Winter is coming genot.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor die kinderen hahaha.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet voor die kinderen hahaha.
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...
Helemaal gestoord.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
STA KLAAR MET UW CODE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ twitter ]
Scott Waites won de Grand Slam als BDOer HAHAATJES.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnen
Oké Jos.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij die vaccins. Gaat om die kindertjes kameraad.
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorheen plaatsten wat lui van de BDO zich door van de lokale bakker te winnen
Joe Davis plaatste zich door ruim een jaar geleden van een paar kinderen te winnen. Tjaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar Sherrock plaatst zich dus voor dit event door van een paar dames te winnen? Oke oke prima verder. Je hoeft natuurlijk ook niet altijd de beste spelers te zien. Alleen dit is wel een groot tv toernooi, dus voelt het wel raar aan...
Eigenlijk meer de Super Cupquote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.
Eredivisiequote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dus dit is vergelijkbaar met de Conference League.
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik had het eigenlijk niet over Sherrock. Zij maakt het op het podium wel vaak waar. Al hoewel, ze gooit nu net 90 gemiddeld, en afgelopen duel iets van 92? Maar goed, geen nobody iig. Alleen paar andere jongens wel imo. Als je kijkt naar wie er allemaal thuis zitten.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sherrock een nobody noemen
Graag zelfsquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat je niet elke keer dezelfde gezichten ziet.
Dit zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendinquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moeten vrouwen meedoen maar die moeten dan wel een vrouwenkwalificatietoernooi krijgen om te kunnen kwalificeren. Logisch toch.
Daar hebben we de intens lelijke Premier League al voor.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
De winnaar van de Conference Liek speelt tegen de winnaar van de vrouwen cl.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk meer de Super Cup
Krijgen we straks eigenlijk een Super Cup tussen drie teams komende zomer
Dan moet het dak wel eerst open.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.
Om deze post goed te begrijpen is het essentieel of je met "je" "men" bedoelt of je vriendinquote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook wel eens tegen mijn vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |