Als in ook de schil etenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten? Dat was @:ggmm
Nu heb je frikandel speciaal smaak.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenen
ja is veel makkelijker dan dat gelepel gekutquote:
@GGMM is met afstand de beste FA. Als hij een vrouw was zou ik ‘m pijpen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten? Dat was @:ggmm
Voedsel en warenautoriteit is opgericht door nazi's.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenen
Sowquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM is met afstand de beste FA. Als hij een vrouw was zou ik ‘m pijpen.
@:wereldgozer
Heel erg apartquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is veel makkelijker dan dat gelepel gekut
Ik denk niet dat @GGMM het erg vindt als je het gewoon als man doet hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
schijnt ook beregezond te zijn. En die haartjes heb je helemaal geen last van hoorquote:
Dat zei je moeder ookquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schijnt ook beregezond te zijn. En die haartjes heb je helemaal geen last van hoor
Lees nog eens. Best of both worlds genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm het erg vindt als je het gewoon als man doet hoor
Voor een Mars gaat hij akkoordquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In dit warme bad ga ik je even niet tegenspreken. Doe lekker wat je wil!quote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jumbo pizza met grote stukken worstenbroodjequote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb je frikandel speciaal smaak.
Oh sorry bowaquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees nog eens. Best of both worlds genot.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef DJMO het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet. De stok ligt in quarantaine.Wens @DJMO hier beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Dapper geprobeerd even goedquote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook
Ik dacht daar anders over
NVWA keurt ook speeltoestellen enzo héquote:Op donderdag 18 november 2021 22:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voedsel en warenautoriteit is opgericht door nazi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |