Sandwich spread is mensonterend belegquote:Op donderdag 18 november 2021 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ken trouwens niemand die net als ik Sandwich Spread eetToch ligt dit product al decennia lang in de winkels. Welke smulpaap hier wil ook een SS tatoeage?
Vooral niet als je dan ook nog twaalf jaar bent.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:ggmm het erg vindt als je het gewoon als man doet hoor
quote:
Als dat het is valt het wel meequote:Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef fetX het volgende:
We kunnen een plekje vrijhouden bij de Brienenoord als dit zo doorgaat.
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat het is valt het wel mee
De geschiedenis heeft geleerd dat je boze Oostenrijkers kort moet houden
quote:Op donderdag 18 november 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh sorry bowa
Dacht ik net een leuk grapje te hebben
Archergodquote:Op donderdag 18 november 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Warm bad allen.
Dit krijgt ze gewoon cadeau.quote:
Ik vindt het ongepast dat je @GGMM hier als pedo wegzet. Bovendien roddelen wij hier niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Vooral niet als je dan ook nog twaalf jaar bent.
[..]
Troep.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Morgen BLACKED friday onzin.
Dat u het weet.
hoop dat alle mensen die daaraan meedoen corona oplopenquote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Ik krijg weer echt zin om het Nattekat gifje te plaatsen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas echt publiek.
LANGWEILIGE LANGWEILIGE TISCHE!
Enorm zin in de grote verontwaardiging op twitter bij drukke winkelstraten.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Volgende week ja.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Dat duurt nog een weekquote:Op donderdag 18 november 2021 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dat u het weet.
Toen zaten ze ook al in Bierhallen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas echt publiek.
LANGWEILIGE LANGWEILIGE TISCHE!
Stukje verder in dat artikelquote:Op donderdag 18 november 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
‘Fietsterrorist’ rijdt met opzet e-bikers omver: ‘Ik sleur je van je fiets af en breek je beide benen’
De Leersummer die met opzet twee e-bikers omver zou hebben gereden, heeft helemaal geen hekel aan elektrische fietsers, zegt hij. Volgens justitie is de man niets minder dan een ‘fietsterrorist’.
Richard Hoving 18-11-21, 17:30
,,Als ik je nog een keer harder dan 30 kilometer per uur uur zie rijden, sleur ik je van je fiets af en breek ik je beide benen zodat je nooit meer kan lopen.’’ De dreigementen die e-bikers naar het hoofd krijgen geslingerd, liegen er niet om, begin 2019 op de Arnhemse Bovenweg tussen Driebergen en Zeist.
@:coco
https://www.ad.nl/binnenl(...)eide-benen~a119b149/
-mooi geweest weer-quote:Op donderdag 18 november 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik krijg weer echt zin om het Nattekat gifje te plaatsen.
Helemaal terecht dit. Voor figuren op speedpedelacs mogen een verkeersbord kussen.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
‘Fietsterrorist’ rijdt met opzet e-bikers omver: ‘Ik sleur je van je fiets af en breek je beide benen’
De Leersummer die met opzet twee e-bikers omver zou hebben gereden, heeft helemaal geen hekel aan elektrische fietsers, zegt hij. Volgens justitie is de man niets minder dan een ‘fietsterrorist’.
Richard Hoving 18-11-21, 17:30
,,Als ik je nog een keer harder dan 30 kilometer per uur uur zie rijden, sleur ik je van je fiets af en breek ik je beide benen zodat je nooit meer kan lopen.’’ De dreigementen die e-bikers naar het hoofd krijgen geslingerd, liegen er niet om, begin 2019 op de Arnhemse Bovenweg tussen Driebergen en Zeist.
@:coco
https://www.ad.nl/binnenl(...)eide-benen~a119b149/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |