Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Van_Poppel heeft liever oliebollen met mayo.
Even het WK livetopic teruglezen, ergens staat diequote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Gehaktbal knoflooksaus @DJMOquote:
Ik heb dit ooit wel gegetenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Een keer gegeten en dat houd ik zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vond lang, lang geleden de komkommervariant wel lekker.
Ik werk niet bij de GGD.quote:
Kiwi met schil eten? Dat was @GGMMquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?
Als in ook de schil etenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Kiwi met schil eten? Dat was @:ggmm
Nu heb je frikandel speciaal smaak.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |