niffa plsquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Twee craquottes gesmeerd met pindakaas en daar bovenop een lapje kaas. #viesdik
Wel naturel hé pik, geen volkorenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ouwe.
craquottes op de lijst voor de boodschappenbus.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Van_Poppel heeft liever oliebollen met mayo.
Immerdedikstebobquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een Subway broodje op.
Of gehaktballen met mosterd.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
mooie vliegende kakaids. Morgen weer werken. Heb de hele dag al het idee dat het vrijdag isquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit gaat diep in de nacht worden.
oh ja sorry baasquote:Op donderdag 18 november 2021 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wel naturel hé pik, geen volkoren
Dat is pas wtfquote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even het WK livetopic teruglezen, ergens staat diequote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Oliebollen met mayo? Dit vraagt eigenlijk om een topic, maar hier heb ik even geen zin in.
Gehaktbal knoflooksaus @DJMOquote:
Ik heb dit ooit wel gegetenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Een keer gegeten en dat houd ik zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Vroegah had je ook tonijn en zalm smaak. Die waren ineens verdwenenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vond lang, lang geleden de komkommervariant wel lekker.
Ik werk niet bij de GGD.quote:
Kiwi met schil eten? Dat was @GGMMquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kwam dat kiwi-verhaal vandaan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |