quote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet het dak wel eerst open.
Ja oke, als dat de insteek is prima. Ook leuk. Dit telt niet mee voor de oom dan? Of dat wel?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.
Komt er niet eerst een kwalificatietoernooi voor zwarten?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks vanquote:Op donderdag 18 november 2021 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Om deze post goed te begrijpen is het essentieel of je met "je" "men" bedoelt of je vriendin
O ja. Fordham enzo! Adams...oke oke het is ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnen
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja oke, als dat de insteek is prima. Ook leuk. Dit telt niet mee voor de oom dan? Of dat wel?
Vind je het belangrijk dat je vriendin andere gezichten ziet of dat jij andere gezichten ziet was de strekkingquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van
Het niveau is ook hoog in DRTquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van
Fordham is doodquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja. Fordham enzo! Adams...oke oke het is ook wel weer leuk.
Dit neigt naar stokenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar even... Er wordt dus geklaagd hier omdat Sherrock meedoet?
Is GwaiLow een vrouwenhater?
Ze zit sowieso dicht bij een tourkaart, want WK geld komt er nog bij. Daar is ze ook voor geplaatst. Dat is samen al 30K ongeveer.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepen
Nee joh, die van mij komt de keuken niet uit.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind je het belangrijk dat je vriendin andere gezichten ziet of dat jij andere gezichten ziet was de strekking
Maar als je het uitlegt is het nooit zo leuk
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit neigt naar stoken
Bad is warm genoeg
Ideaalquote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee joh, die van mij komt de keuken niet uit.
Als ze van Pieter wint gaat ze al naar plek 59 virtueel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel. Sherrock kan door de finale te winnen een tourkaart binnenslepen
@fetX @Zipportal @Dr_Flash @enginequote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ja dit compenseert wel enigszins
Hebben we een lijstje van mensen die morgen bij de koffieautomaat voor een verrassing komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |