quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn smerige wezens.U MAD?
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ontstaan door darteritus als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik heb een intense haat jegens de worp van Suljovic.
Terwijl hij jou een ontzettende koning vindtquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Even denk hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ontstaan door darteritus als ik mij niet vergis
Misschien brengt dit wat begrip
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nou moet ik nog langer wakker blijven
Heb dat ook bij Clemens en Vinnyquote:Op donderdag 18 november 2021 22:35 schreef Coco het volgende:
Ik zal het aan haar manager doorgeven.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef fetX het volgende:
Langzaamaan begin ik toch fan te worden van Sherrock.
Die smerige kamelentong van Fat Vinnyquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb dat ook bij Clemens en Vinny
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn tijd komt nog wel. Er komen tribunalen.
Klinkt nog smerig ook.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Twee craquottes gesmeerd met pindakaas en daar bovenop een lapje kaas. #viesdik
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf neefquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hemels voer. Echt waar.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Picsquote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk dat er mensen met Parkinson zij met een rustigerer worpquote:Op donderdag 18 november 2021 22:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die smerige kamelentong van Fat Vinny
Lekker ouwe.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |