quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt er niet eerst een kwalificatietoernooi voor zwarten?
In de eigen keukenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Ja dit compenseert wel enigszins
Hebben we een lijstje van mensen die morgen bij de koffieautomaat voor een verrassing komen
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk voor Sherrock. Maar zij heeft geen tourcard bemachtigd toch? Op Qschool heeft ze het niet gered? Kwalificeert ze zich dan voor dit toernooi samen met Ashton op een dames event? Blijft er toch gek uitzien dat er een aantal nobody's meedoen terwijl er een aantal hoog gerankte spelers thuis zitten.
quote:Op donderdag 18 november 2021 23:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:fetx @:zipportal @:dr_flash @:engine
Niet per se.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Sherrock van Sneekbait wint dan heeft ze ook een Tourkaart binnen
Je ziet mogelijkheden voor Toon?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
volgend jaar een para-darter op de GSOD. Zolang ie wel maar netjes het kwalificatietoernooi voor paradarters heeft doorlopen.
Valt mee. 27.500 pond nu, plek 86 op de geschoonde ranglijst na t wk. Ashton staat met 35.500 een stuk hoger maar die heeft er 2 jaar over mogen doen. Fallon is alles weer kwijt na dit jaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zit sowieso dicht bij een tourkaart, want WK geld komt er nog bij. Daar is ze ook voor geplaatst. Dat is samen al 30K ongeveer.
Ik gun het haar van harte, denk dat ze meer potten breekt dan Ashton.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WK rondje winnen dan zit ze er al kortbij.
Rai Vloet incoming.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ziet mogelijkheden voor Toon?
Qua niveau ontloopt het elkaar weinig. Ashton veel meer gewonnen natuurlijk. Alleen beetje podiumvrees lijkt wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het haar van harte, denk dat ze meer potten breekt dan Ashton.
Rai zelf.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zat die gast achter het stuur of die maat ?
Volgens die maat reed hij "zeker niet". Vloet heeft gewoon een Kluivertje gedaan dusquote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ashton is wel vies oudquote:Op donderdag 18 november 2021 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua niveau ontloopt het elkaar weinig. Ashton veel meer gewonnen natuurlijk. Alleen beetje podiumvrees lijkt wel.
Maarja teveel gedronken dat kunnen ook 2,5 biertjes zijn zeg maar. Dronken als in stomdronken dat zal wel niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.
Ghehehe.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar even... Er wordt dus geklaagd hier omdat Sherrock meedoet?
Is GwaiLow een vrouwenhater?
Ik weet niet wat debieler is eigenlijk, in die staat achter het stuur stappen of er nuchter naast gaan zittenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hijzelf waarschijnlijk, die maat zegt dat hij nuchter er naast zat.
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bierquote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet wat debieler is eigenlijk, in die staat achter het stuur stappen of er nuchter naast gaan zitten
Dat zou ook al enorm dom zijn.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maarja teveel gedronken dat kunnen ook 2,5 biertjes zijn zeg maar. Dronken als in stomdronken dat zal wel niet.
Ik drink sowieso helemaal niet, dusja. Schouderklopje voor mijzelf allen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ook al enorm dom zijn.
Ook dan vind ik het ontzettend debiel gedrag om achter het stuur te stappenquote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bier
Jij post hier nuchter?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik drink sowieso helemaal niet, dusja. Schouderklopje voor mijzelf allen.
Je bent toch niet van de verkeerde kant Edgar?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die indruk wek je nietquote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mongolen die met alcohol op achter het stuur gaan rijden moeten ze opknopen. Mongolen die dan ook nog eens 180 km/h over de snelweg rijden mogen ze in een vat zoutzuur dompelen.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke staat? Dat is nog niet bekend. Teveel gedronken, maar dat is al bij 2,5 bier
Eens. Straks gaan ze het drinken net zo aanpakken als het roken. Al die deugertjes die weleens een drankje doen gaan dan schuimen genot GENIETEN. Juist die mensen die altijd afgeven op rokers, obesitas etc etc. GENOT.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dan vind ik het ontzettend debiel gedrag om achter het stuur te stappen
Al helemaal als je kennelijk een nuchtere vriend bij je hebt
Vertel je dit ons, omdat je dat ook aan je vrouw vertelt?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje snuif. Jij wekte wel de indruk dat je dronk, moderatorschap meteen kwijt ripquote:
Kluivert @Calandquote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Rai Vloet en Promes zitten in de auto. Wie rijdt er?
Waarom heeft Promes een mes bij zich als hij auto gaat rijden?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Maar dat heb ik zelf gedaanquote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje snuif. Jij wekte wel de indruk dat je dronk, moderatorschap meteen kwijt ripAltijd tegen mij
Patrick Kluivertquote:Op donderdag 18 november 2021 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
Waarom stel je zulke mokerdomme vragen Edgar?quote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom heeft Promes een mes bij zich als hij auto gaat rijden?
Tegenwoordig pontjesbaasquote:Op donderdag 18 november 2021 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat de zoon van lulautomaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |