.
@:coco
https://www.ad.nl/binnenl(...)eide-benen~a119b149/
-mooi geweest weer-quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg weer echt zin om het Nattekat gifje te plaatsen.
Helemaal terecht dit. Voor figuren op speedpedelacs mogen een verkeersbord kussen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
‘Fietsterrorist’ rijdt met opzet e-bikers omver: ‘Ik sleur je van je fiets af en breek je beide benen’
De Leersummer die met opzet twee e-bikers omver zou hebben gereden, heeft helemaal geen hekel aan elektrische fietsers, zegt hij. Volgens justitie is de man niets minder dan een ‘fietsterrorist’.
Richard Hoving 18-11-21, 17:30
,,Als ik je nog een keer harder dan 30 kilometer per uur uur zie rijden, sleur ik je van je fiets af en breek ik je beide benen zodat je nooit meer kan lopen.’’ De dreigementen die e-bikers naar het hoofd krijgen geslingerd, liegen er niet om, begin 2019 op de Arnhemse Bovenweg tussen Driebergen en Zeist.
@:coco
https://www.ad.nl/binnenl(...)eide-benen~a119b149/
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou gelijk afgeschoten worden bij een SS-keuring .
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou gelijk afgeschoten worden bij een SS-keuring .
Bij BDO brengen ze tenminste nog breinaalden meequote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Dit is stiller dan bij de BDO hoor
Hallo.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:01 schreef svann het volgende:
*naar darts zapt
Zo! Sherrock gaat goed!
Mensur is een underdog darterquote:
Ik sta ook stand-by voor schoolzaken.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Hoorden jullie die gast ook BEND OVER roepen toen ze haar pijl op ging rapen
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Dit is stiller dan bij de BDO hoor
Jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Was Mussert ook vies dik of gewoon een Brabander?
Dat gaat vaak samen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Was Mussert ook vies dik of gewoon een Brabander?
Als je die make-up wegpoetst blijft er een gezicht vol acne overquote:Op donderdag 18 november 2021 23:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Fallon gaat vanavond weer lekker neuken.
Even juichen voor Fallonquote:Op donderdag 18 november 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta ook stand-by voor schoolzaken.
Laat Davy het niet horenquote:
Ik ga er ook niet in nuchtere toestand op liggen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je die make-up wegpoetst blijft er een gezicht vol acne over
Korte nacht slaap gehad dus ben sowieso al naar de tering.quote:
Lekker interessant. Een gat is een gat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een gat met mieren blijft een gat met mierenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker interessant. Een gat is een gat.
Een hartslag is op zich ook nog wel belangrijk hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker interessant. Een gat is een gat.
Nou, nou...quote:Op donderdag 18 november 2021 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denk dat de boswachter zn pik voor een lijk ook niet omdraaitquote:Op donderdag 18 november 2021 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Een hartslag is op zich ook nog wel belangrijk hoor.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Een hartslag is op zich ook nog wel belangrijk hoor.
Wuppie doet t voor n pens hoor. N gat is n gat, ook al is t de navelquote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, nou...
Over al die uitgezakte pensen kijk je zeker heen.
Nog maar 20 jaar wachten voor de nieuwe Walking Series Flevopolder allen.quote:
Mad.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Nou, nou...
Over al die uitgezakte pensen kijk je zeker heen.
Tegen de Wright van vandaag welquote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Wright gaat ze niet wegkomen met 90 gemiddeld, maar de kwartfinale halen is überhaupt al waanzinnig.
Nou hoho.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wuppie doet t voor n pens hoor. N gat is n gat, ook al is t de navel
Pieter kwam zelf ook maar net boven de 90 uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen Wright gaat ze niet wegkomen met 90 gemiddeld, maar de kwartfinale halen is überhaupt al waanzinnig.
Wat doe je? Weglopen voor de beste pot. Vuule joodquote:
Ashton gooide op het WK nog bijna 110 gemiddeld een volle setquote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijke partij maar op zich is een kwartfinale voor Fallon al geweldig. En ik blijf erbij: Zjak kan niet meer met droge ogen beweren dat Ashton een betere darter is. Op de vloer misschien, maar ja daar deed White t tot anderhalf jaar geleden ook top, en die hebben we ook nooit de beste genoemd.
Pak ze maar aan!!!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal voor homo's, het is net 23:00 uur geweest.
Dit neem je terug!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat doe je? Weglopen voor de beste pot. Vuule jood
En ze verloor van Jantje Dekker en Adam Hunt.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ashton gooide op het WK nog bijna 110 gemiddeld een volle set
Je hebt niks te willen cuck.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet opwindend.
Het is niet te geloven hier zeg.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal voor homo's, het is net 23:00 uur geweest.
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze verloor van Jantje Dekker en Adam Hunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |